|
Қысқа мерзімді жоспары |
|
|
Бөлім |
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (Ортақ тақырып: «Өзім туралы») |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
02-05.09.2025 ж. |
|
Сынып: 2 а,б,в,г,ғ,д,е,ж |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§1. Денсаулығымызды сақтаймыз |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.3.1. цифрлық құрылғылар және интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену; 2.1.3.2. интернетте жұмыс істегенде нетикет ережелерін сақтау 2.3.1.1. берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Өзінің, отбасының бақытты сəттерін суретке түсіру үшін пайдаланатын құрылғыларын атайды. Оқушылардың көбі үшін: Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудың қандай қаупі бар екендігі туралы өз ойларын ортаға салады. Кейбір оқушылар үшін: Цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелерін ескереді. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі 8 мин |
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. І. Қызығушылықты ояту. «Айна» ойыны Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та орындайды). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-əлпетімен əртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. /Бұл ойын оқушыларға психолгиялық тұрғыдан көтеріңкі көңіл күй сыйлайды/. |
|||||
|
Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі |
«Жедел сұрақтар жаңбыры» əдісі Мұғалім оқушыларға жылдам сұрақтар қояды. Қажет болған жағдайда интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі. |
бақытты сəттерін суретке түсіру үшін қандай құрылғы пайдаланасың? (1-сурет)
қандай құрылғыларды білесің? (2-сурет)
пайдаланбаудан қандай қауіп бар? (3-сурет) |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан- жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады. |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық 2 мин |
ІI. Жаңа сабаққа кіріспе. «Бір ғана секунд» əдісі. Интерактивті тақтадан ноутбук, планшет, ұялы телефонның суреттері көрсетіледі. Мұғалім оқулықтан «Жаңа білім» бөліміндегі мəтіннің əр жерінен оқиды, ал оқушылар мəтінге мұқият зер салып, шапшаңдықпен жалғастырады. Осылай жаңа сабақтың ақпаратымен танысады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақтар:
|
«Түртіп алу» əдісі. Оқушылар мəтінді оқу барысында жұмыс дəптерлеріне жазып алады. |
|
Интерактивті тақта
Оқулық |
||
|
7 мин |
1-тапсырма. Жоғарыда айтылған құрылғылардан басқа тағы қандай цифрлық құрылғыларды білесің? Оларды сипаттап бер. Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады. |
Дескриптор
құрылғыларын сипаттайды. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
||
|
6 мин |
2-тапсырма. «Пікір картасы» əдісі. Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырыңдар. Олардың пайдасы мен зияны жайлы əңгімелеңдер. |
Дескриптор
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
||
|
7 мин |
3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» əдісі Балалардың іс- əрекетін талдап, баға беріңдер (4-сурет). |
Дескриптор – Жұптасып 4-суреттегі балалардың іс-əрекетін талқылайды. – Суреттегі балалардың іс-əрекетіне баға береді. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
||
|
Сабақтың
соңы
|
Ой толғаныс. Рефлексия. «Еркін микрофон» əдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған əсерін, нені оқып зерделегенін, нені үйренгенін айтады. |
...
үлгі алдың? – Менің қолымнан келеді ... |
ҚБ: Бағалау үшін «Мидың суреті» əдісі бойынша сабақтың басында мұғалім таратқан қағазда кімде қанша түсінік жазылғанына қарайды. Ең көп түсініктемелер жазған оқушылар сабақтағы белсенді оқушылар қатарына қосылады. |
Жұмыс дəптері |
||
|
Үй тапсырмасы |
Ойлан Баланың және оның ата-анасының іс-әрекетіне талдау жаса (5-сурет). Пікіріңді айт. |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Денсаулығымызды сақтаймыз
Денсаулығымызды сақтаймыз
|
Қысқа мерзімді жоспары |
|
|
Бөлім |
I бөлім. Компьютерлер мен программалар (Ортақ тақырып: «Өзім туралы») |
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
Күні |
02-05.09.2025 ж. |
|
Сынып: 2 а,б,в,г,ғ,д,е,ж |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§1. Денсаулығымызды сақтаймыз |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.3.1. цифрлық құрылғылар және интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену; 2.1.3.2. интернетте жұмыс істегенде нетикет ережелерін сақтау 2.3.1.1. берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: Өзінің, отбасының бақытты сəттерін суретке түсіру үшін пайдаланатын құрылғыларын атайды. Оқушылардың көбі үшін: Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудың қандай қаупі бар екендігі туралы өз ойларын ортаға салады. Кейбір оқушылар үшін: Цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелерін ескереді. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі 8 мин |
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. І. Қызығушылықты ояту. «Айна» ойыны Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та орындайды). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-əлпетімен əртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. /Бұл ойын оқушыларға психолгиялық тұрғыдан көтеріңкі көңіл күй сыйлайды/. |
|||||
|
Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі |
«Жедел сұрақтар жаңбыры» əдісі Мұғалім оқушыларға жылдам сұрақтар қояды. Қажет болған жағдайда интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі. |
бақытты сəттерін суретке түсіру үшін қандай құрылғы пайдаланасың? (1-сурет)
қандай құрылғыларды білесің? (2-сурет)
пайдаланбаудан қандай қауіп бар? (3-сурет) |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан- жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады. |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық 2 мин |
ІI. Жаңа сабаққа кіріспе. «Бір ғана секунд» əдісі. Интерактивті тақтадан ноутбук, планшет, ұялы телефонның суреттері көрсетіледі. Мұғалім оқулықтан «Жаңа білім» бөліміндегі мəтіннің əр жерінен оқиды, ал оқушылар мəтінге мұқият зер салып, шапшаңдықпен жалғастырады. Осылай жаңа сабақтың ақпаратымен танысады. |
|
||||
|
Сабақтың ортасы |
Сұрақтар:
|
«Түртіп алу» əдісі. Оқушылар мəтінді оқу барысында жұмыс дəптерлеріне жазып алады. |
|
Интерактивті тақта
Оқулық |
||
|
7 мин |
1-тапсырма. Жоғарыда айтылған құрылғылардан басқа тағы қандай цифрлық құрылғыларды білесің? Оларды сипаттап бер. Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады. |
Дескриптор
құрылғыларын сипаттайды. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
||
|
6 мин |
2-тапсырма. «Пікір картасы» əдісі. Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырыңдар. Олардың пайдасы мен зияны жайлы əңгімелеңдер. |
Дескриптор
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
||
|
7 мин |
3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» əдісі Балалардың іс- əрекетін талдап, баға беріңдер (4-сурет). |
Дескриптор – Жұптасып 4-суреттегі балалардың іс-əрекетін талқылайды. – Суреттегі балалардың іс-əрекетіне баға береді. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
||
|
Сабақтың
соңы
|
Ой толғаныс. Рефлексия. «Еркін микрофон» əдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған əсерін, нені оқып зерделегенін, нені үйренгенін айтады. |
...
үлгі алдың? – Менің қолымнан келеді ... |
ҚБ: Бағалау үшін «Мидың суреті» əдісі бойынша сабақтың басында мұғалім таратқан қағазда кімде қанша түсінік жазылғанына қарайды. Ең көп түсініктемелер жазған оқушылар сабақтағы белсенді оқушылар қатарына қосылады. |
Жұмыс дəптері |
||
|
Үй тапсырмасы |
Ойлан Баланың және оның ата-анасының іс-әрекетіне талдау жаса (5-сурет). Пікіріңді айт. |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз













