Эксперименттік
тапсырмалар орындау
Қауіпсіздік ережелерімен
таныстыру
«38 тотықұс» мультфильміндегі
кейіпкерлер бойынша 4 топқа бөліну (маймыл, піл, тотықұс және
айдаһар жылан).
Оқушылар топтарда өлшеулермен
айналысады, нәтижелерін естелерге
енгізеді.
1 топ(маймыл)– Топтың барлық
қатысушыларының бойын өлшеу
2 топ (піл) – Топтың барлық
қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін
өлшеу
3 топ(тотықұс) – Топтың барлық
қатысушылары үшін минутына дем алу санын
өлшеу.
4 топ (айдаһар жылан)– Сынып
бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.
Мәліметтер
кестесі
Тәжірибе
№
|
Өлшеудің
атауы
|
Өлшеудің
нәтижесі
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
Топ жұмысын келесі
критерийлер бойынша өзара бағалау:
1. Топ мүшелері барлық
өлшеулерді дұрыс өлшеді
2. Өлшеу мәліметтерін кестеге
енгізді
3. Топтың барлық мүшелерінің
қатысуы
Тапсырманы орындағаннан кейін
әр топ зерттеу сұрағының жауабын бір-біріне
айтады.
Өлшеулер аяқталғаннан кейін
топтар нәтижелері туралы жариялайды және «Өлшем нәтижелері неге әр
түрлі болады?» деген сұрақққа жауап
береді.
Берілген тапсырмалар
келесі дағдыларды дамытады: білімді қолдану және
зерттеу.
Материалдыбекіту
Адеңгейі.
Осы
құралдарменненіөлшеугеболады?
Вдеңгейі.
Өлшеукестесіндегімәліметтердіқолданаотырып,
жазылыпалынғанмәндердіңсанынабөлінгенбарлықжазылыпалынғанмәндердіңсомасыретіндеорташаарифметикалықөлшемдіесептеңіз.
Сдеңгейі.
Өлшеукестесіндегімәліметтердіқолданаотырыпқайтаөлшеулербарысындағытенденциянытүсіндіріңіз.
Бағалаукритерийі:
-
өлшеуіш құралдардың мағынасын
білу;
-
аталған өлшеулердің орташа
арифметикалық өлшемін есептеу;
-
қайтаөлшеулербарысындатенденциянытүсіндіружәнеалынғанмәліметтердіңталдауынжасау.
Жазбашаформативтікбағалау
Мұғалімбағалайды
Оқушыларзерттеусұрақтарынажауап
береді
Осы
тапсырмамұғалімгеоқушыларалынғанөлшеулердіқалайталдайалатынынтексеругемүмкіндікбереді.
Оқушылардыңқызметінбағалау
Топтық
жұмыс
1
топ – Топтың барлық
қатысушыларының бойын өлшеу
2
топ – Топтың барлық қатысушылары
үшін минутына жүрек соғысының жиілігін
өлшеу
3
топ – Топтың барлық қатысушылары
үшін минутына дем алу санын өлшеу.
4
топ – Сынып бөлмесінің ұзындығын
қадаммен өлшеу.
Оқушылардың нәтижерелін
тыңдау.
«Ой
қозғау» «Өлшем нәтижелері неге әр
түрлі болады?»
Жетелеуші сұрақтар арқылы
оқушыларды нәтижені орташаландыру қажеттілігіне
әкелу
Арифметикалық орта туралы
мәлімет беру
«Сергіту сәті» Жұптық
жұмыс
Оқушылар 10 рет секіру уақытын
өлшеп, кезек-кезекпен бір аяқпен секіреді. Секіру уақытының орташа
арифметикалық мәнін есептейді.
Үйжұмысы
Талдауға арналған шығармашылық
тапсырма:
1.«Жеті лақ» ертегісінде ана-ешкі қандай амалды
жеткіліксіз жақсы жүзеге асырды және лақтар жазым бола жаздады?
Ана-ешкі кетпестен бұрын не істеу керек
еді?
2. Қарама-қайшылықтарды
құрастыруды аяқтаңыз.
Егер қолшатыр үлкен болса,
онда …, бірақ…. Егер қолшатыр кішкентай
болса, онда …, бірақ…
3. Сіз кез-келген затты
жетілдіруге болады дегенмен келісесіз
бе? Осыдан, біз негізінде
жетілмеген әлемде өмір сүретініміз
шығады. Бұл жақсы ма әлде жаман
ба?
|