Мектеп № 13
Мұғалім:А.Сердалиева
|
Күні: 11.10.17ж.
Сынып:7в
|
Қазақ
тілі
|
Тақырыбы: Бірінші байлық -
денсаулық
|
Оқу
мақсаты
|
7.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты
ажырата білу.
7.Ж2. Жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,
шағын мақала құрастырып жазу.
7.ӘТН3. Фразеологизм,
мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін
түсініп қолдану. (Мақал-мәтелдер
туралы түсінік)
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық оқушылар: мәтін
мазмұнын түсінеді, мақал-мәтелдердің тура және астарлы мағыналарын
аша біледі.
Оқушылардың басым
бөлігі: мақал мен мәтелді ажыратады.
Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданып, эссе, мақала
жазады.
Кейбір
оқушылар:
|
Күтілетін
нәтиже
|
Мақал мен мәтелді ажыратады.
Денсаулықтың өлшеусіз байлық екенін
түсінеді.
|
Тілдік
мақсаты
|
Денсаулық, мақал-мәтелдер,
денсаулық –ел дамуының басты
арқауы.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Қарым-қатынас қабілеті,
шығармашылықпен айналысу, топпен ынтымақтастық орнату, бір-біріне
қамқор болу
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиет
|
Алдыңғы
оқу
|
Денсаулық туралы, мақал-мәтел
туралы түсінік қалыптасқан.
|
Жоспар
|
Кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасып,
түгендеймін. Сабаққа назарын аудартамын. Үй тапсырмасын «Кімге
сұрақ» әдісімен сұраймын.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма: мәтінмен
жұмыс.
Мәтінмен танысып,
денсаулық туралы жалпы ақпарат ала отырып, мәтінді
талдау.
Мәтін бойынша топтық
тапсырма: 1-топ: «Денсаулық –ел дамуының арқауы» тақырыбында
көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала
құрастырып жазыңдар.
2-топ: Фразеологизм,
мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін
түсініп қолдана отырып, «Мен денсаулығымды қалай
күтемін» тақырыбында эссе
жазыңдар.
3-топ: Мәтіннен үндестік
заңына бағынбай тұрған сөздерді, мақал – мәтелдерді теріп жазыңдар.
Мақал-мәтелдің мағынасын ажыратып
айтыңдар.
Сергіту
сәті
«Кім жылдам» ойынымен
дауыстыдын басталып, дауыссызға аяқталатын 10 кісі есімін атау. Бес
қаланың атын атау.
|
Оқулық
|
Сабақтың
аяғы
|
Үйге тапсырма:
8-тапсырма.
Бағалау.
|
|
Рефлексия
|
Сабақ
мақсаттары
шынайы
ма?
|
Бүгін сабақта оқушылар не
үйренді?
|
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
|
Саралау шаралары тиімді болды
ма?
|
Жоспарыма қандай түзетулер
енгіздім және неліктен?
|