Денсаулығымызды сақтаймыз

Тақырып бойынша 28 материал табылды

Денсаулығымызды сақтаймыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Денсаулығымызды қалай сақтаймыз, ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

I бөлім. Компьютерлер мен программалар (Ортақ тақырып: «Өзім туралы»)

Педагогтың аты-жөні

Куракбаева Ж.М.

Күні

02-05.09.2025 ж.

Сынып: 2 а,б,в,г,ғ,д,е,ж

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§1. Денсаулығымызды сақтаймыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.3.1. цифрлық құрылғылар және интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену;

2.1.3.2. интернетте жұмыс істегенде нетикет ережелерін сақтау

2.3.1.1. берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Өзінің, отбасының бақытты сəттерін суретке түсіру үшін пайдаланатын құрылғыларын атайды.

Оқушылардың көбі үшін:

Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудың қандай қаупі бар екендігі туралы өз ойларын ортаға салады.

Кейбір оқушылар үшін:

Цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелерін ескереді.


Сабақтың
барысы


Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-əрекеті

Оқушының іс-əрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

8 мин

Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу.

І. Қызығушылықты ояту. «Айна» ойыны

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та орындайды). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-əлпетімен əртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. /Бұл ойын оқушыларға психолгиялық тұрғыдан көтеріңкі көңіл күй сыйлайды/.

Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі

«Жедел сұрақтар жаңбыры» əдісі

Мұғалім оқушыларға жылдам сұрақтар қояды. Қажет болған жағдайда интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі.

  • Өзіңнің, отбасыңның

бақытты сəттерін суретке түсіру үшін қандай құрылғы пайдаланасың?

(1-сурет)

  • Компьютерге ұқсайтын басқа

қандай құрылғыларды білесің? (2-сурет)

  • Құрылғыларды дұрыс

пайдаланбаудан қандай қауіп бар? (3-сурет)

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан- жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою

арқылы диалог

жəне қолдау көрсетумен сараланады.

Жаңа сабаққа дайындық

2 мин

ІI. Жаңа сабаққа кіріспе. «Бір ғана секунд» əдісі.

Интерактивті тақтадан ноутбук, планшет, ұялы телефонның суреттері көрсетіледі. Мұғалім оқулықтан «Жаңа білім» бөліміндегі мəтіннің əр жерінен оқиды, ал оқушылар мəтінге мұқият зер салып, шапшаңдықпен жалғастырады. Осылай жаңа сабақтың ақпаратымен танысады.


Сабақтың ортасы
10 мин

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту

  • "Денсаулық" дегеніміз не? Компьютермен ұзақ отыру денсаулыққа қалай әсер етеді?

Сұрақтар:

  • Компьютер алдында қанша уақыт отырасың?

  • Көздерің шаршай ма?

  • Компьютерде ойнағанда өзіңді қалай сезінесің?

«Түртіп алу» əдісі.

Оқушылар мəтінді оқу барысында жұмыс дəптерлеріне жазып алады.


Интерактивті тақта


Оқулық

7 мин

1-тапсырма. Жоғарыда айтылған құрылғылардан басқа тағы қандай цифрлық құрылғыларды білесің? Оларды сипаттап бер.

Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады.

Дескриптор

  • Өздеріне белгілі күнделікті өмірде көріп, естіп жүрген құрылғыларды атайды.

  • Атаған

құрылғыларын сипаттайды.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Интерактивті тақта

6 мин

2-тапсырма.

«Пікір картасы» əдісі.

Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырыңдар.

Олардың пайдасы мен зияны жайлы əңгімелеңдер.

Дескриптор

  • Топта тапсырмамен танысып, өзара талқылайды.

  • Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырады.

  • Олардың пайдасы мен зияны жайлы айтады.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Интерактивті тақта

7 мин

3-тапсырма.

«Ойлан, жұптас, бөліс» əдісі Балалардың іс- əрекетін талдап, баға беріңдер

(4-сурет).

Дескриптор

Жұптасып 4-суреттегі

балалардың іс-əрекетін талқылайды.

Суреттегі балалардың іс-əрекетіне баға береді.

Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

Жарайсың! Жақсы!

Талпын!

Интерактивті тақта

Сабақтың соңы
7 мин




Ой толғаныс. Рефлексия. «Еркін микрофон» əдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған əсерін, нені оқып зерделегенін, нені үйренгенін айтады.

  • Бүгінгі тақырып не туралы болды?

  • Бүгінгі тақырыпта не ұнамады?

  • Бүгінгі тақырып несімен ұнады?

  • Мені қызықтырғаны

...

  • Сабақта қандай сезімде болдың?

  • Тақырыпқа не қосар едің?

  • Тақырыптан қандай

үлгі алдың?

Менің қолымнан келеді ...

ҚБ: Бағалау үшін

«Мидың суреті» əдісі бойынша сабақтың басында мұғалім таратқан қағазда кімде қанша түсінік жазылғанына қарайды. Ең көп түсініктемелер жазған оқушылар сабақтағы белсенді оқушылар қатарына қосылады.

Жұмыс дəптері

Үй тапсырмасы

Ойлан

Баланың және оның ата-анасының іс-әрекетіне талдау жаса (5-сурет). Пікіріңді айт.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.10.2025
49
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі