1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Өткен сабақты пысықтау:
«Біреуін аласың - біреуін бересің»
әдісі
-
Белгілі бір факт немесе
статистикалық деректері бар қағаз парағы
әрбір оқушыға таратылады. Мүмкіндігінше әрбір оқушы үшін әртүрлі тұжырым
болғаны жақсы.
-
Оның
тұжырымның мағынасын түсінетіндігін анықтау мақсатында, оқушылар
өздерінің тұжырымдарын оқиды.
-
Оқушылар
сынып ішінде жүріп, өздерінің тұжырымдарын басқа оқушылармен
бөліседі. Оның мақсаты – өзінің фактісін барынша көп адамға
түсіндіру.
-
Оқушылар
мысал келтіре отырып, өз түсініктемелерін толықтыра алады. Егер
қисыны келсе, олар өз
тұжырымдарын басқа оқушылардың тұжырымдарымен байланыстыруы
тиіс.
-
Фактілермен алмасуға арналған уақыт аяқталғаннан
кейін, оқушылар тапсырманы орындау барысында алынған ақпаратты
жүйелеу үшін шағын топтарда жұмыс істейді.
-
Кейіннен
жауап алу жүргізілген кезде оқушылар өздерінің санаттау жүйесін түсіндіреді
және дәйектейді.
-
Олар
сонымен қатар әртүрлі фактілерге/деректерге қатысты өздерінің
реакциясымен бөлісуі мүмкін. Оларды не таңғалдырды? Оларды не
әбіржітті? Қандай да бір тұжырым оларды мұңға батырды ма немесе
бақытты етті ме? Немесе қандай тұжырым оларды қызықтырды?
-
Оқушылар
өзінің жеке оқуы туралы ойлануы мүмкін. Олар қандай ақпаратты есте жеңіл
сақтайды? Олар үшін ең маңыздысы не?
-
Барлық
сауалдар бойынша басты тұжырымдарды тақтаға немесе оқу
плакатына жазып
қоюға болады.
Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
«Миға
шабуыл» әдісі
-
Деректерді кесте түрінде өңдеудің қандай
артықшылықтары бар?
1-тапсырма.
3-кесте бойынша жеке тіс дәрігерінің қабылдауында
болған емделушілер жайлы жазбалар журналын деректер базасына
айналдыр. Жолдың типтерін көрсетіп, «Өріс қасиетін» (Свойства поля)
таңдаңдар.
Тест
тапсырмасы (электронды тест)
Өздерін
бағалайды
Кері
байланыс: «Табыс сатысы» әдісі
Оқушылар «Мен білемін», «Мен үйрендім»,
«Мен жасай аламын» сатысында пікірлерін
жазады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
Күнделік
кз
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|