Материалдар / Денсаулық құпиялары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Денсаулық құпиялары

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін өзі тану мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
308
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызылорда обылысы,Жаңақорған ауданы, Қожакент ауылы. Исатай Әбдікәрімов атындағы №168 жалпы орта метебі Өзін – өзі тану пәнінің мұғалімі Нысанов НұрланДЕНСАУЛЫҚ ҚҰПИЯЛАРЫМақсаты: «Денсаулық» үғымының адамгершілік құндылығы ретінде мөнін ашу. Міндеттері:
  • денсаулықты сақтау, нығайту қажеттігі туралы түсініктерін кеңейту;
  • денсаулығын нығайтуға қызығушылықтарын арттыру;
  • денсаулығын күтуге, бағалауға тәрбиелеу.
Көрнекі қүралдар: дәйексөз жазылған плакат, ақ қағаздар мен фломастерлер.Шаттық шеңбері-Балалар, өткен сабақта денсаулықты сақтау күпияларыментаныс болдық. Сол сабағымызды бүгін де жалғастырамыз. Өйткеніденсаулықтың құпиялары әлі де көп. Сондай күпияның бастысы -амандасу. Адам амандасқанда бір-біріне амандық тілейді. Қанеки,біз де амандасып көрейік. Мұгалімнің айтканын окушылар цайта-лайды, кимылдар жасайды.Амансыз ба, күн!(Қолымызды жогары көтеріп қолы-Амансыз ба, дос!мызбен қатар турган көршіміздікөрсетеміз.)Амансыз ба, шеңбер,(Қол устасып, қатар турган көрәнге қос!шілеріміздің қолдарын кысамыз.)Амансыз ба, ғасыр!(Қол ^стасамыз және колдарымыз-Амансыз ба, әлем!ды жогары көтереміз.)









Баршаға амандык,(Өзіміздікөрсетеміз.)сәлем!ТапсырмаМұғалім оқушылардың денсаулық туралы алған білімдерін арттыру мақсатында тапсырма береді. Тапсырма бойынша балалар оқулықта берілген суреттерге қарап, денсаулықты нығайту туралы әңгімелеп айтады.Мәтінмен жұмыс.Мугалім денсаулық кцтімінің бірі -тазалыц екендігін тусіндіру мақ-сатында әңгімелеу тәсілін щымдастырады.Тәтті алмаМ. Әбдірашева Баян бақты аралап келе жатқан. Бір кезде алдына топ етіп алма түсті. Өзі қып-қызыл, үп-үлкен. Баян қуанып кетті. Қызығып қолы-на алды. Дереу жемек боп аузына апара бергенде алма оған:
  • Баян, сен алдымен мені жу, - деді қолынан сусып түсіп.
  • Неге? - деді Баян таңырқап.
  • Жумай жесең, ішің ауырады, - деді алма сілкінш қалып. - Міне, көрмейсің бе, үсті-басым шаң, тозаң.
Баян ұялып қалды. Апасы да ылғи: «Қолыңды жу», - дейтін. Енді соны өзіне мына алма да айтып тұр. Баян ақылды алманың айтқа-нын істеді.Тазалыц туралы балалардың пікірін білу ушін мынадай сурацтар койылады.
  • Баянның орнында болсаңдар сендер не істер едіңдер?
  • Сендерде де осындай жағдайлар болды ма? Естеріңе түсіріп айтып беріңдер.
-Тазалықтың денсаулыққа қандай әсері бар?Балалардың жауаптары.Мугалім балалардың жауаптарын пішіндейді.-Тазалық - тек денені таза ұстау ғана емес, жеміс-жидекті жуыпжеу, киімді жуып кию, киімді таза ұстау, айналанды таза ұстау, кірдікетіру, шаңды сүрту.Ойын-жаттығу. «Пайдалы-зиянды»Мугалім оцушыларга жагдаяттар жазылган кеспе цагаздар тара-тып береді(оларсуреттермендеберілуімомкін). Оқушылар мүғалім үсынған жағдаяттардың денсаулық үшін пайдалы немесе зиянды екендігін ажыратуы керек. Дайындалуға 1-2 минут уақыт беріледі.Жағдаят үлгілері:
  • бала жаттығу жасаса;
  • бала ағашқа өрмелесе;
  • бала ауыр заттарды көтерсе;
  • бала басқа баланы итеріп жіберсе;
  • бала сіріңкемен ойнаса;
  • бала терезені сындыратын болса;
  • бала қолын жуса;
  • бала күнге қыздырынса;
  • бала мүз балмүздақты жесе;
  • бала балаларға қарай жөтелсе;
  • бала тамак үстінде күлсе ;
  • бала табиғи суға шомылса жөне т.б.
Оқушы өзінің сөзін «Егер мен ... жасасам денсаулыққа зиян бо-лады» немесе «Егер мен ... жасасам денсаулыққа пайдалы болады» деп бастайды.-Демек, денсаулықтың тағы бір құпиясы - зияндыәрекеттердіжасамау, пайдалы әрекеттер жасау.Дәптермен жұмысМұгалім оқушыларға дәптерде салынған гүл күлтелеріне денсаулыққұпияларын жазуды ұсынады.Қорытындылау-Балалар, біздің соңғы аялдамамыз - «Жацсылыц кені» аялда-масы деп аталады. Жақсылық - жақсы істерден, жақсы әрекет-терден, жаксы сөздерден құралады. Жацсы сөз - денсаулықтыңкелесі құпиясы. Бүгін сендерге айтып өткендей, жаныңның жақсыболғаны, денсаулығыңның жақсы болғаны. Осы аялдамада тоқта-ған адамдар бір-біріне үнемі жақсылық жасайды, жақсы сөздерайтады.Мұғалім бастап, оқушылар қоштап бір-біріне жақсы тілектербілдіреді:
  • Денің сау болсын!
  • Спорт сенің досың болсын!
  • Күн үнемі сенімен бірге болсын!
  • Жаның сұлу болсын!
  • Таза су саған күш-қуат берсін! және т.б.
Жүректен жүреккеБалалар мцгаліммен бірге шеңбер цурып турады. Бәрі цосылып әнайтады.Балдыргандар әніСөзін жазган Н. Жанаев Әнін жазган Б. ДәлденбаевБіз балдырған баламыз,Алау болып жанамыз,Шырқап әнге саламыз.Құлыншақ боп шабамыз.Туған жердің төріңдеБалапандай талпынып,Алау болып жанамыз.Көкке қанат қағамыз.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!