Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.1 A Ғылым әлемі

    Мектеп: №65 ӘМұзрапов атындағы ЖОМ

    Күні: 11.10.2022 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Азамханов Н

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    1.5. Деректерді талдау



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.5.1 қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтайды

    Сабақ мақсаттары

    • Сабақ барысында оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастыру

    • Теорияда алған білімдерін практикада қолдануға үйрету

    • Зертханалалық құралдармен жұмыс жасау дағдыларын одан ары дамытады

    Бағалау критерийлері

    • Өлшеу аспаптары көмегімен өлшеулер жүргізе алады

    • Арифметикалық орташа мән ұғымын біледі

    • Алынған мәліметтерді пайдаланып, арифметикалық орташа мәнді анықтай алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Сызғыш- ruler

    Өлшеуіш таспа- tape-line

    Секундомер – stopwatch

    Арифметикалық орташа мән- Аrithmetic mean

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Бірнеше санның арифметикалық ортасы деп сол сандардың қосындысын қосылғыштар санына бөлгенде шығатын бөліндіні айтады

    Құндылықтарды дарыту




    Топпен жұмыс жасау барысында оқушыларды ауызбіршілікке тәрбиелеу.

    Жасалған жұмыстарды талдау барысында сыныптастарының пікіріне құрметпен қарау қасиеттерін бойына сіңіру

    Шығармашылық қабілеттерін дамыту, ұқыптылыққа үйрету

    Пәнаралық байланыстар

    Санның арифметикалық орташа мәнін анықтау барысында математика пәнімен кіріктіріледі. Ол мұғалімнің түсіндіруі арқылы жүзеге асады.

    Дифференциациялық тапсырмалар беру барысында медиана, мода және өзгеріс ауқымын анықтау барысында математика пәнімен байланыс жасалады

    АКТ қолдану дағдылары

    http://www.bilimland.kz/ Сандардың арифметикалық ортасы тақырыбында бейнематериал қарайды

    http://www.bilimland.kz/kk/content/lesson/11174-sandardyng_arifmetikalyq_ortasy_ozgeris_auqymy_modasy сайты арқылы оқушылар тапсырмалар орындайды

    Бастапқы білім


    Өлшеуіш таспа, секундомер және сызғыш сияқты өлшеу аспаптарымен өлшеулер жүргізе алады. Өзінде бар білімдерді пайдаланып, жаңа сабақта эксперименттік тапсырмалар орындай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

    • Ынтымақтастықты қалыптастыру

    • Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын таныстыру

    • Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені анықтау

    • Сыныпты 4 топқа бөлу (суреттер арқылы)

    Секундомер, өлшеуіш таспа, сызғыш, термометр

    Сабақтың ортасы



    1 минут


    13 минут










    4 минут


    5 минут






    3 минут



    3 минут





    10 минут



    Эксперименттік тапсырмалар орындау

    Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

    Топтық жұмыс

    1 топ – Топтың барлық қатысушыларының бойын өлшеу

    2 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін өлшеу

    3 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына дем алу санын өлшеу.

    4 топ – Сынып бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.


    Оқушылардың нәтижерелін тыңдау.

    «Ой қозғау» «Өлшем нәтижелері неге әр түрлі болады?»

    Жетелеуші сұрақтар арқылы оқушыларды нәтижені орташаландыру қажеттілігіне әкелу


    Арифметикалық орта туралы мәлімет беру



    «Сергіту сәті» Жұптық жұмыс

    Оқушылар 10 рет секіру уақытын өлшеп, кезек-кезекпен бір аяқпен секіреді. Секіру уақытының орташа арифметикалық мәнін есептейді.


    Жеке жұмыс







    Қосымша №1





























    Сандардың арифметикалық ортасы









    Қосымша №2

    1-жаттығу

    Сабақтың соңы

    3 минут

    Рефлексия:

    Shape2

    - мен сабақта жақсы жұмыс жасадым, барлығы түсінікті болды

    Shape3

    - мен тапсырманы басқа оқушының көмегімен орындай аламын

    Shape4

    - сабақ мен үшін қиын болды.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Оқушыларға дербес қолдау көрсету сабақтың барысында әрбір әрекет сайын жүзеге асады. Дифференциациялық тапсырмалар арқылы қабілеті әртүрлі оқушылар қосымшадағы тасырманы орындайды.


