Басы
|
-
Сынып ішіндегі тазалық пен
сынып оқушыларының сабаққа қатысымын
қадағалау
-
Ынтымақтастықты
қалыптастыру
-
Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын
таныстыру
-
Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені
анықтау
-
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру
О
қушыларды әлеуметтік желілердің логитиптері арқылы топқа бөлу.
Зерттеу кезеңдерін еске түсіру
1-кезең –
мәселені айқындау.
2-кезең –
жұмыстың тақырыбын анықтау.
3-кезең –
мақсат,
міндетін тұжырымдау.
4-кезең –
зерттеу әдістерін таңдау.
5-кезең –
зерттеу нәтижелерін өңдеу
|
Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.
Зерттеудің 4
кезеңдерін естеріне түсіре отырып,
5-ші кезеңмен танысады.
|
«Бас бармақ» әдісі
|
Оқулық
|
Ортасы
|
Орташа арифметикалық
мән
СА (а₁+а₂+…+ап)/п
1 тапсырма.
Есеп
Бір
күн ішіндегі орташа тәуліктік температураны үш өлшеммен анықтау
керек:
1:t
5,7,6 – тәуліктің әр мезгіліндегі температура
көрсеткіштері,
3-өлшеу саны
Дескриптор:
2 тапсырма. «Сыңарын тап»
әдісі
Берілген кестені сәйкестендіру
|
Сұлба
|
|
Сызба
|
|
Диаграмма
|
|
Карта
|
Дескриптор:
-
Оқушы графикалық диаграммамен
танысады;
-
Математикалық модельдеуді
біледі;
-
Деректерді талдауды
үйренеді
Оқушылардың қызметін
бағалау
Оқушылардың нәтижерелін тыңдау.
«Ой қозғау» «Өлшем нәтижелері неге әр түрлі
болады?»
Жетелеуші сұрақтар арқылы оқушыларды нәтижені
орташаландыру қажеттілігіне әкелу
Арифметикалық орта туралы мәлімет
беру
«Сергіту сәті» топтық
жұмыс
Оқушылар 6 стаканды бір-бірінің үстіне қойғандағы
уақыт өлшемдерін санайды.
Үйге
тапсырма
Талдауға
арналған шығармашылық тапсырма:
1.«Жеті лақ» ертегісінде
ана-ешкі қандай амалды жеткіліксіз жақсы жүзеге асырды және лақтар
жазым бола жаздады? Ана-ешкі кетпестен бұрын не істеу керек
еді?
2.
Қарама-қайшылықтарды құрастыруды
аяқтаңыз.
Егер
қолшатыр үлкен болса, онда …, бірақ…. Егер қолшатыр кішкентай
болса, онда …, бірақ…
3. Сіз кез-келген затты жетілдіруге
болады дегенмен келісесіз бе? Осыдан,
біз негізінде жетілмеген әлемде өмір сүретініміз
шығады. Бұл жақсы ма әлде жаман
ба?
|
Оқушылар есептерді шығарады.
(5+7+6)/3
Кестені оқушылар орындайды.
Жауабы.
|
Диаграмма
|
|
Карта
|
|
Сызба
|
|
Сұлба
|
Топтық жұмыс
1 топ –
Топтың барлық қатысушыларының бойын өлшеу
2 топ –
Топтың барлық қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін
өлшеу
3 топ –
Топтың барлық қатысушылары үшін минутына дем алу санын
өлшеу.
4 топ –
Сынып бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.
|
ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар
қойылады.
ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге
ойыңды жаз)
|
Постер
Ресурс
Оқулық
24-25
беттер
Рулетка
Стакандар
Резинкаға байланған жіп
|