Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
"Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану" тақырыбында ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім

Электронды кесте арқылы есеп шығару

Педагогтың аты-жөні

Жақсылық Әсел Әділбекқызы

Күні

22.11.2024 ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Деректер типтері. Электронды кестеде деректердің түрлерін қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.2.5 электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолдану;

7.2.2.6 электрондық кестеде есептеулер үшін формулаларды жасау

Сабақтың мақсаты:

электрондық кестедегі деректер типтерін ажырата алады

электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолданады

электрондық кестеде есептеулер үшін формулалар жаза алады

Құндылықтарға баулу

Қараша айы: Әділдік және жауапкершілік

Дәйек сөз: Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі;

- қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;

- өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну;

- құқықтық білімді өмірде қолдана білу;


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин
































Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеу.


Оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында «Ерекше есім» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу.

Топқа бөлу. Оқушыларды өтетін тақырыпқа байланысты жеке куәліктері арқылы топқа бөлу

І топ – «Мәтін» тобы

ІІ топ – «Сан» тобы

ІІІ топ – «Формула» тобы


«Жеке куәлік» бағалау парағы

Оқушыларды жекелеген бағалау үлгісімен таныстыру

Төлқұжатпен жұмыс жасау туралы нұсқаулық беріледі және бағалау критерийлері түсіндіріледі.

ІІ. Үй тапсырмасы «Желіден хат» әдісі арқылы сұралады (ұжымдық жұмыс)


1. Microsoft Excel дегеніміз қандай программа? (электронды кестелермен жұмыс істеуге арналған қолданбалы программа)

2.Excel-де бағандар және жолдар қалай белгіленеді? (латын әріптері мен сандар)

3. Ұяшықтың адресі дегеніміз не? (әрбір ұяшықтың жол мен баған атауы)

4. Екі немесе одан да көп ұяшықтардың жиынтығы? (ауқым (диапазон))

Кері байланыс:

БББ әдісі



Жаңа сабақтың тақырыбын анықтап алу үшін жасырылған сөздерді тауып, жаңа сабақты тыңдайды.



Оқушылар өздерінің ерекше қасиеттерімен өз есімдерін қоса айтып таныстырады


Бағалау парағымен танысады






Оқушылар өткен тақырыптар бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді




«БББ» әдісі бойынша оқушылар тапсырма барысында нені біледі, нені білдім, нені білгісі келеді сұрақтары бойынша пікірін айтады.


Оқушылар тапсырмаларды орындап, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
















Мадақтама:

Жарайсың!

Жақсы!

Керемет!

Picture 3


Жеке куәлік









Сабақтың ортасы

30 мин






















































Мұғалім түсіндірмесі. Жаңа сабақ тақырыбы «Деректер типтері». Сабақ мақсатын түсіндіру.



Тапсырма №1 (топтық жұмыс)

1-топ тапсырмасы: Мәтіндік деректер типі және автотолтыру туралы толық мәлімет береді


2-топ тапсырмасы: Сандық деректер типі туралы толық мәлімет береді


3-топ тапсырмасы: Формула түріндегі деректер типі туралы толық мәлімет береді


Кері байланыс:

«ТТТ» әдісі







Тапсырма №2. Компьютермен жұмыс.

  1. Мәтіндік және сандық деректер типтерімен жұмыс жасау.

  1. Microsoft Excel бағдарламасын іске қосыңдар

  2. Берілген кестені жазып, «ұяшықтарды пішімдеу» терезесінің көмегімен түрлендіріңдер

Оқушылардың аты-жөні

Туған күні, айы, жылы

Сыныбы




  1. Формулалар типімен жұмыс жасау

А2, B2, C2, D2 ұяшықтарына сандар енгізіп, кестеде берілген формулаларды пайдаланып, есептеулер жүргізіңдер


  1. Автотолтыру

Мәтін бойынша

Күндер бойынша

Жұп сандар бойынша

Тақ сандар бойынша

Формула бойынша





=C2+D2


Кері байланыс: «СМС» әдісі


Сергіту сәті. ChatGPT платформасы арқылы бүгінгі жаңа сабақта өткен түйін сөздерді пайдаланып бір шумақ өлең құрастыру. (Excel, деректер типі, мәтін, сан, формула)


Excel бетін ашып дерек терем,
Мәтін, санмен қатар формула көрем.
Деректер типі – негізі жұмыстың,
Кестеде есептеп нәтижесін берем.

Оқушылар сабақтың мақсатымен танысады және жаңа сабақты тыңдайды.


Оқушылар топтық жұмысты бірлесіп, орындайды.

Дескриптор

1.Плакат дизайны

2. Деректер типінің ерекшеліктерін көрсетеді

3. Мысалдар келтіреді

4. Excel-де көрсете алады


«ТТТ» әдісі бойынша оқушылар тапсырма орындау барысында түсініксіз болған жерін, түсінгенін және түсінгісі келетін ұсыныстарын айтады.


Оқушылар Excel программасында берілген тапсырмаларды орындайды

Дескриптор:

1. Excel программасында деректерді жаза алады.

2.Деректер типтерін түрлендіре алады.

3. Формула жаза алады

4.Автотолтыру функциясын пайдалана алады









«СМС» әдісі бойынша оқушылар тапсырма барысында нені біледі, нені білгісі келеді, нені білді сұрақтары бойынша пікірін айтады.



Оқушылар сергіту сәтін орындайды.











1 Дескриптор бойынша бір-бірін бағалайды.

1 – 1 балл

2 – 1 балл

3 – 1 балл

4 – 1 балл










2 Дескриптор бойынша өзін-өзі бағалайды.

1 – 1 балл

2 – 1 балл

3 – 1 балл

4 – 1 балл







Picture 3


Мадақтама




Деректер типтері тақырыбы, 13 слайд



Деректер типтері тақырыбы

Тапсырма №1

14 слайд














Деректер типтері тақырыбы

15 слайд

Компьютер

Тапсырма №2























ChatGPT платформасы






Сабақтың соңы

7 мин


Жаңа білімді бекіту «Сиқырлы кітапхана» ойыны арқылы


Бағалау парағының нәтижесін шығару. Оқушыларды бағалау




Рефлексия


«Роботтар» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды

Оқушылар жаңа білімдерін бекітеді


Оқушылар бағалау критерийі бойынша жинаған балдарын есептеп, бағалау парағына жазады.


Роботтарды жылжыту арқылы бүгінгі сабақта түсіндім, сұрақтарым бар, түсінбедім белгілерін таңдайды

1-3 сұрақ – 1 балл

4-6 сұрақ – 2 балл


Қорытынды формативті бағалау қойылады.

(0-10 балл)







https://wordwall.net/ru/resource/38362679











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2025
59
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі