Сабақтың тақырыбы:
|
§ 5.5 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ |
|
|
|
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сынып |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.5 ДЕРЕКТЕР ҚОРЫН ӘЗІРЛЕУ |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Деректерді кесте түрінде ұсынуды анықтайды Өріс қасиетінің қызметін салыстырады Кестені қайта өзгерту әрекеттерін жасайды |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Сәлемдесу, түгендеу Өткен сабақты пысықтау: «Біреуін аласың - біреуін бересің» әдісі
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету «Миға шабуыл» әдісі - Деректерді кесте түрінде өңдеудің қандай артықшылықтары бар? 1-тапсырма. 3-кесте бойынша жеке тіс дәрігерінің қабылдауында болған емделушілер жайлы жазбалар журналын деректер базасына айналдыр. Жолдың типтерін көрсетіп, «Өріс қасиетін» (Свойства поля) таңдаңдар. Тест тапсырмасы (электронды тест) Өздерін бағалайды Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі Оқушылар «Мен білемін», «Мен үйрендім», «Мен жасай аламын» сатысында пікірлерін жазады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
Күнделік кз жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету Фигуралар арқылы бағалау Бірін-бірі бағалайды |
АКт Интернет желісі Ватцап |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Деректер қорын әзірлеу 10 сынып ҚМЖ
Деректер қорын әзірлеу 10 сынып ҚМЖ
Сабақтың тақырыбы:
|
§ 5.5 ДЕРЕКТЕР БАЗАСЫН ҚҰРУ |
|
|
|
Бөлім |
Ақпараттық жүйелер |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|
|
Күні |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сынып |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§ 5.5 ДЕРЕКТЕР ҚОРЫН ӘЗІРЛЕУ |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Жол, жазба, индекс терминдерінің анықтамасын құрастыру |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Деректерді кесте түрінде ұсынуды анықтайды Өріс қасиетінің қызметін салыстырады Кестені қайта өзгерту әрекеттерін жасайды |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Сәлемдесу, түгендеу Өткен сабақты пысықтау: «Біреуін аласың - біреуін бересің» әдісі
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету «Миға шабуыл» әдісі - Деректерді кесте түрінде өңдеудің қандай артықшылықтары бар? 1-тапсырма. 3-кесте бойынша жеке тіс дәрігерінің қабылдауында болған емделушілер жайлы жазбалар журналын деректер базасына айналдыр. Жолдың типтерін көрсетіп, «Өріс қасиетін» (Свойства поля) таңдаңдар. Тест тапсырмасы (электронды тест) Өздерін бағалайды Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі Оқушылар «Мен білемін», «Мен үйрендім», «Мен жасай аламын» сатысында пікірлерін жазады. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады Мұғалімді тыңдайды |
Күнделік кз жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету Фигуралар арқылы бағалау Бірін-бірі бағалайды |
АКт Интернет желісі Ватцап |
шағым қалдыра аласыз













