Дені саудың –жаны сау Табиғат физикасы

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Дені саудың –жаны сау Табиғат физикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дені саудың жаны сау! Мақсаты мен әдістері Балалардың денсаулығын нығайту Қимыл-қозғалыс арқылы сымбатты болуға үйрету Ыстық-суыққа төзімді болуға тәрбиелеу Шынығу әдістері Ауамен, күнмен, сумен шынықтыру Суық сумен жуыну, тұзды су, бассейнге түсу, шомылу Дымқыл сүлгімен ысқылау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Дені саудың –жаны сау

Табиғат физикасы (дыбыс)

Пәні:

Жаратылыстану

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Абдувалиева Гүлзада

Сынып: 1 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғи дыбыс көздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату

Сабақтың мақсаты

табиғи дыбыс көздерімен танысу

Құндылық

«Бірлік пен ынтымақ» айы

«Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ»

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Сәлем, сәлем»

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар әуенмен сәлемдеседі.




Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!

https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw



Сабақтың ортасы

(5 мин)















10 мин

«Ой қозғау» әдісі

Не байқадың?

Нелердің дыбысын естуге болады?

Қоршаған ортада қандай дыбыс көздері бар?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

табиғи дыбыс көздерімен танысасың.



1-тапсырма ФС

Ұжымдық жұмыс

«Мен зерттеушімін» әдісі

Қай баланың дауысы қатты естіледі? Неліктен?


ЕББҚ

Қай баланың дауысы қатты естіледі?

Талқылау сұрақтары:

1.Табиғи дыбыс көздеріне нелер жатады?

Сұрақтарға жауап береді












1. дауысы қатты естілетін баланы анықтайды

2.себебін түсіндіреді








Сұраққа жауап береді

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!



Лайктар салынған таратпа




Дескриптор:

-дауысы қатты естілетін баланы анықтайды

-себебін түсіндіреді




ЕББҚ

Дескриптор:

-сұраққа жауап береді













Оқулық

2-тапсырма

101 -бет







10 мин




















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жеке жұмыс

«Із кесуші» әдісі

Ертегі немесе мультфильм кейіпкерлерін есіңе түсір. Қай кейіпкер қатты күледі?

Ақырын күлетін кейіпкерді атай аласың ба?


ЕББҚ

Қай кейіпкер қатты күледі?

Талқылау сұрақтары:

1.Дыбыс қалай пайда болады?


Қол жаттығуы «Қырыққабат тұздау»

Біз қырыққабатты кесеміз, кесеміз,

Біз қырыққабатты тұздап,тұздап аламыз.

Енді сәбізді үккіштен жақсылап өткізіп аламыз,

Біз қырыққабатты басамыз, басамыз.

1. қатты күлетін кейіпкерді атайды

2.ақырын күлетін кейіпкерді атайды












Сұраққа жауап береді





Қол жаттығуын жасайды

«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

--қатты күлетін кейіпкерді атайды

-ақырын күлетін кейіпкерді атайды






ЕББҚ

Дескриптор:

-сұраққа жауап береді






Жарайсыңдар!

Керемет!


Оқулық

3-тапсырма

101-бет














8 мин




3 – тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Бинокль» әдісі

Бейнежазба ұсыну

Қазақстандағы ең таңғажайып жер қалай аталады?

Ол қай жерде орналасқан?

Жел соқса ол жерден қандай дыбыс естіледі?

ЕББҚ

Сұраққа жауап беруде қолдау көрсету


Талқылау сұрақтары:

1.Әнші құмды тағы қалай атайды?

Бейнежазбаны тамашалайды

1. таңғажайып жерді атайды

2.орналасқан жерін атайды

3.ол жерден шығатын дыбысты айтады








Сұрақтарға жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-таңғажайып жерді атайды

-орналасқан жерін атайды

-ол жерден шығатын дыбысты айтады

ЕББҚ

Дескриптор:

-сұраққа жауап береді

https://qrmedia.kz/Lsbhl



Сабақтың соңы


7 мин

Кері байланыс

«Кім көп лайк жинайды?!» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім

(9,10 лайк)

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 лайк)

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 лайк)

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай бояған лайктары арқылы анықтайды.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!

Лайк суреті салынған таратпа

Көк қарын

даш





Жетісу облысы, Талдықорған қаласы, Еңбек ауылындағы № 22 орта мектеп, Бастауыш сынып мұғалімі Абдувалиева Гүлзада Салихжанқызы



















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
198
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі