Деректерді талдау. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Деректерді талдау. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2023-2024 оқу жылы. Жаңа бұйрықпен жасалған. ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

5.1 Ғылым әлемі

Педагогтың аты-жөні

Каденова З.А

Күні : 18.09.2023


Сынып: 5 «А» «В»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Деректерді талдау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.5.1 - қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау

Сабақтың мақсаттары


Сабақ барысында оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастыру

Теорияда алған білімдерін практикада қолдануға үйрету

Зертханалалық құралдармен жұмыс жасау дағдыларын одан ары дамытады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

  • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

  • Ынтымақтастықты қалыптастыру

  • Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын таныстыру

  • Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені анықтау

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

О қушыларды әлеуметтік желілердің логитиптері арқылы топқа бөлу.


Зерттеу кезеңдерін еске түсіру

1-кезең мәселені айқындау.

2-кезең жұмыстың тақырыбын анықтау.

3-кезең мақсат, міндетін тұжырымдау.

4-кезең зерттеу әдістерін таңдау.

5-кезең зерттеу нәтижелерін өңдеу

Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.


Зерттеудің 4 кезеңдерін естеріне түсіре отырып, 5-ші кезеңмен танысады.

«Бас бармақ» әдісі













Оқулық

Ортасы

Орташа арифметикалық мән

СА (а₁+а₂+…+ап)/п

1 тапсырма. Есеп

Бір күн ішіндегі орташа тәуліктік температураны үш өлшеммен анықтау керек:

1:t

5,7,6 – тәуліктің әр мезгіліндегі температура көрсеткіштері,

3-өлшеу саны

Дескриптор:

  • Оқушы температураны түсінеді;

  • Есептеу жолын айқындайды

  • Есептерді дұрыс шығару ретін біледі.

2 тапсырма. «Сыңарын тап» әдісі

Берілген кестені сәйкестендіру

Сұлба

Сызба

Диаграмма

Карта


Дескриптор:

  • Оқушы графикалық диаграммамен танысады;

  • Математикалық модельдеуді біледі;

  • Деректерді талдауды үйренеді

Оқушылардың қызметін бағалау


Оқушылардың нәтижерелін тыңдау.

«Ой қозғау» «Өлшем нәтижелері неге әр түрлі болады?»

Жетелеуші сұрақтар арқылы оқушыларды нәтижені орташаландыру қажеттілігіне әкелу


Арифметикалық орта туралы мәлімет беру


«Сергіту сәті» топтық жұмыс

Оқушылар 6 стаканды бір-бірінің үстіне қойғандағы уақыт өлшемдерін санайды.

Үйге тапсырма

Талдауға арналған шығармашылық тапсырма:

1.«Жеті лақ» ертегісінде ана-ешкі қандай амалды жеткіліксіз жақсы жүзеге асырды және лақтар жазым бола жаздады? Ана-ешкі кетпестен бұрын не істеу керек еді?

2. Қарама-қайшылықтарды құрастыруды аяқтаңыз.

Егер қолшатыр үлкен болса, онда …, бірақ…. Егер қолшатыр кішкентай болса, онда …, бірақ

3. Сіз кез-келген затты жетілдіруге болады дегенмен келісесіз бе? Осыдан, біз негізінде жетілмеген әлемде өмір сүретініміз шығады. Бұл жақсы ма әлде жаман ба?



Оқушылар есептерді шығарады.

(5+7+6)/3



Кестені оқушылар орындайды.

Жауабы.

Диаграмма

Карта

Сызба

Сұлба





























Топтық жұмыс

1 топ – Топтың барлық қатысушыларының бойын өлшеу

2 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін өлшеу

3 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына дем алу санын өлшеу.

4 топ – Сынып бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.





















ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады.

ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге ойыңды жаз)


























Постер


Ресурс









Оқулық

24-25 беттер


























Рулетка




















Стакандар

Резинкаға байланған жіп

Сабақтыңсоңы


РЕФЛЕКСИЯ

«Тик ток» әдісі


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Тик ток парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.00.2023
383
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі