-
Тақырып: Деректер базасы дегеніміз не?
What is a database
Мектеп: №31 Т.Бигелдинов
School:
Күні:12.11.2021ж
Day:
Мұғалімнің аты-жөні: Сарсенова Г
Teacher’s name:
Сынып: 9 «в»
Class:
Қатысқандар саны:
Number of participants:
Қатыспағандар саны:
Number of non-participants:
Оқыту мақсаттары
Learning objectives
9.2.2.1 - деректер базасы, жазба, өріс терминдерін түсіндіру.
9.2.2.1 - Explain the terms database, records, fields.
Сабақтың мақсаттары
The purpose of the lesson
Барлық оқушылар үшін:
Деректер базасы ұғымымен танысу.
For all students: Acquaintance with the concept of a database.
Көптеген оқушылар үшін:
Деректер базасының түрлерін анықтау.
For most students:
Defining database types.
Кейбір оқушылар үшін:
Деректер базасын құруды қолданудың маңыздылығын түсіндіру.
For some students:
Explain the importance of database creation.
Бағалау критерийі
Criteria of an estimation
1. Understand the concept of a database.
2. Defines the types of database.
3. Explains the importance of database creation.
Құндылықтарға баулу
Involvement in values
«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын жүзеге асыру. Топта бірлесіп жұмыс жасау, бір-бірлерінің пікірлерін тыңдау, сыйлау.
Realization of the values of the "Mangilik Yel" idea. Collaboration, listening to each other's opinions and respect.
Тілдік мақсаттар
Language goalsПәндік лексика және терминология:
Subject vocabulary and terminology:
Деректер базасы-база данных-data bases, кесте-таблица-table, иерархиялық-иерархическая-hierarchical, жүйелік-системный-
systematical, нысан-объект-object, атрибут-attribute, жазба-запись- recording, өріс-поля-field, кілтті өріс-ключевое поле-key field
Пәнаралық байланыс
Interdisciplinary communication
Математика пәні бойынша кестелер, ағылшын, орыс тіліндегі сөздер қолданылады.
Maths tables, English and Russian words are used.
Тірек білім, білік,
Дағдылар
Basic knowledge, skills
Компьютерде нота жазу режімімен жұмыс жасайды.
Works with notebook PC mode.
Жоспар Plan
Сабақ кезеңдері
Жоспарланғаніс-әрекет
Planned action
Additional resources
Басталуы
Beginning
3мин
3min
7мин
7min
Алдыңғыбілімдіескетүсіру, пысықтау(жеке, жұпта,
топта, ұжымда)
Оқушыларжасапкелгенжобаларынтақтадақорғайды. 1-топ: «Программалықжабдықтамалар»
2-топ:«Қалайөзімееңжақсы, еңарзанкомпьютерсатыпаламын?
Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау, ынталандыру.
Recall, revise previous education (personal, in pairs, in a group)
Students defend their projects on the board. Group 1: "Software"
Group 2: "How do I buy the best, cheapest computer for myself?
Oral stimulation of students' actions.
Questions to think about: (individually, in a team)
-
How do we process and process large amounts of information?
-
What is a database?
-
Can you name areas where the database plays an important role?
Illustrative examples.
What software do you want to build your database?
Интербелсенді тақта, слайд
Interactive whiteboard, slide
-
|
Негізгі бөлім Main part 2 мин 2min |
Оқулықпенжұмыс Мұғалімніңтүсіндірмесі. Бейнежазбаматериалдары,слайдматериалдарынқолдануарқылыкөрсету. Оқушыларменбіргеталқылайды. Кестеменжұмыс W
Teacher's comment. Presentations using video materials, slide material. Communicates with students. ,Work with schedules Дескриптор Деректербазасыұғымыментанысады. Деректербазасыныңтүрлерінанықтайды. Descriptor Get acquainted with the notion of a database. Defines the types of database. Жұптықжұмыс: Деректербазасыменжұмысжасауасамаңыздыдептапқанқандайсалалардыайтааласыңдар? Талдаужүргізіңдер. Мысалдаркелтіріңдер. Pair work: What are some of the areas that you find most important in working with databases? Do your analysis. Give examples. |
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин 7min |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Bilimland.kz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин 5min |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Completion
6 мин 6min
Рефлексия Reflection |
Не білдім? Не қызық болды? Үйденжасапкөремін. 1. What is a database? 2. What are the types of database? 3. What is a record and a field in a database? 4. What are the rules for creating a database table? 5. What software can be called database processing? What did I know? What was interesting? I try it from home. |
Оқулық Book |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсыр- масы Homework 1мин 1min |
«Заманауи қоғамда деректер базасымен жұмыс жасаудың маңызы» тақырыбында ғылыми журналға мақаладайындау. Әртүрлі салалардағы деректер базасының маңызы: үкіметте, зауыттарда, банктерде,кітапханаларда, ауруханаларда және т.б Preparation of articles for scientific journals on "The importance of working with databases in modern society". The Importance of Databases in Various Areas: Government, Factories, Banks, Libraries, in hospitals, etc. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім Main part 2 мин 2min |
Оқулықпенжұмыс Мұғалімніңтүсіндірмесі. Бейнежазбаматериалдары,слайдматериалдарынқолдануарқылыкөрсету. Оқушыларменбіргеталқылайды. Кестеменжұмыс W
Teacher's comment. Presentations using video materials, slide material. Communicates with students. ,Work with schedules Дескриптор Деректербазасыұғымыментанысады. Деректербазасыныңтүрлерінанықтайды. Descriptor Get acquainted with the notion of a database. Defines the types of database. Жұптықжұмыс: Деректербазасыменжұмысжасауасамаңыздыдептапқанқандайсалалардыайтааласыңдар? Талдаужүргізіңдер. Мысалдаркелтіріңдер. Pair work: What are some of the areas that you find most important in working with databases? Do your analysis. Give examples. |
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин 7min |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Bilimland.kz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин 5min |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Completion
6 мин 6min
Рефлексия Reflection |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













