1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Өткен сабақты
пысықтау: «3 таяқша» әдісі Өткен тақырыпқа байланысты әр
топ: 1 сұрақ, 1 жауап, 1 идея даярлап, ортаға
салады.
Жауаптарын
талдайды.
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау арқылы
бағалау
«Миға
шабуыл»
-
Біз үлкен көлемдегі деректерді қалай
сақтап, өңдейміз?
-
Деректер базасы дегеніміз
не?
-
Деректер базасын жасау не
үшін қажет?
Деректер базасын жинақтауға
арналған қандай программаларды білесіңдер?
«Джигсо»
әдісі
Оқушылар оқулықпен жұмыс істейді. Түсінгендерін
топта талдайды. Мұғалім білімдерін
толықтырады
1-тапсырма.
Кестемен жұмыс. Кестеге тиісті мәліметтерді
жазыңдар.
Иерархиялық
мәліметтер
қоры
|
Тораптық
мәліметтер
қоры
|
Реляциялық
мәліметтер
қоры
|
|
|
|
Дескриптор:
Мәліметтер қорының түрлері мен
қызметтерін анықтай алады.
Смайлдер арқылы
бағалау
2-тапсырма.
- Access ДҚ-ның «Жасау (Создать)» терезесінің нысандарын
пирамидаға төменнен жоғары қарай
жазыңдар.

Дескриптор:
Мәліметтер қорын
жасау терезесінің нысандарын
анықтайды.
3-тапсырма.
- МҚБЖ-ның 3 басты
функциясын сипаттаңдар.
Дескриптор:
МҚБЖ-нің 3 басты
функциясын сипаттай алады.
Оқушылардың
жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы
бағалау
Тест
жұмысы
Оқушылар тест
сұрақтарына жауап береді.
Өздерін
бағалайды
Кері байланыс:
«БББ кестесі» әдісі
Оқушылар сабақ
туралы бұрыннан не білетінін, сабақта не білгенін және не білгісі
келетінін кестеге жазады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
жазбаша түрде
қалыптастырушы бағалауды іске
асыру
Оқушылардың
жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі бағалайды
|
АКТ
Интернет
желісі
Ватцап
|