Материалдар / "Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалог пен әңгімені жоспарлау арқылы тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2020
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы

Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері.

Жалпы мақсаты

Диалог пен әңгімені жоспарлау арқылы тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

Сабақта пікірлесу ортасын құрудың, сындарлы диалог жүргізудің жолдарын үйреніп, іс-тәжірибелерінде сауалнама жүргізу дағдылары қалыптасады.



Ақпарат көзі

интернет материалдары.

Ресурстары

Слайд-таныстырылым, түрлі-түсті маркер, стикер.


Сабақтың барысы

Коучинг сессияны өткізу кезеңдері

Коуч пен коучингке қатысушылардың

атқаратын іс-әрекеті

Сәлемдесу

  • Коучкоучингке қатысушылармен амандасып, бүгінгі коучингтің табысты өтуіне сәттілік тілейді.

  • Комплимент» әдісі

  • Мақсаты:Әріптестер бір біріне комплимент айту арқылы диалог жүргізу.5 мин

Топқа бірігу


  • Диалогтық өлеңдермен топқа біріктіру5мин

Стратегия: миға шабуыл.

Мақсаты: Қызығушылығын ояту.


Слайд

  1. «Егіз сәбилер» бейне жазба көрсету5 мин

Бағыттаушы сұрақтар:
- Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңыздар?
- Қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп ойлайсыздар?


Тақырыбымен мақсатын таныстыру

Мағынасын ашу


Ролдік ойын


Мақсаты: Мерсер зерттеуі бойынша диалогтің 3 түрін анықтау

Топ басшылары кеспе қағаздарға жазылған тапсырмалармен танысып, ролдік ойын көрсету арқылы мағынасын ашады.


  1. тапсырма: «Үнемі көңілі толмайтын мұғалім»15 мин

  2. тапсырма: «Өзіне сенімсіз мұғалім»

  3. тапсырма: «Білімді мұғалім»


  1. Осы көрсеткен ролдік ойындарыңыздан не байқадыңыздар?

  2. Әңгіменің түрлеріне қарай қорытынды жасаңыздар..

Қорытынды

Қалай ойлайсыздар? Сауалнама бізге не үшін керек?10 мин

І. Топ Оқушыларға арналған сауалнама

ІІ топ Ата аналарға арналған сауалнама

ІІІ.топ Мұғалімдерге арналған сауалнама жасайсыздар


Кері байланыс

Екі жұлдыз, бір тілек



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!