2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.

Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал сабақта ашық және жабық сұрақтарды тиімді пайдалану туралы. Мұғалімдер ашық сұрақтарды қоя білуді үйренеді.Ашық сұрақтарды сабақта тиімді пайдаланады.Әңгіменің түрлерімен танысады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

28.11 мен 3.12аралығы коучинг жоспары .

Ажиханова Т. Б. «Зияткер» тобы

Сабақтың тақырыбы

.Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.



С түрлерімен таныстыру. Диалогты оқытуда ашық сұрақтарды қоя білуді үйрету.Сабақта тиімді қолдануды меңгерту.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер ашық сұрақтарды қоя білуді үйренеді.Ашық сұрақтарды сабақта тиімді пайдаланады.Әңгіменің түрлерімен танысады.

Уақыт

Коучтің іс-әрекеті

Әріптестердің іс-әрекеті

Ресурстар

11:30-13:00

10 минут

Топқа бөлу.Конфеттер арқылы топқа бөлемін,конфеттердің шетіне сұрақ жабыстырылған. Мақсатым мұғалімдерді жабық сұрақ арқылы әнгімелестіру.Топ ережесін жаздыру.

Топқа бөлінеді.Сұрақ арқылы диалогқа түседі.Топ ережесін құрады Топ басшысын сайлайды.

Конфеттер сұрақтарымен бірге,плакат, маркерлер

5минут

Сергіту сәті «Көңілді күн» Мақсатым эмоционалдық көңілдерін көтеру.

Эмоционалдық көңілдері көтерінкі болады.

Интербелсенді тақта

35 минут

Миға шабуыл.Бейнефильмдерден үзінді.Көріністен не байқадыңыздар?Мақсатым:Ой қозғау арқылы мұғалімдерге ашық сұрақтар қою,тақырыпты ашу.Презентация арқылы әнгіменің түрлерімен және сұрақтың түрлерімен таныстыру. Мақсатым бейнефильмнің үзінділерімен әнгіменің түрлерін байланыстыру.Топтарды смайлик арқылы бағалау.

Топта бейнефильмге байланысты әнгіме жүргізеді.Бейнефильмдегі сұрақтың түрлерін анықтайды.Бейнефильмнің үзінділерін қайсы әнгіме түріне жататынын анықтайды.Топ басшы топ мүшелерін бақылап отырады.

АКТ-құралдары

30

минут

Әріптестерді шеңберге тұрғызып, тапсырма беремін.

1.Конфетпен алған сұрақтарын қай түріне жататынын анықтауға, ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру.

2.Пән бойынша сабақтағы жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру.

Шеңберге тұрып, жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдырады және ашық сұрақ кұруды үйренеді.

Арқа қағып бір-бірін бағалайды.

Қағазға жазылған сұрақтар.

10

минут

Кері байланыс. Анкета арқылы сұрақтарға жауап алу.

Анкетадағы сұрақтарға жауап береді.

А4 форматтағы сұрақтар.



18 Желтоқсан 2017
396
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі