Материалдар / Деректерді талдау. Қорытынды және талқылау. ҚМЖ Жаратылыстану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Деректерді талдау. Қорытынды және талқылау. ҚМЖ Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Деректерді талдау. Қорытынды және талқылау. ҚМЖ Жаратылыстану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2024
101
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін: ДОІЖО: Иманалиева Ж.М.


Бөлім

5.1.А Ғылым әлемі

Педагогтың аты-жөні

Жорабаева Динара Жумадиалаевна

Күні

13.09.2024ж.

Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Деректерді талдау. Қорытынды және талқылау.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.5.1 қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және

тенденцияларын анықтау

5.1.6.1 -зертеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау.

Сабақтың мақсаты


Сабақ барысында оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастыру

Теорияда алған білімдерін практикада қолдануға үйрету

Зертханалалық құралдармен жұмыс жасау дағдыларын одан ары дамытады

Бағалау критерииі

Өлшеу аспаптары көмегімен өлшеулер жүргізе алады

Арифметикалық орташа мән ұғымын біледі

Алынған мәліметтерді пайдаланып, арифметикалық орташа мәнді анықтай алады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

«Комплимент»

Бейнематериалды тыңдар алдында сұрақтарды таратыңыз.

  • Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау

  • Ынтымақтастықты қалыптастыру

  • Сабақтың тақырыбы мен оқыту мақсаттарын таныстыру

  • Оқушылармен бірге күтілетін нәтижені анықтау

Сыныпты 4 топқа бөлу (суреттер арқылы Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары

Сабақ мақсатымен таныстыру

Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

Тақырып бойынша диалогқа қатысамын.

Сөздерді дұрыс байланыстырамын.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Ғаламтор материалы


Көңілді әуен қосып қою.


Ортасы

Эксперименттік тапсырмалар орындау

Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

«38 тотықұс» мультфильміндегі кейіпкерлер бойынша 4 топқа бөліну (маймыл, піл, тотықұс және айдаһар жылан).

Оқушылар топтарда өлшеулермен айналысады, нәтижелерін естелерге енгізеді.

1 топ(маймыл)– Топтың барлық қатысушыларының бойын өлшеу

2 топ (піл) – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін өлшеу

3 топ(тотықұс) – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына дем алу санын өлшеу.

4 топ (айдаһар жылан)– Сынып бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.


Мәліметтер кестесі

Тәжірибе №

Өлшеудің атауы

Өлшеудің нәтижесі

1



2



3



4




Топ жұмысын келесі критерийлер бойынша өзара бағалау:


1. Топ мүшелері барлық өлшеулерді дұрыс өлшеді

2. Өлшеу мәліметтерін кестеге енгізді

3. Топтың барлық мүшелерінің қатысуы


Тапсырманы орындағаннан кейін әр топ зерттеу сұрағының жауабын бір-біріне айтады.

Өлшеулер аяқталғаннан кейін топтар нәтижелері туралы жариялайды және «Өлшем нәтижелері неге әр түрлі болады?» деген сұрақққа жауап береді.

Берілген тапсырмалар келесі дағдыларды дамытады: білімді қолдану және зерттеу.

Материалдыбекіту

Адеңгейі.

Осы құралдарменненіөлшеугеболады?

Вдеңгейі.

Өлшеукестесіндегімәліметтердіқолданаотырып, жазылыпалынғанмәндердіңсанынабөлінгенбарлықжазылыпалынғанмәндердіңсомасыретіндеорташаарифметикалықөлшемдіесептеңіз.

Сдеңгейі.

Өлшеукестесіндегімәліметтердіқолданаотырыпқайтаөлшеулербарысындағытенденциянытүсіндіріңіз.

Бағалаукритерийі:

  • өлшеуіш құралдардың мағынасын білу;

  • аталған өлшеулердің орташа арифметикалық өлшемін есептеу;

  • қайтаөлшеулербарысындатенденциянытүсіндіружәнеалынғанмәліметтердіңталдауынжасау.


Жазбашаформативтікбағалау


Мұғалімбағалайды


Оқушыларзерттеусұрақтарынажауап береді


Осы тапсырмамұғалімгеоқушыларалынғанөлшеулердіқалайталдайалатынынтексеругемүмкіндікбереді.

Оқушылардыңқызметінбағалау


Топтық жұмыс

1 топ – Топтың барлық қатысушыларының бойын өлшеу

2 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына жүрек соғысының жиілігін өлшеу

3 топ – Топтың барлық қатысушылары үшін минутына дем алу санын өлшеу.

4 топ – Сынып бөлмесінің ұзындығын қадаммен өлшеу.


Оқушылардың нәтижерелін тыңдау.

«Ой қозғау» «Өлшем нәтижелері неге әр түрлі болады?»

Жетелеуші сұрақтар арқылы оқушыларды нәтижені орташаландыру қажеттілігіне әкелу


Арифметикалық орта туралы мәлімет беру



«Сергіту сәті» Жұптық жұмыс

Оқушылар 10 рет секіру уақытын өлшеп, кезек-кезекпен бір аяқпен секіреді. Секіру уақытының орташа арифметикалық мәнін есептейді.


Үйжұмысы

Талдауға арналған шығармашылық тапсырма:

1.«Жеті лақ» ертегісінде ана-ешкі қандай амалды жеткіліксіз жақсы жүзеге асырды және лақтар жазым бола жаздады? Ана-ешкі кетпестен бұрын не істеу керек еді?

2. Қарама-қайшылықтарды құрастыруды аяқтаңыз.

Егер қолшатыр үлкен болса, онда …, бірақ…. Егер қолшатыр кішкентай болса, онда …, бірақ

3. Сіз кез-келген затты жетілдіруге болады дегенмен келісесіз бе? Осыдан, біз негізінде жетілмеген әлемде өмір сүретініміз шығады. Бұл жақсы ма әлде жаман ба?



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі






Оқушылардың ойы жоғары болса,таудың шыңына, төмен болса, таудың етегіне стикер жапсырады.

ады

ҚБ:«Cерпілген сауал»Тақырыптың түсіну деңгейін арттыру, қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар қойылады.

ҚБ: «Плюс,минус,қызықты » әдісі (кестеге ойыңды жаз)













графикалық органайзер















Постер


Ресурс


Интернет ақпараты


Тастағы жазба ескерткіштері (суреттер)









Оқулық

28-30 беттер


Сабақтыңсоңы


Бес саусақ

Кері байланыс «Бәрі сенің қолыңда» . бойыншы хабарлама

Бас бармақ - мен үшін маңызды және

қызықты болды.

Сұқ саусақ - осы сұрақ

бойынша мен

өзіме қажетті мәлімет алдым.

Ортаңғы саусақ - бұл маған қиынға

соқты...(маған ұнамады)...

Шылдырлы саусақ - менің психологиялық ортаны бағалауым.

Кішкене саусақ - мен үшін

Жеткіліксіз болды...


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!