Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
Мимика, ым-ишара,
дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығармалар
негізінде кейіпкерлердің бейнелерін
жасау
|
ҰОҚ-ның мақсаты
|
Барлық
тәрбиеленушілер:
интонацияларды
ажырата алады және оларды
айтады;
дыбыстарды түрлі
екпінде анық және дұрыс айтады, сыбырлап және қатты
айтады.
Көпшілік
тәрбиеленушілер:
өз әрекетін
серігінің әрекетімен үйлестіреді, оның қалай әрекет ететінін алдын
ала сезеді.
Кейбір
тәрбиеленушілер:
сюжетті-рөлдік
ойындарға қатысады;
өз ойын құрдастарының
ортасында білдіре алады, басқалардың пікірін тыңдай
біледі.
|
ҰОҚ-ның
басы
5
мин
|
(Ұ) Педагог тәрбиеленушілермен
амандасып, жақсы ынтымақтастық қарым-қатынасқа
түседі.
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын салайық.
Жүрек жылуын
салайық, Осы жақсы лебіздерді Бір-бірімізге
сыйлайық.
– Денсаулығымыз мықты болуы үшін
не істеуіміз керек?
«Ыммен
көрсет» ойыны. Спорт түрлерін ыммен
көрсету (суда жүзу, шаңғы тебу,
футбол).
– Біз ауырған жағдайда бізге кім
көмекке келеді? Педагог дәрігер туралы балаларға сұрақ
қояды.
– Жедел жәрдем орталығының
нөмірін кім біледі?
«Не
артық?» ойыны.
Ортада тұрған медициналық
құралдардың арасында жемістер, көгөністер, ойыншықтар
қойылған. Балалар артық затты табуы
керек.
|
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы тілектер
айтады
Спорт түрлерін ыммен
көрсетеді
Балалар артық затты
табады
|
|
Музыкалық
әуен
Интерактивті тақтадан
слайд
|
ҰОҚ-ның
ортасы
30
мин
|
(Ө)
Әліппе-дәптермен жұмыс:
1- тапсырма.
Балалардың көңіл күйінің көтеріңкі немесе жабырқау болуының себебін
анықта. Дөңгелек ішіне суретке сәйкес смайлик суретін
сал.
2- тапсырма. Суретке
қарап, балалар қандай дыбыс шығаратынын анықта. Қатты және жай
дауыспен қайтала.
–
Сен қандай
мамандықты таңдайсың?
3- тапсырма.
Қуанышқа дәрігерге қажетті заттарды таңдауға
көмектес.
4- тапсырма. Көңіл
күйлерін көрсет.
1. Қуаныш дәрігерге
екпе алуға бара жатыр. Ол ... (қорқады)
2. Қуаныш әжесіне
дәрі алуды ұмытты. Ол ... (өкінеді)
3. Қуанышқа
кішкентай баланы қарауды ұсынды. Ол ...
(таңғалады)
4. Қуаныш спорттан
жеңіске жетті. Ол ... (қуанады)
Сюжетті-рөлдік
ойын: «Емхана» (Қосымшаны қараңыз.)
Балалар ана, бала, дәрігер, көз дәрігері, тіс дәрігері бар суретті
алады, сол суреттерге байланысты өздері рөлдерге
бөлінеді.
«зейінді
бол» жаттығуы. Тақырыпқа қатысты
сөзді естігенде, қол шапалақтайды, басқа сөз болса, қол
көтереді.
|
Өз ойларын
айтады
Суретке қарап,
балалар қандай дыбыс шығаратынын
анықтайды
Көңіл күйлерін
көрсетеді
.
Сахналайды
|
Бағалау. Отшашу
арқылы
Бағалау. Басбармақ
арқылы
Бағалау. Басбармақ
арқылы
Бағалау. Басбармақ
арқылы
|
Әліппе-дәптер
Әліппе-дәптер
Ойынға қажет
құралдар
|
IІІ. ҰОҚ-ның
қорытындысы.
Рефлексия. 5
мин
|
П едагог
қорытынды жасайды, балаларды
мадақтайды.
(Ұ,Ө)
Рефлексия. «Білім ағашы»
әдісі
|
Балалар бүгінгі сабақты қай
деңгейде меңгергендігін көрсетеді.
|
|
«Білім ағашы»
әдісі
|