Деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін(SQL) қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін(SQL) қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін(SQL) қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпараттық жүйелер

Мектеп:

Педагогтың аты-жөні

Бердібек Алмасбек Әбдімұратұлы

Күні


Сынып: 10

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін(SQL) қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.2.5 алынған мәліметтерді қолдана отырып, есептер жасау (SQL)


Сабақтың мақсаты:

құрылымдалған сұраныстар ұғымын білу;

көпкестелі деректер базасын құра алу;

конструкторды пайдаланып отырып алынған мәліметтер бойынша есептер құрады және нәтижесін шығару;

Бағалау критерийі

құрылымдалған сұраныстар ұғымын біледі.


көпкестелі деректер базасын құра алады;


конструкторды пайдаланып отырып алынған мәліметтер бойынша есептер құрады және нәтижесін шығарады;

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Ынтымақтастық атмосферасын туғызу.

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

«Көтеріңкі көңіл күй»:

-«Сәлеметсіңдерме, балалар!»-деп оқушыларға жаңа білімге, ізденіске, шығармашылыққа толы сабақ және көтеріңкі көңіл күй тілейді.



Мұғаліммен амандасады.

Мақсаты: оқушылар бір-бірін тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, барлық оқушылардың қатыстырылуын арқылы сабаққа белсенділігін артыру.






ҚБ: «Жылы шырай таныту. Қошеметтеу» әдісі.







Оқулық, жұмыс дәптері, интерактивті тақта





2 минут

Топқа бөлу. Flippity.net платформа арқылы оқушыларды 3 топқа бөлемін.

1-топ

2-топ

3-топ

деп топқа бөлінді.

Топқа бөлудің мақсаты:

  • Оқушылардың информатикалық сауаттылығын арттыру, логикасын дамыту;

  • Әр топ сабақ барысында кездескен мәселелерді анықтау, шешу жолдарын іздеу және сабақ соңында қорытынды жасау.


3 топқа бөлу арқылы оқушылар өз орындарына отырады.



https://www.flippity.net/RandomNamePicker.htm

1 минут

Әр оқушыға бағалау парағын тарату. Нәтижесінде алған баллдарын жинақтап 10 баллдық критериймен бағаланады.

Оқушылар бағалау парағы бойынша өзін-өзі бағалауды жүргізеді.


өзін-өзі бағалау парақшасы


Мақсаты: оқушы академиялық адалдықты ұстана отырып өзін-өзі әділ бағалауға баулу.


Үлестірмелі парақтар


5 минут

Socrativa.net платформасы арқылы «Сұрақтар» бөлімін қолдана отырып алдыңғы білімді қайталайды.


Мақсаты: «Сұрақтар» тапсырмасы арқылы оқушылардың өткен тақырыптың терминдері мен ережелерін еске түсіру.

Дағдылар: білу, қолдану

Сұрақтар:

Сұраныс не үшін қажет?

Сұраныс құру шебері қадамдардың реттілігін тап.

Сұраныстар шебері(Мастер запросов) режимінде өрістерді таңдаудың қандай мүмкіндіктері бар?

Сұраныстың неше қадамы бар?

MS Access денегіміз?

Атрибут-бағана атауы.

Сұраныс жасаудың неше түрі бар?

Есеп құрудың қандай режимдері бар?


Сұрақ-жауап түрінде берілген тапсырмалар бойынша белгілеп жауап береді.










ҚБ: «Мадақтау» әдісі: Жарайсың! Керемет!


Бағалау: өзін-өзі бағалау. Дұрыс орындаған тапсырмаға 2 баллдан.


Оқулық, интерактивті тақта



https://b.socrative.com/teacher/#launch

8 минут

Тақырыпқа қызығушылық ояту.

Статистика арқылы Stackoverflow.com сайты топ 10 технологиялық программаларды талдау арқылы жаңа тақырыпқа қызығушылықты ояту.

Дағдылар: түсіну, талдау

Мақсаты: оқушылар SQL-сұраныстар тілінің негізгі өрнектерін сұраныстар құруды түсіну. Деректермен күрделі әрекеттер тілі Access-те білу.

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Мұғалімнің түсіндіруі: Тақырыптың оқу, сабақ мақсаттарын айту. SQL-дегеніміз не? SQL тілі реляциялық деректер базасында деректермен күрделі әрекеттер орындауға, деректер базасының құрылымын анықтауға және көпшілік қолданатын ортадағы деректерге кіру құқығымен басқарауға болады. Құрылымдық сұраныс тілі. Тек деректер базасын басқарады. SQL – мен жұмыс жасау қадамдары. SQL тілінің сипаттамасының анықтамасы. SQL тілін Access-те қолдануын көрсету.

Оқушылар статистиканы талдай отырып, өз ойларын айта отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
















Мұқият тыңдайды, конспект жазады.

Мақсаты: жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлау.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмн байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.




Интерактивті тақта, слайд







https://www.canva.com/design/DAGEtYqAP-E/myBJuvXWS4oKV-m8NT5vJw/edit

Сабақтың ортасы

13 минут

Практикалық тапсырма:

Дағдылар: білу, қолдану

Жұмыс түрі: жеке жұмыс

Жұмыстың мақсаты: SQL тілдің негізгі өрнектерін сұраныстар құруға қолдану. Деректермен күрделі әрекеттер тілін қолдану.


1-тапсырма. 1-кесте бойынша деректер базасындағы кестеге айналдыру.

Shape1

1-қадам. Деректер базасындағы сұраныс жасайды. «Авто» кестесі бойынша автокөліктердің маркасы мен тек шыққан жылдары бойынша сұраныс жасайды. Яғни, SELECT [Автокөлік маркасы], [Шыққан жылы]

FROM Авто командасын қолданады.


2-қадам. «Авто» кестесі бойынша «бағасы», бағанындағы автокөліктердің маркасы мен бағасының кемуі бойынша сұраныс жасайды. Яғни, SELECT Авто.[Автокөлік маркасы], Авто.[Құны]

ORDER BY Авто. .[Құны]DESC



Оқушылар жеке жұмысты компьютерде орындайды. Берілген тапмырмада кестені толтырып сұраныс жасап, SQL тіліне айналдырады. Командаларды жазады.



ҚБ: «Мадақтау» әдісі: Жарайсың! Керемет!


Бағалау: өзін-өзі бағалау. Дұрыс орындаған тапсырмаға 3 баллдан.







Дескриптор:

  • Кесте бойынша

сұраныс жасау жолын анықтайды.

  • SQL тілімен

және дайын конструктор көмегімен сұраныс жасау жолдарын салыстырады.

  • Деректермен күрделі әрекеттер тілін қолданады.

Кесте, интерактивті тақта, програмалық жабдықтама, компьютер.

7 минут

Топтық тапсырма.

Дағдылар: талдау

Топтық жұмыстың мақсаты: көпкестелі деректер базасынның негізгі ұғымдарын біледі, практикада қолдана алады.


1-топтың тапсырмасы.

2-топ тапсырмасы.


3-топтың тапсырмасы.


Оқушылар топтасып отырып, ұсынылған тапсырмаларды орындайды.


ҚБ: «Мадақтау» әдісі: Жарайсың! Керемет!

Топ жұмысын бағалау критерийлері:

Ынтымақтастығы

Ұқыптылығы

Сенімділігі

Нәтижелігі


Бағалау: өзін-өзі бағалау. Дұрыс орындаған тапсырмаға 2 баллдан.


Дескриптор:

- Пайдаланушының мақсаттарына байланысты формаларда жаза алады;

- Сұраныс қызметін жаза алады;

Слайд, постермен жұмыс

7 минут

Сабақты бекіту

Дағдылар: жинақтау

Жұмыс түрі: жеке жұмыс

Жеке жұмыстың мақсаты: оқушылардың деректерді таңдау үшін құрылымдық сұраныстар тілін(SQL) қолдану ұғымын қалай меңгергендігін тексеру.

Тапсырманы үлестірмелі қағазда орындайды. Алынған білімдерді қолданып, бекітеді.

ҚБ: «Мадақтау» әдісі: Жарайсың! Керемет!

Бағалау: өзін-өзі бағалау. Дұрыс орындаған тапсырмаға 3 баллдан.


Дескриптор:

  • құрылымдалған сұраныстар ұғымын жаза алады.

  • көпкестелі деректер базасын құра алады;

  • конструкторды пайдаланып отырып алынған мәліметтер бойынша есептер құрады және нәтижесін шығарады;

үлестірме қағаздар


Сабақтың соңы

1 минут

Үй тапсырмасы: 208 беттегі бағалау тапсырмасын дәптерге орындау. SQL тілінің артықшылығы мен кемшілігін жазу.

Оқушылар сабақ барысында жинаған баллдарын есептейді және кері байланыс береді. Нәтижесінде сабақ барысындағы белсенділігі анықталады.

Бағалау: бағалау парағындағы нәтижені көру. Нәтижесін айту.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.00.2025
61
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі