Материалдар / Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал сабақта ашық және жабық сұрақтарды тиімді пайдалану туралы. Мұғалімдер ашық сұрақтарды қоя білуді үйренеді.Ашық сұрақтарды сабақта тиімді пайдаланады.Әңгіменің түрлерімен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
291
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

28.11 мен 3.12аралығы коучинг жоспары . Ажиханова Т. Б. «Зияткер» тобы
Сабақтың тақырыбы.Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.


С түрлерімен таныстыру. Диалогты оқытуда ашық сұрақтарды қоя білуді үйрету.Сабақта тиімді қолдануды меңгерту.
Оқу нәтижесіМұғалімдер ашық сұрақтарды қоя білуді үйренеді.Ашық сұрақтарды сабақта тиімді пайдаланады.Әңгіменің түрлерімен танысады.
УақытКоучтің іс-әрекеті Әріптестердің іс-әрекетіРесурстар
11:30-13:00
10 минутТопқа бөлу.Конфеттер арқылы топқа бөлемін,конфеттердің шетіне сұрақ жабыстырылған. Мақсатым мұғалімдерді жабық сұрақ арқылы әнгімелестіру.Топ ережесін жаздыру.Топқа бөлінеді.Сұрақ арқылы диалогқа түседі.Топ ережесін құрады Топ басшысын сайлайды.Конфеттер сұрақтарымен бірге,плакат, маркерлер
5минутСергіту сәті «Көңілді күн» Мақсатым эмоционалдық көңілдерін көтеру.Эмоционалдық көңілдері көтерінкі болады.Интербелсенді тақта
35 минутМиға шабуыл.Бейнефильмдерден үзінді.Көріністен не байқадыңыздар?Мақсатым:Ой қозғау арқылы мұғалімдерге ашық сұрақтар қою,тақырыпты ашу.Презентация арқылы әнгіменің түрлерімен және сұрақтың түрлерімен таныстыру. Мақсатым бейнефильмнің үзінділерімен әнгіменің түрлерін байланыстыру.Топтарды смайлик арқылы бағалау.Топта бейнефильмге байланысты әнгіме жүргізеді.Бейнефильмдегі сұрақтың түрлерін анықтайды.Бейнефильмнің үзінділерін қайсы әнгіме түріне жататынын анықтайды.Топ басшы топ мүшелерін бақылап отырады.АКТ-құралдары
30минутӘріптестерді шеңберге тұрғызып, тапсырма беремін. 1.Конфетпен алған сұрақтарын қай түріне жататынын анықтауға, ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру.2.Пән бойынша сабақтағы жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру.Шеңберге тұрып, жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдырады және ашық сұрақ кұруды үйренеді.Арқа қағып бір-бірін бағалайды.Қағазға жазылған сұрақтар.
10минутКері байланыс. Анкета арқылы сұрақтарға жауап алу.Анкетадағы сұрақтарға жауап береді.А4 форматтағы сұрақтар.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!