Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 20. 01. 2015 ж.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Абайла бағдаршам!» (сурет бойынша әңгіме)
Мақсаты: Балалардың жол ережесі ерекшеліктері туралы ұғымдарын кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: Бағдаршамның үш көзінің атқаратын қызметі туралы айтып түсіндіру.
Дамытушылық: Сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа және де жолда жүру ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары, қызыл.
Қостілдік компонент: Бағдаршам-светофор, жол ережелер – правила дорожного движения
Керекті құралдар: Бағдаршамның суреті, жол ережелер суреттері.
|
Әрекет кезең- дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Қайырымды жандар айнала, Шеңберге келсін жайлана. Жалықпастан қайта біз, Махаббат сөзін айтамыз. Сүйеміз барлық әлемді. Бақыттымыз осы біз, Қасымызда досымыз! Жұмбақ: Оңға да бұрады, Солға да бұрады. Тәртіп сақтап әрқашан. Жолда нұсқап тұрады. Балалардан сұрайды:
|
Үстел жағалай отырады Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді.
- Иә. - Бағдаршамға қараймыз. Қызыл түсі жанғанда тоқтап тұрамыз, ал жасыл түсі жанғанда қорықпай өте береміз. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу
Балалардың назарларын тақтадағы суретке аударып,суретте не бейнеленгені туралы сұрау.
|
Мұқият қарайды.
|
|
|
Дидактикалық ойын: «Бағдаршамның үш көзі»
Мен сендерге түстерді көрсетемін, ал сендер не істеу керегін көрсетіп айтыңдар.
Сергіту сәті: Қарлығаш боп ұшамыз, Сауысқан боп секіреміз, Торғай болып қонамыз, Тоқылдақ боп шоқимыз. Сөздік жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары, қызыл. Орысша «бағдаршам-светофор», «жол ережелер – правила дорожного движения» - деп айтамыз. Бағдаршам туралы тақпақ айтады: Қызыл көзі жанғанда, Сынық қадам баспа алға. Сары көзі жанғанда, Қарап қалма аспанға. Жасыл көзі жанғанда, Жүре бергін жасқанба! |
тұрғанда тоқтап, жасыл көзі жанғанша тосып тұру керек.
бірге өтемін.
Қимылдарын келтіре отырып сергіп алады. Барлығы бірге қайталайды, жеке-жеке айтады, Барлығы бірге жаттайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды сұрақтар қояды:
Рефлексия: Бүгінгі өткен оқу-іс әрекеті қызықты болса, қызыл алмаларды алма ағашына жапсырамыз, ал қызықсыз болса, сары алмаларды жапсырамыз. |
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Бағдаршам не үшін қажет екенін білу.
Болу керек: Бағдаршам үшін мағұлмат.
Істей білу керек: Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап беруін.
Тәрбиеші: Нысанбаева А.Т.
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Девиантты балалармен жұмыс
Девиантты балалармен жұмыс
Ортаңғы тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Мерзімі: 20. 01. 2015 ж.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Абайла бағдаршам!» (сурет бойынша әңгіме)
Мақсаты: Балалардың жол ережесі ерекшеліктері туралы ұғымдарын кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: Бағдаршамның үш көзінің атқаратын қызметі туралы айтып түсіндіру.
Дамытушылық: Сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа және де жолда жүру ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары, қызыл.
Қостілдік компонент: Бағдаршам-светофор, жол ережелер – правила дорожного движения
Керекті құралдар: Бағдаршамның суреті, жол ережелер суреттері.
|
Әрекет кезең- дері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Қайырымды жандар айнала, Шеңберге келсін жайлана. Жалықпастан қайта біз, Махаббат сөзін айтамыз. Сүйеміз барлық әлемді. Бақыттымыз осы біз, Қасымызда досымыз! Жұмбақ: Оңға да бұрады, Солға да бұрады. Тәртіп сақтап әрқашан. Жолда нұсқап тұрады. Балалардан сұрайды:
|
Үстел жағалай отырады Бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді.
- Иә. - Бағдаршамға қараймыз. Қызыл түсі жанғанда тоқтап тұрамыз, ал жасыл түсі жанғанда қорықпай өте береміз. |
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу
Балалардың назарларын тақтадағы суретке аударып,суретте не бейнеленгені туралы сұрау.
|
Мұқият қарайды.
|
|
|
Дидактикалық ойын: «Бағдаршамның үш көзі»
Мен сендерге түстерді көрсетемін, ал сендер не істеу керегін көрсетіп айтыңдар.
Сергіту сәті: Қарлығаш боп ұшамыз, Сауысқан боп секіреміз, Торғай болып қонамыз, Тоқылдақ боп шоқимыз. Сөздік жұмыс: Бағдаршам, жасыл, сары, қызыл. Орысша «бағдаршам-светофор», «жол ережелер – правила дорожного движения» - деп айтамыз. Бағдаршам туралы тақпақ айтады: Қызыл көзі жанғанда, Сынық қадам баспа алға. Сары көзі жанғанда, Қарап қалма аспанға. Жасыл көзі жанғанда, Жүре бергін жасқанба! |
тұрғанда тоқтап, жасыл көзі жанғанша тосып тұру керек.
бірге өтемін.
Қимылдарын келтіре отырып сергіп алады. Барлығы бірге қайталайды, жеке-жеке айтады, Барлығы бірге жаттайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік |
Қорытынды сұрақтар қояды:
Рефлексия: Бүгінгі өткен оқу-іс әрекеті қызықты болса, қызыл алмаларды алма ағашына жапсырамыз, ал қызықсыз болса, сары алмаларды жапсырамыз. |
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Бағдаршам не үшін қажет екенін білу.
Болу керек: Бағдаршам үшін мағұлмат.
Істей білу керек: Тәрбиешінің қойған сұрақтарына толық жауап беруін.
Тәрбиеші: Нысанбаева А.Т.
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













