Мотивациялық қозғаушы
кезең
|
Кіріспе
бөлім.
Бір қатарға сапқа
тұру
-Сәлемдесу
-Балалар бүгінгі қандай АҰІӘ
болайындеп жатыр
-Балалар олай болса денсаулық
дегеніміз не?
Жүру , секіру,
жүгіру;
-Балалар олай болса оңға
бұрылып жеңіл жүгіріспен жүреміз
-Қолымызды жоғары,аяқтың
ұшымен
-Қолымыз белде,
өкшемен
-Секіру
-Аю сияқты
жүру
-Ирелеңдеп жыланша
жүру
-Жүгіреміз
-Дем алу , дем
шығару.
Жалпы дамыту
жаттығулары:
1.Аяғымыз иығымыздың
көлеміндей ашамыз,с допты жоғары көтеріп,оңға,
солға.
2.Бастапқы қалып:Допты алға,
өзімізге қарай
3. Бастапқы қалып:Тізеге
отырамыз,жерге жоғарға көтереміз.
4.Отырамыз допты аяққа қысып
жерге, жоғарға.
5.Допты алдымызға ұстап отырып
тұрамыз .
6.Допты мойынға ұстап оңға,
солға.
7.Доптын үстінен ,алға артқа
секіреміз.
8.Допты белден
айналдыру.
9, Допты аяққа қысып секіру
.
Дем алу, дем
шығару.
|
Сәлеметсіз бе.
Здравствуйте.
Жетекшіні тыңдайды,Сұраққа
жауап береді
Мағлұматты
тыңдайды
Шар
үру
Жаттығу жасау үшін қатарласып
тұру,
Балалар доптармен ЖДЖ
орындайды
Белгі бойынша балалар
қимылдарды орындайды.
8
рет
8
рет
8
рет
8
рет
8
рет
8
рет
8
рет
8
рет
Күз (жапырақты
үреміз)
.
|
Ұйымдастырушы
ізденуші
бөлім
|
Негізгі
бөлім
-
Гимнастикалық қабырғаға
өрмелеу;
-
Текшеден
секіру;
-
Гимнастикалық төсеніштен алға
қарай домалау;
Дем алу, дем
шығару.
Қимылды
ойын:
«Өз түсінді тап.»
ойыны
Мақсаты: көру, есту және
жылдамдығын дамыту; жүйке процестерінің қозғалғыштығын үйрету,
түстерді ажырата білу.
Жүру
барысы:
Жүргізуші ойыншыларды түрлі
түсті кішкентай доптар санына сәйкес келетін топтар санына бөледі.
Әр ойыншыға өз тобының түс белгісі беріледі. Бөлменің бұрыштарында
шенбер орналастырылған. Жүргізушінің сөзінен кейін " серуендеуге
барыңыз!"балалар алаңға (бөлмеге) бөлінеді. "Өз түсін тап!"балалар
таңбалауыштарының түсіне сәйкес келетін доптын жанына жиналып,
олардың түсін атайды. Ойын 2-3 рет
ойналады.
Дем алу , дем
шығару.
|
Балалар бастаушы қалай жүріп
келеді, бірінің артынан бірі жүріп
келеді.
Балтамен ағаш
жару
Балалар жетекші айтқан шартпен
ойын ойнайды.
Шеңбер болып дем алып дем
шығару
|