Материалдар / Диалог. Монолог. 10 – 14 – жаттығу 2-сынып

Диалог. Монолог. 10 – 14 – жаттығу 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
2374
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Д.Жармахан

Пән: Қазақ тілі Т2Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1-бөлім «Өзім туралы»Күні:06.09.2017 жылСынып: 2 «А»Мектеп: №110 мектеп – лицейі Мұғалімнің аты-жөні:Әлжанова Ж.Е.Қатысқандар саны:21Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыДиалог. Монолог. 10 – 14 – жаттығу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.4 Мәтіндегі негізгі, қосалқы ақпараттарды түсіну2.1.4.1 тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау1.5 Тыңдау-көру материалдарының мазмұнын түсіну2.1.5.1 тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну және сипаттау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, анықтайды; тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды мұғалімнің көмегімен түсінеді.Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді мұғалімнің көмегімен анықтайды; тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді.Кейбір оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді өз бетінше анықтайды; тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді және сипаттайды.
Бағалау критерийлері



Тыңдаған мәтіннің тақырыбын, ондағы жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды.Тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді және сипаттайды.
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:жағымды және жағымсыз кейіпкерлерДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымша, ......... деп ойлаймын, ұнайды, келісемін, келіспеймін
Құндылықтарды дарытуБос уақытты тиімді өткізуіне дұрыс жоспарлауға үйрету.
Пәнаралық байланыстарорыс тілі, дене тәрбие сабағы
АКТ қолдану дағдыларыЛаққа тамақ беру.
Бастапқы білім Бос уақытты өткізу түрлерінің тізімін жасау.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 5 минутЕртеңгілік шеңберӘр оқушы қағазға үш оқушының есімін жазады да, шеңберге тұрады. Есімі бірінші жазылған оқушымен қол алысып амандасады.Есімі екінші жазылған оқушымен құшақтасып амандасады.Есімі екінші жазылған оқушыға жақсы тілек айтады.Сабақтың тақырыбын анықтау, мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.

Сабақтың ортасы33минут(Ұ) Бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш қысқа фильм көрсету. Мысалы, жүзу, сурет салу, атқа міну немесе үй жануарын күту туралы.Бағалау критерийі:1.Фильм не туралы екенін айта алады.2. Фильм ұнады/ ұнамады екенін айта алады.(МК) Қарапайым сипаттау сөйлемдер арқылы фильм туралы айтылымдардың үлгісін көрсету:Бұл –жүзу бассейні. Суы таза, жылы және мөлдір. Оқушылар жүзу үйірмесіне барады. Мұғалім жүзуді үйретеді. Балаларға жүзу ұнайды, себебі олар жүзудің түрлерін үйренеді.

Бағалау критерийі:
  • Мұғалімнің берген үлгісіне қарап, өзі фильмді сипаттайды.
  • СЕРГІТУ СӘТІТербеледі ағаштар,Алдымен жел еседі.Кіп-кішкентай балалар,Үп-үлкен  боп өседі.(Ө) Оқушылар көрген фильмдері бойынша мұғалімнің берген үлгісімен бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш қысқа сөз тіркестерін немесе қысқа сөйлемдер жазады.Бағалау критерийі:1. Бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш қысқа сөз тіркестерін жазады.2.Бос уақытты өткізу туралы екі немесе үш сөйлемдер жазады.Дифференциация:қабылдау деңгейі жоғары оқушылар өздері ұнатқан бір кітап туралы сыныпқа әңгімелеп айтып береді;қабылдау деңгейі орташа оқушылар кітапқа деген қызығушылықтарын көрсетеді және сұрақтарға қарапайым түрде жауап береді.
    www.youtube.com/watch?v=G8GaXC5L8hM2013, 09-сәу. - Uploaded by Артур МашталерСуда жүзуwww.youtube.com/watch?v=7ohfjzlWz7k2013, 17-қар. - Uploaded by Tatiana MolodayaСурет салу Лаққа тамақ беру

































    Сабақтың соңы2 минутМен бүгін сабақта ..., ... үйрендім.Маған ..., ... қиын болды.



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылар өздері ұнатқан бір кітап туралы сыныпқа әңгімелеп айтып береді.Меңгеруді бақылау Сыныпта бір-бірін дескрипторлар арқылы бағалайды.



    Сыныпта жұмыс істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу және т.б.)





































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