Материалдар / "Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалог пен әңгімені жоспарлау арқылы тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2020
458
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы

Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері.

Жалпы мақсаты

Диалог пен әңгімені жоспарлау арқылы тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

Сабақта пікірлесу ортасын құрудың, сындарлы диалог жүргізудің жолдарын үйреніп, іс-тәжірибелерінде сауалнама жүргізу дағдылары қалыптасады.



Ақпарат көзі

интернет материалдары.

Ресурстары

Слайд-таныстырылым, түрлі-түсті маркер, стикер.


Сабақтың барысы

Коучинг сессияны өткізу кезеңдері

Коуч пен коучингке қатысушылардың

атқаратын іс-әрекеті

Сәлемдесу

  • Коучкоучингке қатысушылармен амандасып, бүгінгі коучингтің табысты өтуіне сәттілік тілейді.

  • Комплимент» әдісі

  • Мақсаты:Әріптестер бір біріне комплимент айту арқылы диалог жүргізу.5 мин

Топқа бірігу


  • Диалогтық өлеңдермен топқа біріктіру5мин

Стратегия: миға шабуыл.

Мақсаты: Қызығушылығын ояту.


Слайд

  1. «Егіз сәбилер» бейне жазба көрсету5 мин

Бағыттаушы сұрақтар:
- Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңыздар?
- Қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп ойлайсыздар?


Тақырыбымен мақсатын таныстыру

Мағынасын ашу


Ролдік ойын


Мақсаты: Мерсер зерттеуі бойынша диалогтің 3 түрін анықтау

Топ басшылары кеспе қағаздарға жазылған тапсырмалармен танысып, ролдік ойын көрсету арқылы мағынасын ашады.


  1. тапсырма: «Үнемі көңілі толмайтын мұғалім»15 мин

  2. тапсырма: «Өзіне сенімсіз мұғалім»

  3. тапсырма: «Білімді мұғалім»


  1. Осы көрсеткен ролдік ойындарыңыздан не байқадыңыздар?

  2. Әңгіменің түрлеріне қарай қорытынды жасаңыздар..

Қорытынды

Қалай ойлайсыздар? Сауалнама бізге не үшін керек?10 мин

І. Топ Оқушыларға арналған сауалнама

ІІ топ Ата аналарға арналған сауалнама

ІІІ.топ Мұғалімдерге арналған сауалнама жасайсыздар


Кері байланыс

Екі жұлдыз, бір тілек



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!