1 сынып оқушысы
диагностикалық зерттеу картасы
|
№ |
Баланың қабілеті |
Бағасы |
Ескерту |
|
1 |
Өзін таныстыруы (аты-жөнін айту) |
|
|
|
2 |
Өзі туралы айтуы |
|
|
|
3 |
Отбасы |
|
|
|
4 |
Баланың денсаулығы |
|
|
|
5 |
Баланың қабілеті |
|
|
|
6 |
Баланың ынтасы |
|
|
|
7 |
Баланың жадысы (память) |
|
|
|
8 |
Баланың зейіні |
|
|
|
9 |
Жаңа сабақты меңгеруі |
|
|
|
10 |
Үй тапсырмасын орындауы |
|
|
|
11 |
Сабаққа қызығушылығы |
|
|
|
12 |
Үзілістегі тәртібі |
|
|
|
13 |
Сабаққа қатысуы |
|
|
|
14 |
Ұқыптылығы |
|
|
|
15 |
Тапсырманы орындауы |
|
|
|
16 |
Әдептілігі |
|
|
|
17 |
Мүсіндеу қабілеті |
|
|
|
18 |
Бейнелеу қабілеті |
|
|
|
19 |
Құрастыру қабілеті |
|
|
|
20 |
Балалармен қарым-қатынасы |
|
|
|
21 |
Мұғаліммен қарым-қатынасы |
|
|
|
22 |
Ата-ананың бала сабағын қадағалауы |
|
|
|
23 |
Ата-ананың мектеппен байланысы |
|
|
|
24 |
Спортқа бейімділігі |
|
|
|
25 |
Мәтінді оқуы |
|
|
|
26 |
Мәтінді мазмұндауы |
|
|
|
27 |
Логикалық дамуы |
|
|
|
28 |
Есеп шығаруы |
|
|
|
29 |
Жазуы |
|
|
|
30 |
Баланың белсенділігі |
|
|
Сынып жетекшісі: Мадкенова А.М.
Оқушылардың даму динамикасының мониторингі
|
Көрсеткіштер мен өлшеуіштер |
|
|
|
|
|
І. Оқу іс-әрекетіндегі еркшеліктері |
|
|
|
|
|
Негізгі пәндер бойынша жетістіктері:
|
|
|
|
|
|
Ұсақ моториканың дамуы:
|
|
|
|
|
|
Оймен жұмыс жасай алуы жәнеоқу әрекетінің қарқыны:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Баланың диагностикалық картасы

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Диагностикалық зерттеу картасы
Диагностикалық зерттеу картасы
1 сынып оқушысы
диагностикалық зерттеу картасы
|
№ |
Баланың қабілеті |
Бағасы |
Ескерту |
|
1 |
Өзін таныстыруы (аты-жөнін айту) |
|
|
|
2 |
Өзі туралы айтуы |
|
|
|
3 |
Отбасы |
|
|
|
4 |
Баланың денсаулығы |
|
|
|
5 |
Баланың қабілеті |
|
|
|
6 |
Баланың ынтасы |
|
|
|
7 |
Баланың жадысы (память) |
|
|
|
8 |
Баланың зейіні |
|
|
|
9 |
Жаңа сабақты меңгеруі |
|
|
|
10 |
Үй тапсырмасын орындауы |
|
|
|
11 |
Сабаққа қызығушылығы |
|
|
|
12 |
Үзілістегі тәртібі |
|
|
|
13 |
Сабаққа қатысуы |
|
|
|
14 |
Ұқыптылығы |
|
|
|
15 |
Тапсырманы орындауы |
|
|
|
16 |
Әдептілігі |
|
|
|
17 |
Мүсіндеу қабілеті |
|
|
|
18 |
Бейнелеу қабілеті |
|
|
|
19 |
Құрастыру қабілеті |
|
|
|
20 |
Балалармен қарым-қатынасы |
|
|
|
21 |
Мұғаліммен қарым-қатынасы |
|
|
|
22 |
Ата-ананың бала сабағын қадағалауы |
|
|
|
23 |
Ата-ананың мектеппен байланысы |
|
|
|
24 |
Спортқа бейімділігі |
|
|
|
25 |
Мәтінді оқуы |
|
|
|
26 |
Мәтінді мазмұндауы |
|
|
|
27 |
Логикалық дамуы |
|
|
|
28 |
Есеп шығаруы |
|
|
|
29 |
Жазуы |
|
|
|
30 |
Баланың белсенділігі |
|
|
Сынып жетекшісі: Мадкенова А.М.
Оқушылардың даму динамикасының мониторингі
|
Көрсеткіштер мен өлшеуіштер |
|
|
|
|
|
І. Оқу іс-әрекетіндегі еркшеліктері |
|
|
|
|
|
Негізгі пәндер бойынша жетістіктері:
|
|
|
|
|
|
Ұсақ моториканың дамуы:
|
|
|
|
|
|
Оймен жұмыс жасай алуы жәнеоқу әрекетінің қарқыны:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Баланың диагностикалық картасы

шағым қалдыра аласыз













