|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Бөлім |
Уақыт |
|
|
32-сабақтың тақырыбы |
Қысқы кеш суреттері |
|
|
Оқу бағдарла- масына сілтеме |
1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру. |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын өз сөзімен жеткізеді. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізеді. |
|
|
Құндылық |
Көркемсөзді түсіну |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану. Өзін-өзі тану |
|
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|
|
Алдыңғы білім |
Т. Жароков. «Ауыл күзі» |
|
Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек: Қол алысып, қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру. «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. |
|
|
Сабақтың |
Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен |
|
|
ортасы |
таныстыру. |
|
|
|
1-тапсырма. Оқулықтағы жұмбақтардың шешуін тап. Бұл қай |
|
|
|
жыл мезгіліне қатысты айтылған сөздер? Осы мезгілді |
|
|
|
сипаттайтын тағы 5 сөз ойластыр. |
|
|
|
Мағынаны ажырату. |
|
|
|
Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу |
|
|
|
ретін біледі). |
|
|
|
«Балалар философиясы» әдісі. |
|
|
|
Тақырыпты болжау. |
|
|
|
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. |
|
|
|
Түсіну. |
|
|
Оқылым.
Бағалау критерийі. Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізе алады. Бағалау: БК бойынша бағаланады. Сергіту сәті. «333 жаттығуы» Жұптық жұмыс. Жұптастыру.
Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. Жеке жұмыс.
|
Қыстың суреті
Бағалау парағы
Түрлі түсті қағаздар |
||||
|
|
Ойтолғау Жазылым. Мәтінді пайдаланып, 5 жол өлең құрастыр. Тақырыбы: Боран. ҚБ ретінде дәптердегі 1-тапсырма. «Ауыл күзі», «Қысқы кеш» өлеңдерін салыстыр. |
|
||||
|
|
«Ауыл күзі». Тайыр Жароков |
«Қысқы кеш». А.С. Пушкин. Аударған Тайыр Жароков |
|
|
||
|
Ұқсастықтары |
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
Айырмашылығы |
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
Іс-әрекеттер немесе табиғат құбылыстары |
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
Әдеби көркемдегіш құралдар |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. Өлең мазмұндарының ұқсастығы мен айырма- шылығын айту. Кері байланыс. Ауызша. «Рефлексиялық шеңбер». Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға
жауап береді.
Сабақ аяқталғанда көңіл күйің қандай? Неліктен? |
|
||||
Қосымша
мағлұматтар![]()
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қанша- лықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Десант сабақ
Десант сабақ
|
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Бөлім |
Уақыт |
|
|
32-сабақтың тақырыбы |
Қысқы кеш суреттері |
|
|
Оқу бағдарла- масына сілтеме |
1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру. |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын өз сөзімен жеткізеді. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізеді. |
|
|
Құндылық |
Көркемсөзді түсіну |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану. Өзін-өзі тану |
|
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|
|
Алдыңғы білім |
Т. Жароков. «Ауыл күзі» |
|
Жоспар
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек: Қол алысып, қане, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру. «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. |
|
|
Сабақтың |
Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен |
|
|
ортасы |
таныстыру. |
|
|
|
1-тапсырма. Оқулықтағы жұмбақтардың шешуін тап. Бұл қай |
|
|
|
жыл мезгіліне қатысты айтылған сөздер? Осы мезгілді |
|
|
|
сипаттайтын тағы 5 сөз ойластыр. |
|
|
|
Мағынаны ажырату. |
|
|
|
Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу |
|
|
|
ретін біледі). |
|
|
|
«Балалар философиясы» әдісі. |
|
|
|
Тақырыпты болжау. |
|
|
|
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту. |
|
|
|
Түсіну. |
|
|
Оқылым.
Бағалау критерийі. Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізе алады. Бағалау: БК бойынша бағаланады. Сергіту сәті. «333 жаттығуы» Жұптық жұмыс. Жұптастыру.
Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. Жеке жұмыс.
|
Қыстың суреті
Бағалау парағы
Түрлі түсті қағаздар |
||||
|
|
Ойтолғау Жазылым. Мәтінді пайдаланып, 5 жол өлең құрастыр. Тақырыбы: Боран. ҚБ ретінде дәптердегі 1-тапсырма. «Ауыл күзі», «Қысқы кеш» өлеңдерін салыстыр. |
|
||||
|
|
«Ауыл күзі». Тайыр Жароков |
«Қысқы кеш». А.С. Пушкин. Аударған Тайыр Жароков |
|
|
||
|
Ұқсастықтары |
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
Айырмашылығы |
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
Іс-әрекеттер немесе табиғат құбылыстары |
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
Әдеби көркемдегіш құралдар |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. Өлең мазмұндарының ұқсастығы мен айырма- шылығын айту. Кері байланыс. Ауызша. «Рефлексиялық шеңбер». Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға
жауап береді.
Сабақ аяқталғанда көңіл күйің қандай? Неліктен? |
|
||||
Қосымша
мағлұматтар![]()
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қанша- лықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||
шағым қалдыра аласыз



