    Топтық жұмыстан кейін әр топ бірін-бірі бағалау арқылы өзара бағалау жүзеге асады. Әрбір әрекеттен кейін мұғалімнің кері байланысы арқылы жүзеге асады. Эксперименттік тапсырмалар орындау барысында кері байланыс беріліп, жетелеуші сұрақтар арқылы оқыту мақсатына жетелейді

    Өлшеу аспаптарымен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Азамханов Неъматилла Мухаматалиевич
    20 Ақпан 2023
    477
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Деректерді талдау. Жаратылыстану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Деректерді талдау. Жаратылыстану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Деректерді талдау. Жаратылыстану. 5-сынып.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.1 A Ғылым әлемі

    Мектеп: №65 ӘМұзрапов атындағы ЖОМ

    Күні: 11.10.2022 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Азамханов Н

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    1.5. Деректерді талдау



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.5.1 қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтайды

    Сабақ мақсаттары

    • Сабақ барысында оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастыру

    • Теорияда алған білімдерін практикада қолдануға үйрету

    • Зертханалалық құралдармен жұмыс жасау дағдыларын одан ары дамытады

    Бағалау критерийлері

    • Өлшеу аспаптары көмегімен өлшеулер жүргізе алады

    • Арифметикалық орташа мән ұғымын біледі

    • Алынған мәліметтерді пайдаланып, арифметикалық орташа мәнді анықтай алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Сызғыш- ruler

    Өлшеуіш таспа- tape-line

    Секундомер – stopwatch

    Арифметикалық орташа мән- Аrithmetic mean

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Бірнеше санның арифметикалық ортасы деп сол сандардың қосындысын қосылғыштар санына бөлгенде шығатын бөліндіні айтады

    Құндылықтарды дарыту




    Топпен жұмыс жасау барысында оқушыларды ауызбіршілікке тәрбиелеу.

    Жасалған жұмыстарды талдау барысында сыныптастарының пікіріне құрметпен қарау қасиеттерін бойына сіңіру

    Шығармашылық қабілеттерін дамыту, ұқыптылыққа үйрету

    Пәнаралық байланыстар

    Санның арифметикалық орташа мәнін анықтау барысында математика пәнімен кіріктіріледі. Ол мұғалімнің түсіндіруі арқылы жүзеге асады.

    Дифференциациялық тапсырмалар беру барысында медиана, мода және өзгеріс ауқымын анықтау барысында математика пәнімен байланыс жасалады

    АКТ қолдану дағдылары

    http://www.bilimland.kz/ Сандардың арифметикалық ортасы тақырыбында бейнематериал қарайды

    http://www.bilimland.kz/kk/content/lesson/11174-sandardyng_arifmetikalyq_ortasy_ozgeris_auqymy_modasy сайты арқылы оқушылар тапсырмалар орындайды

    Бастапқы білім


    Өлшеуіш таспа, секундомер және сызғыш сияқты өлшеу аспаптарымен өлшеулер жүргізе алады. Өзінде бар білімдерді пайдаланып, жаңа сабақта эксперименттік тапсырмалар орындай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

    • Ынтымақтастықты қалыптастыру

    • Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын таныстыру

    • Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені анықтау

    • Сыныпты 4 топқа бөлу (суреттер арқылы)

    Секундомер, өлшеуіш таспа, сызғыш, термометр

    Сабақтың ортасы



    1 минут


    13 минут










    4 минут


    5 минут






    3 минут



    3 минут





    10 минут



    Эксперименттік тапсырмалар орындау

    Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

    Топтық жұмыс

    1 топ – Топтың барлық қатысушыларының бойын өлшеу

    2 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін өлшеу

    3 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына дем алу санын өлшеу.

    4 топ – Сынып бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.


    Оқушылардың нәтижерелін тыңдау.

    «Ой қозғау» «Өлшем нәтижелері неге әр түрлі болады?»

    Жетелеуші сұрақтар арқылы оқушыларды нәтижені орташаландыру қажеттілігіне әкелу


    Арифметикалық орта туралы мәлімет беру



    «Сергіту сәті» Жұптық жұмыс

    Оқушылар 10 рет секіру уақытын өлшеп, кезек-кезекпен бір аяқпен секіреді. Секіру уақытының орташа арифметикалық мәнін есептейді.


    Жеке жұмыс







    Қосымша №1





























    Сандардың арифметикалық ортасы









    Қосымша №2

    1-жаттығу

    Сабақтың соңы

    3 минут

    Рефлексия:

    Shape2

    - мен сабақта жақсы жұмыс жасадым, барлығы түсінікті болды

    Shape3

    - мен тапсырманы басқа оқушының көмегімен орындай аламын

    Shape4

    - сабақ мен үшін қиын болды.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Оқушыларға дербес қолдау көрсету сабақтың барысында әрбір әрекет сайын жүзеге асады. Дифференциациялық тапсырмалар арқылы қабілеті әртүрлі оқушылар қосымшадағы тасырманы орындайды.


    Топтық жұмыстан кейін әр топ бірін-бірі бағалау арқылы өзара бағалау жүзеге асады. Әрбір әрекеттен кейін мұғалімнің кері байланысы арқылы жүзеге асады. Эксперименттік тапсырмалар орындау барысында кері байланыс беріліп, жетелеуші сұрақтар арқылы оқыту мақсатына жетелейді

    Өлшеу аспаптарымен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Завучтарға Тест 6 сынып
    20.02.2023
    477
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Азамханов Неъматилла Мухаматалиевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации