1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Амандасу
Үй тапсырмасы: «Бір
минуттық әңгіме» тәсілі Оқушылар қарама-қарсы сызық
бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді. Үйге берген
тапсырма туралы әңгімелесулеріне болады немесе жаңа сабақты бекіту
мақсатында өз ойларымен бөліседі.
Ауызша
мадақтау, ынталандыру
Миға шабуыл
сұрақтары
Үлкен көлемді
деректерді бірнеше шарттар арқылы қалай
іріктеуге болады?
Оқулықпен
жұмыс
Жаңа ақпаратпен танысу.
Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап
береді.
Мұғалімнің
түсіндірмесі
Мәліметтер қоры үшін
ақпарат іздеуді үйрету.
Интернеттен ақпаратты қалай
іздеу керектігін көрсету, бірлесе
орындау.
Компьютермен
жұмыс
Excel-де
кеңейтілген сүзгілеуді практикалық тұрғыдан орындап,
география пәнінде алған білімдеріңді өңдеуді үйрену үшін
«Дүниежүзінің көлдері» тақырыбындағы дүниежүзіндегі кейбір көлдер
жайлы дерекқорды қарастырайық (1-кесте).
1-тапсырма:
Кеңейтілген сүзгілеуді қолданып, берілген көлдердің тек
Азия құрлығында орналасқанын іріктеңдер. Іріктелген көлдерді басқа
кестеге орналастыр. Бұл тапсырманы орындау үшін төмендегі
алгоритмдерді орындаймыз.
1. 1-кестедегі
деректерді Excel
программасында теріп, оны өз қалауымыз бойынша
форматтаймыз.

-
Дайындаған
негізгі кестемізден тек Азия құрлығында орналасқан көлдерді іріктеу
үшін қарастырылған кестенің тақырыбын және іріктейтін құрлықтың
атауын орналастырамыз (2-сурет, 2 -
кесте).
-
Тінтуірмен
2-суретте берілген 1-кестедегі
«Құрлық
атауы» өрісінің Азия жазбасын шертеміз.
-
Деректер - Сүзгі -Қосымша ( Данные - Фильтр -
Дополнительный командаларын орындасақ 1- суреттегі кеңейтілген
сүзгінің диалогтік терезесі пайда болады. Енді тиісті деректер
ауқымын көрсетсек жеткілікті.
-
Скопировать результат в другое
место (сүзгі
нәтижесін басқа жерге орналастыру) қатарына белгі соғамыз. Сонда сүзгіден алынған
деректерді жаңа кестеге орналастыруға болады.
-
2-суретте
берілген 1-кестедегі сүзгіден өтетін бастапқы деректер ауқымын
тақырыбымен бірге
ерекшелеп, Исходный диапазон жолағына
орналастырамыз.
-
2-суретте
берілген 2-кестедегі сүзгі белгіленген
өрісті тақырыбымен қоса
ерекшелейміз.
7.
Іріктелген нәтижелерді жазатын ауқымды Поместить результат в диапозон
командасы арқылы
орналастырамыз.
Дескриптор
Кестеге
мәліметтерді енгізіп дерекқорын жасайды. Дерекқорын сүзгіден
өткізеді.
Топтық
жұмыс:
Дерекқордағы деректерді өңдеуде сұрыптау мен
сүзгіден өткізу қызметтерін салыстыра отырып олардың маңызын
бағалаңдар. Бұл қызмет түрлерін деректерді өңдеуде қолдану қандай
артықшылықтар береді? Топтық пікірталас жасап,
талқылаңдар.
Дескриптор
Сұрыптау,
сүзгілеудің маңыздылығын тұжырымдайды.
-
-
Кеңейтілген сүзгінің қызметі қандй?
-
Бұл сүзгі
түрін қандай жағдайда қолдану тиімді?
-
Қарапайым
сүзгі мен кеңейтілген сүзгінің бір- бірінен айырмашылықтары
қандай?
-
Кеңейтілген сүзгіні қалай жүзеге
асырады?
-
Кеңейтілген сүзгінің қандай параметрлерін атай
аласың?
Не
білемін? Не білдім?Не білгім келеді?
Оқушылардың жұмыстарын кесте ұяшықтарын
бояу арқылы бағалау.
-
-
№
|
Аты-жөні
|
1-тапсырма
|
2-тапсырма
|
3-тапсырма
|
|
1
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
Оқушының
әрекеті
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Ссылка бойынша жаңа тақырыппен
танысады.
Мұғалімді
тыңдайды
Тапсырмаларды орындап кері
байланыс жібереді
Сұраққа жауап
береді
|
Стикер
арқылы
1-10
балл
аралығында
|
Оқулық
Компьютер
Bilimland.kz
Оқушының жұмыс
дәптері
|