Бөлім
|
Тағам мен сусын Дені
саудың – жаны сау
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Акирова
М.Ж.
|
Күні:
|
01.05.2024ж
|
Сынып:1
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
№119 Диаграммалар / Пайдалы
өнім – денсаулық кепілі
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және
толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма
мен диаграммалар құрастыру;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Диаграммалар құрастырады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Ар-ұят, адалдықты жоғары
бағалайды, сөзіне берік, ісіне жауапкершілік танытады, ата-анасына
сүйіспеншілікпен қарайды, достарын, сыныптастарын сыйлайды , кішіге
ізет, үлкенге құрмет көрсетеді
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтыңбасы 10
мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Тәтті болжам»
әдісі
Бір-бірінің алақанын ұстап,
жылы сөздер айтады. Алақандарын қысып ұстайды
-Біз мықтысың!
-Сен тамаша қызсың!
-Керемет жігітсің!
Өткенді
пысықтау
Біз жемістерді жақсы көреміз.
Олар - пайдалы
өнімдер. Сурет және пиктограмманы
қара.
Дастарқан басында неше адам
отыр? (6)
Пиктограммада сары неше өрік
бар? (10)
Неше қара өрік бар?
(9)
Неше алма бар? (5)
|
Тренингке
қатысады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ
бағалау
|
АКТ тақта,
презентация,оқулық,үлестірмелі
парақтар,ойындар.
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
ФС 1,2-тапсырма Ұжымдық
жұмыс
ОДД:білу,түсіну
Біз жемісті жақсы көреміз. Ол
–пайдалы өнім.Сурет пен пиктограммаға қара.Әрбір қонаққа жемістің
әр түрінен біреуден жете
ме?
Осы диаграмма бойынша ақпаратты қалай алатынын
түсіндіруді сұрайды
Сенің достарың қандай жемістерді жақсы
көреді?Диаграмма құр.
|
Сұрақтарға жауап
береді. Диаграммамен танысады.
Пиктограммадан айырмашылығын анықтайды.
|
Бағалау критерий: Диаграммалар
құрастырады
Дескриптор:
Оқушылар пиктограмма ұғымымен
танысады. Пиктограммадан ақпарат алуды
үйренеді..
|
Оқулық, дәптер
|
2 мин
|
Сергіту сәті
|
Бірге орындайды
|
Жарайсыңдар
|
|
10мин
|
3 –тапсырма
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Жұптық
жұмыс
Сызба бойынша есеп құрастыр
және шығар.
1 жұп Қарбыз – 5 кг
Асқабақ - ?, 3 кг
артық
Шешуі: 5+3=8 кг
Жауабы: Асқабақтың 8
килограмм.
2 жұп Асқабақ – 8кг
Қарбыз - ?, 3 кг
артық
Шешуі: 8-3=5 кг
Жауабы: Қарбыздың массасы 5
килограмм.
Таразыларға қарап отырып қайсы
жемістің жеңіл екенін анықтайды
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен)
балаға тапсырма Ненің жеңіл екенін анықта
|
Оқушылар сызба бойынша есеп
құрастырады.
|
Дескриптор:
Сызба бойынша есеп
құрастырады.
|
|
10 мин
|
4–тапсырма Топтық жұмыс
ОДД:білу,түсіну,қолдану
«Зерттеушілер» әдісі.
Диаграммада қанша зат
бейнеленсе, дәптеріңе сонша дөңгелек сал. Дөңгелектерді
диаграммадағы түстерге сәйкес боя.
1-ші доп нешеу? (9)
2-ші доп нешеу? (4)
3-ші доп нешеу? (3)
4-ші доп нешеу? (1)
5-ші доп нешеу? (2)
Дәптеріңе осынша дөңгелек сал.
Дөңгелектерді диаграммадағы түстеріне сәйкес боя
.
|
Диаграма салады Дөңгелектерді
диаграммадағы түстеріне сәйкес бояйды
.
|
Дескриптор:
Диаграма салады Дөңгелектерді диаграммадағы
түстеріне сәйкес бояйды
|
|
Кері
байланыс
3 мин
|
Рефлексия: «Менің
әмияным»
|
Сабақтан қандай әсер алғаны
жайлы айтады.
|
Мадақтау сөздер
Жарайсыңдар!
|
|