|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Денсаулық |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 2 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Денсаулық және қауіпсіздік |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.1 Денсаулық және қауіпсіздік шараларын қолдану мысалдарын келтіру 6.3.1.2 Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің мүмкіндіктері мен маңыздылығын сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Оқушыларға денсаулық сақтау және қауіпсіздік шараларының маңыздылығын түсіндіру. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Төтенше жағдайлар кезінде қауіпсіздік шараларын қолдану қажеттілігін түсіндіру |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Оқушыларды денсаулық пен қауіпсіздікті сақтау үшін жауапкершілікке тәрбиелеу |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Телеграмма» әдісі -Күнделікті пайдаланатын заттардың, көліктер мен ғимараттардың кескінін алдын ала жобалауда компьютер қаншалықты қажет? ҚБ: стикер /1 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
стикер |
|
|
Сабақтың ортасы |
Сабақтың ортасы:1. Жаңа тақырыпты түсіндіру: (10 минут)
2. Топтық жұмыс: (10 минут)
3. Сергіту сәті: (5 минут)
4. Өздік жұмыс: (10 минут)
ҚБ: стикер /2балл/ |
Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. Дәптерге сурет салады |
|
Оқулық Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Денсаулық және қауіпсіздік қмж 2 сынып
Денсаулық және қауіпсіздік қмж 2 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Денсаулық |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 2 |
Қатысушалыр саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Денсаулық және қауіпсіздік |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.1 Денсаулық және қауіпсіздік шараларын қолдану мысалдарын келтіру 6.3.1.2 Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің мүмкіндіктері мен маңыздылығын сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Оқушыларға денсаулық сақтау және қауіпсіздік шараларының маңыздылығын түсіндіру. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Төтенше жағдайлар кезінде қауіпсіздік шараларын қолдану қажеттілігін түсіндіру |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Оқушыларды денсаулық пен қауіпсіздікті сақтау үшін жауапкершілікке тәрбиелеу |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. «Телеграмма» әдісі -Күнделікті пайдаланатын заттардың, көліктер мен ғимараттардың кескінін алдын ала жобалауда компьютер қаншалықты қажет? ҚБ: стикер /1 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
стикер |
|
|
Сабақтың ортасы |
Сабақтың ортасы:1. Жаңа тақырыпты түсіндіру: (10 минут)
2. Топтық жұмыс: (10 минут)
3. Сергіту сәті: (5 минут)
4. Өздік жұмыс: (10 минут)
ҚБ: стикер /2балл/ |
Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. Дәптерге сурет салады |
|
Оқулық Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














