Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа
қатысуын түгендеу.
Сыныпта психологиялық
атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар
әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен тақырыпты
қайталау
«Миға шабуыл»
әдісі
* Алдыңғы тақырыпты зерттеу
кезінде танысқан деректерді сұрыптауда қандай кемшіліктерді атап
өтуге болады?
* Қандай деректермен жұмыс
істегенде, сұрыптауды орындау қиындық
тудырады?
* Белгілі бір шарттарға сәйкес
өзіңіз туралы деректерді тез алуға болатын күнделікті өмірден
қандай мысалдар келтіруге болады?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын анықтау
|
Балалар сабаққа дайындалады,
бір-біріне жақсы тілектер айтады
Сұрақтарға жауап береді,
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын
анықтайды
|
«Бес
саусақ»
әдісі бойынша
бағалау
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа материалды
меңгеру.
Оқулықпен
жұмыс.
Мұғалім жаңа ақпаратпен
таныстырады (Бейнежазба материалдары, слайд материалдарын қолдануға
болады)
Фигуралардың көмегімен
оқушыларды 3 топқа бөлу.
I-үшбұрыштар
тобы.
II-шеңберлер
тобы.
III-төртбұрыштар
тобы.
Топтағы оқушылар оқу
материалын құрылымдау арқылы "сүзу" тақырыбы бойынша кластер
жасайды.
Әр топ өз кластерін
қорғайды.
Сергіту
сәті.
Ж Ж. Деректер базасы
берілген.
«Халқыныі саны» және «Құрлық»
өрісі бойынша жасалған сүзгі нәтижесін
табыңыз.
ӨЖ.
1870 жылдан
бұрын
салынған
және Орсада
сақталған
барлық суретшілердің суреттерін
шығару үшін
таңдау шартын
ұйымдастыр

Практикалық
жұмыс.
Берілген шарттар бойынша сүзгі
жасап, басқа кестеге орналастыр

-
Тауар=Радио
-
Фирма=Дельта
-
Сомасы: 300-ден
артық
-
Сомасы: 300-ден артық немесе тең және
500-ден кіші
-
Сомасы:
200-ден кем немесе 400-ден артық.
Сабақты
бекіту
https://wordwall.net/ru/resource/82260230
Сұрақтарға жауап
беру:
1. Сүзгі функциясы қандай? Ол
қандай жағдайларда қолданылады?
2. Сұрыптау мен сүзудің
айырмашылығы неде?
3. Сүзудің қандай түрлері
бар?
|
Жаңа тақырыппен танысу,
топтарға бөлінеді
Кластер жасайды, әр топ өз
кластерін қорғайды.
Топтағы оқушылар өзара
сұрақтармен алмасады
Көз жаттығуларын
орындау
а
)
б)
- интерактивті тапсырманы
орындайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
«Мақтау», «Мадақтау»,
«Қошаметтеу»
Дескриптор:
-
сүзу
шарттарын атайды
- сүзгіні пайдаланып, жазбалар
санын анықтайды; 2б
- таңдау шартын жазады
2б
- үлгі бойынша кесте
құрады
- шарт бойынша
деректерді сүзгілеуді жүзеге
асырады, әр шарт үшін 1б
|
оқулық
Оқулық,
жұмыс
парағы:
https://wordwall.net/ru/resource/82260230
|