Девиантты балалармен жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Девиантты балалармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына деинги балалардын тилинин мукистиги. Коз кормеуи кулак естимеуи солармен жумыс
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы

Мерзімі: 20. 01. 2015 ж.

Білім беру саласы: «Қатынас»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Абайла бағдаршам!» (сурет бойынша әңгіме)

Мақсаты: Балалардың жол ережесі ерекшеліктері туралы ұғымдарын кеңейту.

Міндеттері:

Білімділік: Бағдаршамның үш көзінің атқаратын қызметі туралы айтып түсіндіру.

Дамытушылық: Сөздік қорларын молайту.

Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа және де жолда жүру ережесін сақтауға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары, қызыл.

Қостілдік компонент: Бағдаршам-светофор, жол ережелер – правила дорожного движения

Керекті құралдар: Бағдаршамның суреті, жол ережелер суреттері.

Әрекет кезең-

дері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті


Мотивациялық

қозғаушылық



Шаттық шеңбері

Қайырымды жандар айнала,

Шеңберге келсін жайлана.

Жалықпастан қайта біз,

Махаббат сөзін айтамыз.

Сүйеміз барлық әлемді.

Бақыттымыз осы біз,

Қасымызда досымыз!

Жұмбақ:

Оңға да бұрады,

Солға да бұрады.

Тәртіп сақтап әрқашан.

Жолда нұсқап тұрады.

Балалардан сұрайды:

  • Балабақшаға келгенді жақсы көресіңдер ме?

  • Балабақшаға келе жатқанда жолдан өткенде қалай өтесіңдер?

Үстел жағалай отырады



Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді.








  • Бағдаршам.



- Иә.

- Бағдаршамға қараймыз.

Қызыл түсі жанғанда тоқтап тұрамыз, ал жасыл түсі жанғанда қорықпай өте береміз.

Ұйымдастыру– іздестіру

Әңгімелесу

  • Балалар, айтыңдаршы бағдаршам не үшін қажет?





Балалардың назарларын тақтадағы суретке аударып,суретте не бейнеленгені туралы сұрау.

  • Айгүл, мына суретте Асан жолдан дұрыс өтіп бара жатыр ма?


  • Бағдаршам жолдан өткен адамдарға,жолда келе жатқан көліктерге бағыт - бағдар беріп тұрады.



Мұқият қарайды.

  • Жоқ. Бағдаршамның қызыл көзі жанып












  • Дұрыс айтасың көлік жоқ болса да, бағдаршамға қарап жасыл көзі жанғанда бірақ өту керек.

  • Арман, сен үнемі жолдан өзің өтесің бе?

Дидактикалық ойын: «Бағдаршамның үш көзі»

  • Бағдаршамда неше көз бар?


  • Түстері қандай?

Мен сендерге түстерді көрсетемін, ал сендер не істеу керегін көрсетіп айтыңдар.

  • Қызыл көзі жанса не істейсіңдер?


  • Сары көзі жанса ше?


  • Жасыл көзі жанса не істейсіңдер?

Сергіту сәті:

Қарлығаш боп ұшамыз,

Сауысқан боп секіреміз,

Торғай болып қонамыз,

Тоқылдақ боп шоқимыз.

Сөздік жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары, қызыл.

Орысша «бағдаршам-светофор», «жол ережелер – правила дорожного движения» - деп айтамыз.

Бағдаршам туралы тақпақ айтады:

Қызыл көзі жанғанда,

Сынық қадам баспа алға.

Сары көзі жанғанда,

Қарап қалма аспанға.

Жасыл көзі жанғанда,

Жүре бергін жасқанба!

тұрғанда тоқтап, жасыл көзі жанғанша тосып тұру керек.



  • Жоқ мен әрқашан жолдан үлкендермен

бірге өтемін.


  • Бағдаршамның үш көзі бар.

  • Түстері қызыл, жасыл, сары.


  • Қызыл көзі жанса,тоқтап тұрамыз.

  • Сары түсі жанса дайындаламыз.

  • Жасыл көзі жанса жүреміз.


Қимылдарын келтіре отырып сергіп алады.


Барлығы бірге қайталайды, жеке-жеке айтады,






Барлығы бірге жаттайды.

Рефлексивті– түзетушілік


Қорытынды сұрақтар қояды:

  • Бағдаршамның неше көзі бар?


  • Бағдаршам не үшін қажет?

Рефлексия:

Бүгінгі өткен оқу-іс әрекеті қызықты болса, қызыл алмаларды алма ағашына жапсырамыз, ал қызықсыз болса, сары алмаларды жапсырамыз.

Сұрақтарға жауап береді.

  • Бағдаршамның үш көзі бар.

  • Көше тәртібін сақтау үшін қажет.


Тапсырманы орындайды.


Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Бағдаршам не үшін қажет екенін білу.

Болу керек: Бағдаршам үшін мағұлмат.

Істей білу керек: Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап беруін.

Тәрбиеші: Нысанбаева А.Т.

Тексерілді:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.12.2018
781
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі