Ортаңғы тобындағы
ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық
картасы
Мерзімі: 20. 01. 2015
ж.
Білім беру
саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Көркем
әдебиет
Тақырыбы: «Абайла бағдаршам!» (сурет
бойынша әңгіме)
Мақсаты: Балалардың жол ережесі
ерекшеліктері туралы ұғымдарын
кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: Бағдаршамның үш көзінің
атқаратын қызметі туралы айтып
түсіндіру.
Дамытушылық: Сөздік қорларын
молайту.
Тәрбиелік: Адамгершілікке,
ұқыптылыққа, алғырлыққа және де жолда жүру ережесін сақтауға
тәрбиелеу.
Сөздік
жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары,
қызыл.
Қостілдік
компонент: Бағдаршам-светофор, жол
ережелер – правила дорожного движения
Керекті
құралдар: Бағдаршамның суреті, жол
ережелер суреттері.
Әрекет
кезең-
дері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Балалардың
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері
Қайырымды жандар
айнала,
Шеңберге келсін
жайлана.
Жалықпастан қайта
біз,
Махаббат сөзін
айтамыз.
Сүйеміз барлық
әлемді.
Бақыттымыз осы
біз,
Қасымызда
досымыз!
Жұмбақ:
Оңға да
бұрады,
Солға да
бұрады.
Тәртіп сақтап
әрқашан.
Жолда нұсқап
тұрады.
Балалардан
сұрайды:
|
Үстел жағалай
отырады
Бір - біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
- Иә.
- Бағдаршамға
қараймыз.
Қызыл түсі жанғанда тоқтап
тұрамыз, ал жасыл түсі жанғанда қорықпай өте
береміз.
|
Ұйымдастыру–
іздестіру
|
Әңгімелесу
Балалардың назарларын
тақтадағы суретке аударып,суретте не бейнеленгені туралы
сұрау.
|
Мұқият
қарайды.
|
|
-
Дұрыс айтасың көлік жоқ болса
да, бағдаршамға қарап жасыл көзі жанғанда бірақ өту
керек.
-
Арман, сен үнемі жолдан өзің
өтесің бе?
Дидактикалық ойын:
«Бағдаршамның үш көзі»
Мен сендерге түстерді
көрсетемін, ал сендер не істеу керегін көрсетіп
айтыңдар.
Сергіту
сәті:
Қарлығаш боп
ұшамыз,
Сауысқан боп
секіреміз,
Торғай болып
қонамыз,
Тоқылдақ боп
шоқимыз.
Сөздік
жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары,
қызыл.
Орысша «бағдаршам-светофор»,
«жол ережелер – правила дорожного движения» - деп
айтамыз.
Бағдаршам туралы тақпақ
айтады:
Қызыл көзі
жанғанда,
Сынық қадам баспа
алға.
Сары көзі
жанғанда,
Қарап қалма
аспанға.
Жасыл көзі
жанғанда,
Жүре бергін
жасқанба!
|
тұрғанда тоқтап, жасыл көзі
жанғанша тосып тұру керек.
бірге
өтемін.
-
Бағдаршамның үш көзі
бар.
-
Түстері қызыл, жасыл,
сары.
-
Қызыл көзі жанса,тоқтап
тұрамыз.
-
Сары түсі жанса
дайындаламыз.
-
Жасыл көзі жанса
жүреміз.
Қимылдарын келтіре отырып
сергіп алады.
Барлығы бірге қайталайды,
жеке-жеке айтады,
Барлығы бірге
жаттайды.
|
Рефлексивті–
түзетушілік
|
Қорытынды
сұрақтар
қояды:
Рефлексия:
Бүгінгі өткен оқу-іс әрекеті
қызықты болса, қызыл алмаларды алма ағашына жапсырамыз, ал қызықсыз
болса, сары алмаларды жапсырамыз.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырманы
орындайды.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу
керек: Бағдаршам не үшін қажет
екенін білу.
Болу
керек: Бағдаршам үшін
мағұлмат.
Істей білу
керек: Тәрбиешінің қойған
сұрақтарына толық жауап беруін.
Тәрбиеші: Нысанбаева
А.Т.
Тексерілді: