Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім

    5.1А Ғылым әлемі

    Педагогтың аты-жөні

    Даулетбаева Ж.М.

    Күні

    14.09.2022

    Сынып 5

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Деректерді жинау және жазу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау

    5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу

    Сабақтың мақсаты


    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

    Бағалау критерииі

    өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады

    аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады.

    Өлшеу құралдарымен бақылаулар мен өлшемдер жасай алады

    Сабақ тың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Оқушылармен амандасу. Cабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Сұрақ қою арқылы оқушылардың көңіл күйлерін сұрау.

    1-тапсырма. Оқушыларға термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері беріледі. Дайын суреттер қолданып, өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жазып плакаттарды дайындайды Оқушылар осы суреттерге қысқаша сипаттама береді. Бұл қандай құрал? Бұл құрал арқылы нені өлшеуге болады?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы осы құралдарға сәйкес қандай болатынын оқушылардан сұрау.

    Сабақтың мақсаты оқушылармен бірге анықталады, бағалау критерийлері презентацияда көрсетіледі.

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ













    Термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері






    Ортасы

    Оқушыларға сұрақтар беріледі: «Сізге күнделікті өмірде өлшеулер жасау қажет болды ма? Қандай? Мысал келтіріңіз» сұрақтарын талқылайды. Оқушылардың ойлары тыңдалады.

    2-тапсырма. Оқушылар жұптасып сұрақтарға жауаптарды схема түрінде көрсетеді:

    Келесі мысалдарда қандай өлшемдер туралы сөз қозғалады:

    1. сабақ 45 минут жүреді;

    1. бөтелкеде 5 л су бар;

    2. мұз 0 °С кезінде ериді;

    d) автобус 40 км жүріп өтті.


    2-тапсырма. Топқа түрлі тапсырмалар беріледі.

    Оқушылар әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды

    1. Сызғышпен (ағаш, темір, алюминий кесектің ұзындығы, ені, биіктігі) өлшеу

    Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы) өлшеу

    1. Өлшеу цилиндрімен (су мөлшері) өлшеу

    2. Секундомермен (оқушының 10 рет отырып-тұруы) өлшеу.

    Топтар өздерінің тәжірибелерінің нәтижелерін талқылап, өз жұмыстарын қорғайды.

    4-тапсырма. Оқушыларға таза парақ пен сызғыш алып, ұзындығы 10-11 см түзу сызуын сұрау қажет – олар қалаған ұзындықты таңдауы мүмкін, бірақ ешкімге айтпауы тиіс. Оқушылардан қасындағы адаммен парақтарын ауыстырып, олардың түзулерін өлшеп, қағазға жазып алуы керек. Парақтарды кері қайтарып, қанша оқушының дұрыс жауап алғанын тексеріңіз.

    5-тапсырма.

    https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/

    Оқушылар бейнефильмді көру арқылы берілген сұрақтарға жауап береді. Ол үшін алдымен сұрақтар таратылып, оқушылар сұрақты оқығаннан кейін ғана бейнефильм көрсетіледі.

    Сұрақ

    1. Ұзындықтың негізгі өлшем бірлігі қандай?

    2. Алғашында ұзындық қалай өлшенген?

    3. Метр өлшемі қалай анықталды?

    4. Алғашқы ресми метр өлшегіш қай жылы және қай қалада пайда болды?

    Оқушыларға аспаптың бөлік құны деген не екенін түсіндіру. Аспап көрсеткіштерін анықтау тәртібін қарастыру.


    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



    Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады













    Дұрыс жауаптар:

          1. Метр.

          2. Алғашында ұзындық адамның дене мүшелеріне негізделіп өлшенген.

          3. Солтүстік полюстен Экваторға дейінгі қашықтықтың он миллионнан бір бөлігі метр деп анықталды.

          4. Алғашқы ресми метр өлшегіш 1795 жылы Парижде пайда болды.

    Оқушылар жұпқа бірігіп жауаптарын тексерді.


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау




































    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.


    ҚБ Бағдаршам


    Презентация













    Презентация








    Қосымша 2

    Ағаш, темір, алюминий кесектер, термометрлер, жылы және салқын суы бар стақандар, өлшеу цилиндрлері, секундомерлер немесе секунд көрсететін тілі бар сағаттар

    таза парақтар, сызғыштар



















    Қосымша 3

    https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/


    Сабақтың соңы


    Смс әдісі


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









































































    Қосымша 1

    Пән: Жаратылыстану

    Класс: 5

    Күні:

    Бөлім/ Тақырыбы

    5.1А Ғылым әлемі

    Оқыту мақсаты:

    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    БілуТүсінуМатематикалық сауаттылық

    Бағалау критерийлері

    Өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады


    №

    Аспап атауы

    Өлшенетін

    шама

    Өлшем бірлігі

    1



    2



    3



    4



    5



    6



    Тапсырма

    Температураны өлшеу

    Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы) өлшеу

    №

    Бөлме температурасы tб

    Салқын судың температурасы t1, ºС

    Ыстық судың температурасы t 2, ºС

    1




    2




    3






    Тапсырма

    Ұзындықты өлшеу

    Сызғышпен әр түрлі дененің ұзындығын өлшеу

    №


    ұзындығы, см

    ені, см

    биіктігі, см

    1





    2





    3









    Тапсырма

    Уақытты өлшеу

    Секундомермен оқушылардың 10 рет отырып-тұруға кеткен уақытын есептеу

    №

    Оқушының аты-жөні

    уақыт, с

    1



    2



    3








    Тапсырма

    Көлемді өлшеу

    Өлшеуіш цилиндрдің көмегімен сұйықтың мөлшерін өлшеу

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Даулетбаева
    06 Қырқүйек 2023
    789
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Деректерді жинау және жазу 5 сынып жаратылыстану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Деректерді жинау және жазу 5 сынып жаратылыстану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жаратылыстану қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    №

    Ыдыс

    көлем, мл

    1

    1 ыдыс


    2

    2 ыдыс


    Бөлім

    5.1А Ғылым әлемі

    Педагогтың аты-жөні

    Даулетбаева Ж.М.

    Күні

    14.09.2022

    Сынып 5

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Деректерді жинау және жазу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау

    5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу

    Сабақтың мақсаты


    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

    Бағалау критерииі

    өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады

    аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады.

    Өлшеу құралдарымен бақылаулар мен өлшемдер жасай алады

    Сабақ тың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Оқушылармен амандасу. Cабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Сұрақ қою арқылы оқушылардың көңіл күйлерін сұрау.

    1-тапсырма. Оқушыларға термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері беріледі. Дайын суреттер қолданып, өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жазып плакаттарды дайындайды Оқушылар осы суреттерге қысқаша сипаттама береді. Бұл қандай құрал? Бұл құрал арқылы нені өлшеуге болады?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы осы құралдарға сәйкес қандай болатынын оқушылардан сұрау.

    Сабақтың мақсаты оқушылармен бірге анықталады, бағалау критерийлері презентацияда көрсетіледі.

    Оқушы өз жұбын табады

    Әдіс арқылы қайталау

    Сұрақ жауап орындайды

    Қол шапалақ













    Термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері






    Ортасы

    Оқушыларға сұрақтар беріледі: «Сізге күнделікті өмірде өлшеулер жасау қажет болды ма? Қандай? Мысал келтіріңіз» сұрақтарын талқылайды. Оқушылардың ойлары тыңдалады.

    2-тапсырма. Оқушылар жұптасып сұрақтарға жауаптарды схема түрінде көрсетеді:

    Келесі мысалдарда қандай өлшемдер туралы сөз қозғалады:

    1. сабақ 45 минут жүреді;

    1. бөтелкеде 5 л су бар;

    2. мұз 0 °С кезінде ериді;

    d) автобус 40 км жүріп өтті.


    2-тапсырма. Топқа түрлі тапсырмалар беріледі.

