Диалог. Монолог. 10 – 14 – жаттығу 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Диалог. Монолог. 10 – 14 – жаттығу 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Д.Жармахан


Пән: Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1-бөлім «Өзім туралы»

Күні:06.09.2017 жыл

Сынып: 2 «А»

Мектеп: №110 мектеп – лицейі

Мұғалімнің аты-жөні:Әлжанова Ж.Е.

Қатысқандар саны:21

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Диалог. Монолог. 10 – 14 – жаттығу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.4 Мәтіндегі негізгі, қосалқы ақпараттарды түсіну

2.1.4.1 тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау

1.5 Тыңдау-көру материалдарының мазмұнын түсіну

2.1.5.1 тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, анықтайды; тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды мұғалімнің көмегімен түсінеді.

Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді мұғалімнің көмегімен анықтайды; тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді.

Кейбір оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді өз бетінше анықтайды; тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді және сипаттайды.

Бағалау критерийлері




Тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды.

Тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді және сипаттайды.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

жағымды және жағымсыз кейіпкерлер

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Менің ойымша, ......... деп ойлаймын, ұнайды, келісемін, келіспеймін

Құндылықтарды дарыту

Бос уақытты тиімді өткізуіне дұрыс жоспарлауға үйрету.

Пәнаралық байланыстар

орыс тілі, дене тәрбие сабағы

АКТ қолдану дағдылары

https://www.youtube.com/watch?v=vUaUva1uvRo

Лаққа тамақ беру.

Бастапқы білім

Бос уақытты өткізу түрлерінің тізімін жасау.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ертеңгілік шеңбер

Әр оқушы қағазға үш оқушының есімін жазады да, шеңберге тұрады.

Есімі бірінші жазылған оқушымен қол алысып амандасады.

Есімі екінші жазылған оқушымен құшақтасып амандасады.

Есімі екінші жазылған оқушыға жақсы тілек айтады.

Сабақтың тақырыбын анықтау, мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.


Сабақтың ортасы

33минут

(Ұ) Бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш қысқа фильм көрсету. Мысалы, жүзу, сурет салу, атқа міну немесе үй жануарын күту туралы.

Бағалау критерийі:

1.Фильм не туралы екенін айта алады.

2. Фильм ұнады/ ұнамады екенін айта алады.

(МК) Қарапайым сипаттау сөйлемдер арқылы фильм туралы айтылымдардың үлгісін көрсету:

Бұл –жүзу бассейні. Суы таза, жылы және мөлдір. Оқушылар жүзу үйірмесіне барады. Мұғалім жүзуді үйретеді. Балаларға жүзу ұнайды, себебі олар жүзудің түрлерін үйренеді.


Бағалау критерийі:

  1. Мұғалімнің берген үлгісіне қарап, өзі фильмді сипаттайды.

СЕРГІТУ СӘТІ

Тербеледі ағаштар,

Алдымен жел еседі.

Кіп-кішкентай балалар,

Үп-үлкен  боп өседі.

(Ө) Оқушылар көрген фильмдері бойынша мұғалімнің берген үлгісімен бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш қысқа сөз тіркестерін немесе қысқа сөйлемдер жазады.

Бағалау критерийі:

1. Бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш қысқа сөз тіркестерін жазады.

2.Бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш сөйлемдер жазады.

Дифференциация:

қабылдау деңгейі жоғары оқушылар өздері ұнатқан бір кітап туралы сыныпқа әңгімелеп айтып береді;

қабылдау деңгейі орташа оқушылар

кітапқа деген қызығушылықтарын көрсетеді және сұрақтарға қарапайым түрде жауап береді.

www.youtube.com/watch?v=G8GaXC5L8hM

2013, 09-сәу. - Uploaded by Артур Машталер

Суда жүзу

www.youtube.com/watch?v=7ohfjzlWz7k

2013, 17-қар. - Uploaded by Tatiana Molodaya

Сурет салу

https://www.youtube.com/watch?v=vUaUva1uvRo

Лаққа тамақ беру


































Сабақтың соңы

2 минут

Мен бүгін сабақта ..., ... үйрендім.

Маған ..., ... қиын болды.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылар өздері ұнатқан бір кітап туралы сыныпқа әңгімелеп айтып береді.

Меңгеруді бақылау

Сыныпта бір-бірін дескрипторлар арқылы бағалайды.




Сыныпта жұмыс істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу және т.б.)





































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2018
2664
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі