Шығыс Қазақстан
Облысы
Өскемен
қаласы
Зайсан
ауданы
“М.Дауленов
мектеп-интернаты”КММ
педагог-психолог
Толегенова Аяулым
Толегенкызы
«Оқушылардың
қарым-қатынасын
жақсарту»
(тренинг)
Орындаған мектеп
психологы:
Толегенова Аяулым
Толегенкызы
Жаттығу
кезеңдері:
-
Сәлемдесу
-
«Өрмекші торы»
жаттығуы
-
«Ақ парақ»
жаттығуы
-
«Жартастан өту»
жаттығуы
-
«Ашулы шарлары»
жаттығуы
-
«Сиқырлы қобдиша»
жаттығуы
-
Сәлемдесу
Нұсқау: Оқушылар өздерін
таныстыру барысында, өздерінің жеке қасиеттерімен таныстырып өту.
Мысалы: Менің атым – Аяулым. Мен сурет салғанды
ұнатамын.
-
«Өрмекші торы» оқушылармен
еркін қарым-қатынас жасау мақсатында
өткізіледі.
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер
бойымен тұрады. Ойынға барлығы қатысуы тиіс. Жіп кімнен ілініп
басталса, сонымен аяқталып өрмек жиналу
керек.
Жаттығу шарты: Топта
бір-біріне 1-ші жағымды қылықтарын білдіріп жіпті саусағына іледі,
өрмек оқылды. 2-ші кері бағытта, бірақ сол ізбен достарының, адам
бойына қажет емес қасиеттерін айту. Өрмекті жиып
шығады.
Рефлексия: Айтылған
тілектермен сынды қабылдаймызба? Сын орынды айтылдыма? Бұл
жаттығудың мақсаты да сол, сын түзелмей, мін түзелмейді – дегендей
сындарды түзете білейк.
-
«Ақ парақ»
жаттығуы
Мақсаты: Ұжымда
береке-бірлікке,татулыққа бағыттау.
Оқушыларды екі топқа бөліп,
тапсырма беру. 1-ші топқа қағазды жырту, ал 2-ші топқа қағазды
бірнеше жерінен тесу беріледі.
Нұсқау: Берілген ақ парақтар
бойынша, әркім өз сезімдерін айтып беру
керек.
Кері байланыс: Қағазды жыртқан
және шұрқ тескен кезде қандай сезімде
болдыңыз?
-
«Жартастан өту»
жаттығуы
Мақсаты: Оқушылардың өзара
қарым-қатынасын бақылау.
Нүсқау: Оқушылардың барлығы
бір қатарға тұрады.Олар жартастар болады. Ал, бір оқушы жүргінші
болады. Ол осы жартастан ұстап, құламай өтуі қажет. Жартастарға
көмектесуге болмайды, деген нұсқау
беріледі.
Кері байланыс: Жартастан өту
қиын болды ма? Достарың жартас болып көмектеспей тұрғанда қандай
күйде болдыңыздар? Көмек көрсеткенде қандай сезімде
болдыңыздар.
-
«Ашулы шарлар»
жаттығуы
Мақсаты: бойдағы ашуды,
агрессияны сыртқа шығару.
Нұсқау: Берілген 2 шарды
үрлеп, біреуін жару. Бір шардың желін жайлап
шығару.
Кері байланыс: Не
сезіндіңіздер? Не байқай алдыңыздар?
-
«Сиқырлы қобдиша»
жаттығуы
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер
құра отырып. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар – қағазға
жазылған адамгершілік қасиеттер.
Жаттығу шарты: Қобдишадан әр
қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді
жанындағы көршісіне сыйлайды.
Рефлексия: Әр қайсысына
берілген жағымды қасиеттеріңізге лайық деп ойлаймын, қошемет
көрсетейк. Сыйлықтарыңыз құтты болсын!