Материалдар / Деректерді талдау. 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Деректерді талдау. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2023-2024 оқу жылы. Жаңа бұйрықпен жасалған. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2023
183
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

5.1 Ғылым әлемі

Педагогтың аты-жөні

Каденова З.А

Күні : 18.09.2023


Сынып: 5 «А» «В»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Деректерді талдау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.5.1 - қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау

Сабақтың мақсаттары


Сабақ барысында оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастыру

Теорияда алған білімдерін практикада қолдануға үйрету

Зертханалалық құралдармен жұмыс жасау дағдыларын одан ары дамытады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

  • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

  • Ынтымақтастықты қалыптастыру

  • Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын таныстыру

  • Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені анықтау

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

О қушыларды әлеуметтік желілердің логитиптері арқылы топқа бөлу.


Зерттеу кезеңдерін еске түсіру

1-кезең мәселені айқындау.

2-кезең жұмыстың тақырыбын анықтау.

3-кезең мақсат, міндетін тұжырымдау.

4-кезең зерттеу әдістерін таңдау.

5-кезең зерттеу нәтижелерін өңдеу

Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.


Зерттеудің 4 кезеңдерін естеріне түсіре отырып, 5-ші кезеңмен танысады.

«Бас бармақ» әдісі













Оқулық

Ортасы

Орташа арифметикалық мән

СА (а₁+а₂+…+ап)/п

1 тапсырма. Есеп

Бір күн ішіндегі орташа тәуліктік температураны үш өлшеммен анықтау керек:

1:t

5,7,6 – тәуліктің әр мезгіліндегі температура көрсеткіштері,

3-өлшеу саны

Дескриптор:

  • Оқушы температураны түсінеді;

  • Есептеу жолын айқындайды

  • Есептерді дұрыс шығару ретін біледі.

2 тапсырма. «Сыңарын тап» әдісі

Берілген кестені сәйкестендіру

Сұлба

Сызба

Диаграмма

Карта


Дескриптор:

  • Оқушы графикалық диаграммамен танысады;

  • Математикалық модельдеуді біледі;

  • Деректерді талдауды үйренеді

Оқушылардың қызметін бағалау


Оқушылардың нәтижерелін тыңдау.

«Ой қозғау» «Өлшем нәтижелері неге әр түрлі болады?»

Жетелеуші сұрақтар арқылы оқушыларды нәтижені орташаландыру қажеттілігіне әкелу


Арифметикалық орта туралы мәлімет беру


«Сергіту сәті» топтық жұмыс

Оқушылар 6 стаканды бір-бірінің үстіне қойғандағы уақыт өлшемдерін санайды.

Үйге тапсырма

Талдауға арналған шығармашылық тапсырма:

1.«Жеті лақ» ертегісінде ана-ешкі қандай амалды жеткіліксіз жақсы жүзеге асырды және лақтар жазым бола жаздады? Ана-ешкі кетпестен бұрын не істеу керек еді?

2. Қарама-қайшылықтарды құрастыруды аяқтаңыз.

Егер қолшатыр үлкен болса, онда …, бірақ…. Егер қолшатыр кішкентай болса, онда …, бірақ

3. Сіз кез-келген затты жетілдіруге болады дегенмен келісесіз бе? Осыдан, біз негізінде жетілмеген әлемде өмір сүретініміз шығады. Бұл жақсы ма әлде жаман ба?



Оқушылар есептерді шығарады.

(5+7+6)/3



Кестені оқушылар орындайды.

Жауабы.

Диаграмма

Карта

Сызба

Сұлба





























Топтық жұмыс

1 топ – Топтың барлық қатысушыларының бойын өлшеу

2 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін өлшеу

3 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына дем алу санын өлшеу.

4 топ – Сынып бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.





















ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады.

ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге ойыңды жаз)


























Постер


Ресурс









Оқулық

24-25 беттер


























Рулетка




















Стакандар

Резинкаға байланған жіп

Сабақтыңсоңы


РЕФЛЕКСИЯ

«Тик ток» әдісі


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Тик ток парағы



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!