Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Диалог пен әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту мәселелері"
Материал туралы қысқаша түсінік
Диалог пен әңгімені жоспарлау арқылы тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын қалыптастыру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың
тақырыбы
Диалог пен
әңгімені жоспарлау және тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын дамыту
мәселелері.
Жалпы
мақсаты
Диалог пен әңгімені жоспарлау
арқылы тиімді сауалнама жүргізу дағдыларын
қалыптастыру
Күтілетін
нәтиже
Сабақта пікірлесу ортасын
құрудың, сындарлы диалог жүргізудің жолдарын үйреніп,
іс-тәжірибелерінде сауалнама жүргізу дағдылары
қалыптасады.
Ақпарат
көзі
интернет
материалдары.
Ресурстары
Слайд-таныстырылым,
түрлі-түсті маркер, стикер.
Сабақтың
барысы
Коучинг сессияны өткізу
кезеңдері
Коуч пен
коучингке қатысушылардың
атқаратын
іс-әрекеті
Сәлемдесу
Коучкоучингке
қатысушылармен амандасып, бүгінгі коучингтің табысты өтуіне
сәттілік тілейді.
“Комплимент»
әдісі
Мақсаты:Әріптестер бір біріне
комплимент айту арқылы диалог
жүргізу.5
мин
Топқа
бірігу
Диалогтық өлеңдермен топқа
біріктіру5мин
Стратегия: миға
шабуыл.
Мақсаты:
Қызығушылығын ояту.
Слайд
«Егіз сәбилер» бейне
жазба көрсету5мин
Бағыттаушы
сұрақтар:
- Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңыздар?
- Қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп
ойлайсыздар?
Тақырыбымен
мақсатын таныстыру
Мағынасын
ашу
Ролдік
ойын
Мақсаты:Мерсер зерттеуі бойынша
диалогтің 3 түрін анықтау
Топ басшылары кеспе
қағаздарға жазылған тапсырмалармен танысып, ролдік ойын көрсету
арқылы мағынасын ашады.
тапсырма:
«Үнемі көңілі толмайтын
мұғалім»15
мин
тапсырма:
«Өзіне сенімсіз
мұғалім»
тапсырма:
«Білімді
мұғалім»
Осы көрсеткен ролдік
ойындарыңыздан не
байқадыңыздар?
Әңгіменің түрлеріне қарай
қорытынды жасаңыздар..
Қорытынды
Қалай ойлайсыздар?
Сауалнама бізге не үшін керек?10
мин
І. Топ Оқушыларға
арналған сауалнама
ІІ топ Ата аналарға
арналған сауалнама
ІІІ.топ Мұғалімдерге
арналған сауалнама
жасайсыздар
Кері
байланыс
Екі жұлдыз, бір
тілек
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз