Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Жаңа
сабақ:
Оқушылардан жұптасып, пайыздың
анықтамасы бойынша қандай да бір шаманың 1%-ын табуды
сұраймын.
Мысалы: 80 км-дің 1%-ы; 18
метр матаның 1%-ы және т.б. Мәселе туындатамын. Мысалы: 80 км-дің
3%-ын қалай табуға болады? 18 метр матаның 3%-ын ше?, т.б.
Оқушыларды санның пайызын табу ережесін қорытындылауға жетелеймін.
Жұптық жұмысты ұсынамын. Мысалы: Әр оқушы жұбындағы оқушыға ойлаған
санын айтады. Содан соң оқушылар, мысалы, берілген санның 1%, 3%,
20% және 46% табады. Жұмыс соңында өзара тексеру орындау үшін
көршісімен дәптерлерін
алмастырады.
1
тапсырма: «Айналмалы
бекет» әдісі арқылы үш топқа
процентке байланысты есептер беріп, шығару жолдарын өздері шығаруын
талап етемін.Мақсаты:бірлескен қарым-қатынасты
арттыру.
Процентін
табыңдар?
І
топ
|
ІІ
топ
|
ІІІ
топ
|
30, 57, 125, 200, 250, 310
сандарының 10%-ін
табыңдар
|
16, 24, 72, 96, 114, 400
сандарының 50%-ін
табыңдар
|
28, 36, 68, 100, 232, 360,
сандарының 25%-ін
табыңдар
|
Дескриптор
Берілген санның процентін
анықтайды
«Басбармақ»
әдісі арқылы бір-бірін
бағалау
2 тапсырма: «Деңгейлік
тапсырмалар»
І
деңгей.
Бөлшектерді азайтуды
орындаңдар:
а)
-
,
б) -
ІІ
деңгей. Амалдарды
орындаңдар:

ІІІ
деңгей
Көбейтуді орындамай
салыстырыңдар:

Дескриптор
Бөлімдері әртүрлі сандарға
азайту амалын
қолданады
Аралас сандарға қосу және
азайту амалдарын
қолданады.
«<», «>» белгісі арқылы
салыстырады.
Бағалау: ҚБ Смайликтер арқылы
бағалау
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|