Мектеп № 13 Мұғалім:А.Сердалиева | Күні: 11.10.17ж. Сынып:7в |
Қазақ тілі |
|
Тақырыбы: Бірінші байлық - денсаулық |
Оқумақсаты | 7.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7.Ж2. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу.7.ӘТН3. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. (Мақал-мәтелдер туралы түсінік) |
Сабақмақсаты | Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсінеді, мақал-мәтелдердің тура және астарлы мағыналарын аша біледі.Оқушылардың басым бөлігі: мақал мен мәтелді ажыратады. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданып, эссе, мақала жазады.Кейбір оқушылар: |
Күтілетіннәтиже | Мақал мен мәтелді ажыратады. Денсаулықтың өлшеусіз байлық екенін түсінеді. |
Тілдік мақсаты | Денсаулық, мақал-мәтелдер, денсаулық –ел дамуының басты арқауы. |
Құндылықтарға баулу | Қарым-қатынас қабілеті, шығармашылықпен айналысу, топпен ынтымақтастық орнату, бір-біріне қамқор болу |
Пәнаралық байланыс | Әдебиет |
Алдыңғы оқу | Денсаулық туралы, мақал-мәтел туралы түсінік қалыптасқан. |
Жоспар |
Кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтыңбасы | Оқушылармен амандасып, түгендеймін. Сабаққа назарын аудартамын. Үй тапсырмасын «Кімге сұрақ» әдісімен сұраймын. |
|
Сабақтыңортасы | 1-тапсырма: мәтінмен жұмыс. Мәтінмен танысып, денсаулық туралы жалпы ақпарат ала отырып, мәтінді талдау. Мәтін бойынша топтық тапсырма: 1-топ: «Денсаулық –ел дамуының арқауы» тақырыбында көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазыңдар.2-топ: Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдана отырып, «Мен денсаулығымды қалай күтемін» тақырыбында эссе жазыңдар.3-топ: Мәтіннен үндестік заңына бағынбай тұрған сөздерді, мақал – мәтелдерді теріп жазыңдар. Мақал-мәтелдің мағынасын ажыратып айтыңдар.
Сергіту сәті«Кім жылдам» ойынымен дауыстыдын басталып, дауыссызға аяқталатын 10 кісі есімін атау. Бес қаланың атын атау. | Оқулық |
Сабақтыңаяғы | Үйге тапсырма: 8-тапсырма.Бағалау. |
|
Рефлексия |
Сабақ мақсаттарышынайы ма? | Бүгін сабақта оқушылар не үйренді? | Сыныптағы ахуал қандай болды? | Саралау шаралары тиімді болды ма? | Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|