Ашық ұйымдастырылған іс әрекет технологиялық картасы.
Тобы № 2 Мектепалды даярлықтоп. Күні, айы, жылы: 15.11. 2022 жыл.
Білім беру саласы: Денсаулық
Оқу қызметі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: «Денсаулығы сәбидің – қуанышы әр үйдің»
Мақсаты: «Дене шынықтыру сабағын жаңа инновациялық технология бойынша өткізу әдістерін қолдану.
Мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығын сақтау мүмкіндігін қамтамасыз ету. Гимнастикаға икемділігін дамыту. Шынықтыру шараларын қолдана отырып, түстерді танып білуді үйрету.Салауатты өмірге тәрбиелеу.
Керекті құралдар:Бубен,доп, кедергі, төртбұрыш үлкен, төсеніш , жалау, шеңбер.
Полилингвалды компонент: доп-мяч-a ball, түс-цвет –colour, денсаулық-здоровья –health
|
Әрекет кезеңдері. |
Педагогтың іс – әрекеті. |
Балалардың іс – әрекеті. |
|
Мотивациялық қозғаушы кезең |
Кіріспе бөлім. Бір қатарға сапқа тұру -Сәлемдесу -Балалар бүгінгі қандай АҰІӘ болайындеп жатыр -Балалар олай болса денсаулық дегеніміз не? Жүру , секіру, жүгіру; -Балалар олай болса оңға бұрылып жеңіл жүгіріспен жүреміз -Қолымызды жоғары,аяқтың ұшымен -Қолымыз белде, өкшемен -Секіру -Аю сияқты жүру -Ирелеңдеп жыланша жүру -Жүгіреміз -Дем алу , дем шығару. Жалпы дамыту жаттығулары: 1.Аяғымыз иығымыздың көлеміндей ашамыз,с допты жоғары көтеріп,оңға, солға. 2.Бастапқы қалып:Допты алға, өзімізге қарай 3. Бастапқы қалып:Тізеге отырамыз,жерге жоғарға көтереміз. 4.Отырамыз допты аяққа қысып жерге, жоғарға. 5.Допты алдымызға ұстап отырып тұрамыз . 6.Допты мойынға ұстап оңға, солға. 7.Доптын үстінен ,алға артқа секіреміз. 8.Допты белден айналдыру. 9, Допты аяққа қысып секіру . Дем алу, дем шығару. |
Сәлеметсіз бе. Здравствуйте.
Жетекшіні тыңдайды,Сұраққа жауап береді Мағлұматты тыңдайды
Шар үру
Жаттығу жасау үшін қатарласып тұру, Балалар доптармен ЖДЖ орындайды Белгі бойынша балалар қимылдарды орындайды. 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет Күз (жапырақты үреміз) . |
|
Ұйымдастырушы ізденуші бөлім |
Негізгі бөлім
Дем алу, дем шығару. Қимылды ойын: «Өз түсінді тап.» ойыны Мақсаты: көру, есту және жылдамдығын дамыту; жүйке процестерінің қозғалғыштығын үйрету, түстерді ажырата білу.
Жүру барысы: Жүргізуші ойыншыларды түрлі түсті кішкентай доптар санына сәйкес келетін топтар санына бөледі. Әр ойыншыға өз тобының түс белгісі беріледі. Бөлменің бұрыштарында шенбер орналастырылған. Жүргізушінің сөзінен кейін " серуендеуге барыңыз!"балалар алаңға (бөлмеге) бөлінеді. "Өз түсін тап!"балалар таңбалауыштарының түсіне сәйкес келетін доптын жанына жиналып, олардың түсін атайды. Ойын 2-3 рет ойналады. Дем алу , дем шығару.
|
Балалар бастаушы қалай жүріп келеді, бірінің артынан бірі жүріп келеді. Балтамен ағаш жару Балалар жетекші айтқан шартпен ойын ойнайды. Шеңбер болып дем алып дем шығару |
|
Рефлексивті Коррекциялаушы бөлім |
Қорытынды: Бағалау. - Жарайсыңдар. Сау болыңдар. |
Балалардың жауаптары Қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
ЖДЖ жасауды,гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді үйренеді.
Допты қимылды жаттығуларда қолданады.
Доппен жаттығу жасауды менгереді.
Түстерді
табады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Денсаулығы сәбидің – қуанышы әр үйдің»
«Денсаулығы сәбидің – қуанышы әр үйдің»
Ашық ұйымдастырылған іс әрекет технологиялық картасы.
