Материалдар / Диаграмма құруға берілген есептер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диаграмма құруға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
бесінші сынып оқушыларына топтық жұмыс үшін құрастырылған есептер,әрі оқушылар қызығады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2019
1440
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ітоптың тапсырмасы:

Абылай отыз секундта екі метр биіктікке көтеріледі.Оның он метр биіктікке екі жарым минутта шыға алатынын дәлелдеңдер.

Дескриптор: Білім алушы

- берілген мәліметтерді анықтайды;

- берілген мәліметтер бойынша ақпаратты сызықтық диаграмма бойынша салады

- уақыт өлшем бірлігіменжұмыс жасай отырып,есепті дәлелдейді





ІІ топтың тапсырмасы:

Еркебұлан ұзындыққа ең көп секіретін бала.Денешынықтыру сабағында Азамат 1,5метрге,алГүлсезім 1метрге және Еркебұлан 2метрге секірді.Еркебұланның ең көп секіргенін баған түрінде көрсетіңдер.

Дескриптор: Білім алушы

- берілген мәліметтер бойынша ақпаратты анықтайды

- берілген мәлметтер бойынша бағанды диаграмма салады

Диаграмма арқылы ақпаратқа көз жеткізеді.





ІІІ топтың тапсырмасы:

Сынып оқушыларының 25пайызы математика үйірмесіне,ал 50 пайызы спорттық үйірмеге,қалған оқушылар әртүрлі үйірмелерге қатысады.Егер сыныпта 28 оқушы бар болса,онда әртүрлі үйірмеге қанша оқушы қатысады?

Дескриптор:Білім алушы

- әрбір сектордың пайызын есептейді;

- берілген градустық өлшемдерімен секторларды салады;

- секторларға сәйкес келетін атауларын жазады.






ІY топтың тапсырмасы:

Сабаққа келген бір аптада ауа райы әртүрлі болды1күні16градус,2 күні 20 градус,3 күні 16 градус,4 күні 22 градус,5 күні 25 градус болды.Ең жылы болған қай күні?

Дескриптор: Білім алушы

- берілген мәліметтерді анықтайды;

- берілген мәліметтер бойынша ақпаратты сызықтық бағанға салады;

Сызықтық баған арқылы тапсырма сұрағына нақты жауап алады;


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!