    Оқушылар әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды

    1. Сызғышпен (ағаш, темір, алюминий кесектің ұзындығы, ені, биіктігі) өлшеу

    Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы) өлшеу

    1. Өлшеу цилиндрімен (су мөлшері) өлшеу

    2. Секундомермен (оқушының 10 рет отырып-тұруы) өлшеу.

    Топтар өздерінің тәжірибелерінің нәтижелерін талқылап, өз жұмыстарын қорғайды.

    4-тапсырма. Оқушыларға таза парақ пен сызғыш алып, ұзындығы 10-11 см түзу сызуын сұрау қажет – олар қалаған ұзындықты таңдауы мүмкін, бірақ ешкімге айтпауы тиіс. Оқушылардан қасындағы адаммен парақтарын ауыстырып, олардың түзулерін өлшеп, қағазға жазып алуы керек. Парақтарды кері қайтарып, қанша оқушының дұрыс жауап алғанын тексеріңіз.

    5-тапсырма.

    https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/

    Оқушылар бейнефильмді көру арқылы берілген сұрақтарға жауап береді. Ол үшін алдымен сұрақтар таратылып, оқушылар сұрақты оқығаннан кейін ғана бейнефильм көрсетіледі.

    Сұрақ

    1. Ұзындықтың негізгі өлшем бірлігі қандай?

    2. Алғашында ұзындық қалай өлшенген?

    3. Метр өлшемі қалай анықталды?

    4. Алғашқы ресми метр өлшегіш қай жылы және қай қалада пайда болды?

    Оқушыларға аспаптың бөлік құны деген не екенін түсіндіру. Аспап көрсеткіштерін анықтау тәртібін қарастыру.


    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



    Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады













    Дұрыс жауаптар:

          1. Метр.

          2. Алғашында ұзындық адамның дене мүшелеріне негізделіп өлшенген.

          3. Солтүстік полюстен Экваторға дейінгі қашықтықтың он миллионнан бір бөлігі метр деп анықталды.

          4. Алғашқы ресми метр өлшегіш 1795 жылы Парижде пайда болды.

    Оқушылар жұпқа бірігіп жауаптарын тексерді.


    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау




































    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.


    ҚБ Бағдаршам


    Презентация













    Презентация








    Қосымша 2

    Ағаш, темір, алюминий кесектер, термометрлер, жылы және салқын суы бар стақандар, өлшеу цилиндрлері, секундомерлер немесе секунд көрсететін тілі бар сағаттар

    таза парақтар, сызғыштар



















    Қосымша 3

    https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/


    Сабақтың соңы


    Смс әдісі


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы









































































    Қосымша 1

    Пән: Жаратылыстану

    Класс: 5

    Күні:

    Бөлім/ Тақырыбы

    5.1А Ғылым әлемі

    Оқыту мақсаты:

    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    БілуТүсінуМатематикалық сауаттылық

    Бағалау критерийлері

    Өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады


    №

    Аспап атауы

    Өлшенетін

    шама

    Өлшем бірлігі

    1



    2



    3



    4



    5



    6



    Тапсырма

    Температураны өлшеу

    Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы) өлшеу

    №

    Бөлме температурасы tб

    Салқын судың температурасы t1, ºС

    Ыстық судың температурасы t 2, ºС

    1




    2




    3






    Тапсырма

    Ұзындықты өлшеу

    Сызғышпен әр түрлі дененің ұзындығын өлшеу

    №


    ұзындығы, см

    ені, см

    биіктігі, см

    1





    2





    3









    Тапсырма

    Уақытты өлшеу

    Секундомермен оқушылардың 10 рет отырып-тұруға кеткен уақытын есептеу

    №

    Оқушының аты-жөні

    уақыт, с

    1



    2



    3








    Тапсырма

    Көлемді өлшеу

    Өлшеуіш цилиндрдің көмегімен сұйықтың мөлшерін өлшеу

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
    06.00.2023
    789
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Даулетбаева
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    №

    Ыдыс

    көлем, мл

    1

    1 ыдыс


    2

    2 ыдыс