Тобы № 2 Мектепалды даярлықтоп. Күні, айы, жылы: 15.11. 2022 жыл.
Білім беру саласы: Денсаулық
Оқу қызметі: Дене шынықтыру
Тақырыбы: «Денсаулығы сәбидің – қуанышы әр үйдің»
Мақсаты: «Дене шынықтыру сабағын жаңа инновациялық технология бойынша өткізу әдістерін қолдану.
Мектеп жасына дейінгі баланың денсаулығын сақтау мүмкіндігін қамтамасыз ету. Гимнастикаға икемділігін дамыту. Шынықтыру шараларын қолдана отырып, түстерді танып білуді үйрету.Салауатты өмірге тәрбиелеу.
Керекті құралдар:Бубен,доп, кедергі, төртбұрыш үлкен, төсеніш , жалау, шеңбер.
Полилингвалды компонент: доп-мяч-a ball, түс-цвет –colour, денсаулық-здоровья –health
|
Әрекет кезеңдері. |
Педагогтың іс – әрекеті. |
Балалардың іс – әрекеті. |
|
Мотивациялық қозғаушы кезең |
Кіріспе бөлім. Бір қатарға сапқа тұру -Сәлемдесу -Балалар бүгінгі қандай АҰІӘ болайындеп жатыр -Балалар олай болса денсаулық дегеніміз не? Жүру , секіру, жүгіру; -Балалар олай болса оңға бұрылып жеңіл жүгіріспен жүреміз -Қолымызды жоғары,аяқтың ұшымен -Қолымыз белде, өкшемен -Секіру -Аю сияқты жүру -Ирелеңдеп жыланша жүру -Жүгіреміз -Дем алу , дем шығару. Жалпы дамыту жаттығулары: 1.Аяғымыз иығымыздың көлеміндей ашамыз,с допты жоғары көтеріп,оңға, солға. 2.Бастапқы қалып:Допты алға, өзімізге қарай 3. Бастапқы қалып:Тізеге отырамыз,жерге жоғарға көтереміз. 4.Отырамыз допты аяққа қысып жерге, жоғарға. 5.Допты алдымызға ұстап отырып тұрамыз . 6.Допты мойынға ұстап оңға, солға. 7.Доптын үстінен ,алға артқа секіреміз. 8.Допты белден айналдыру. 9, Допты аяққа қысып секіру . Дем алу, дем шығару. |
Сәлеметсіз бе. Здравствуйте.
Жетекшіні тыңдайды,Сұраққа жауап береді Мағлұматты тыңдайды
Шар үру
Жаттығу жасау үшін қатарласып тұру, Балалар доптармен ЖДЖ орындайды Белгі бойынша балалар қимылдарды орындайды. 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет 8 рет Күз (жапырақты үреміз) . |
|
Ұйымдастырушы ізденуші бөлім |
Негізгі бөлім
Дем алу, дем шығару. Қимылды ойын: «Өз түсінді тап.» ойыны Мақсаты: көру, есту және жылдамдығын дамыту; жүйке процестерінің қозғалғыштығын үйрету, түстерді ажырата білу.
Жүру барысы: Жүргізуші ойыншыларды түрлі түсті кішкентай доптар санына сәйкес келетін топтар санына бөледі. Әр ойыншыға өз тобының түс белгісі беріледі. Бөлменің бұрыштарында шенбер орналастырылған. Жүргізушінің сөзінен кейін " серуендеуге барыңыз!"балалар алаңға (бөлмеге) бөлінеді. "Өз түсін тап!"балалар таңбалауыштарының түсіне сәйкес келетін доптын жанына жиналып, олардың түсін атайды. Ойын 2-3 рет ойналады. Дем алу , дем шығару.
|
Балалар бастаушы қалай жүріп келеді, бірінің артынан бірі жүріп келеді. Балтамен ағаш жару Балалар жетекші айтқан шартпен ойын ойнайды. Шеңбер болып дем алып дем шығару |
|
Рефлексивті Коррекциялаушы бөлім |
Қорытынды: Бағалау. - Жарайсыңдар. Сау болыңдар. |
Балалардың жауаптары Қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
ЖДЖ жасауды,гимнастикалық қабырғаға өрмелеуді үйренеді.
Допты қимылды жаттығуларда қолданады.
Доппен жаттығу жасауды менгереді.
Түстерді
табады.
шағым қалдыра аласыз













