28.11 мен 3.12аралығы коучинг жоспары .
Ажиханова Т. Б. «Зияткер» тобы
|
Сабақтың тақырыбы |
.Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану. |
|||||
|
|
С түрлерімен таныстыру. Диалогты оқытуда ашық сұрақтарды қоя білуді үйрету.Сабақта тиімді қолдануды меңгерту. |
|||||
|
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдер ашық сұрақтарды қоя білуді үйренеді.Ашық сұрақтарды сабақта тиімді пайдаланады.Әңгіменің түрлерімен танысады. |
|||||
|
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Әріптестердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||
|
11:30-13:00 |
||||||
|
10 минут |
Топқа бөлу.Конфеттер арқылы топқа бөлемін,конфеттердің шетіне сұрақ жабыстырылған. Мақсатым мұғалімдерді жабық сұрақ арқылы әнгімелестіру.Топ ережесін жаздыру. |
Топқа бөлінеді.Сұрақ арқылы диалогқа түседі.Топ ережесін құрады Топ басшысын сайлайды. |
Конфеттер сұрақтарымен бірге,плакат, маркерлер |
|||
|
5минут |
Сергіту сәті «Көңілді күн» Мақсатым эмоционалдық көңілдерін көтеру. |
Эмоционалдық көңілдері көтерінкі болады. |
Интербелсенді тақта |
|||
|
35 минут |
Миға шабуыл.Бейнефильмдерден үзінді.Көріністен не байқадыңыздар?Мақсатым:Ой қозғау арқылы мұғалімдерге ашық сұрақтар қою,тақырыпты ашу.Презентация арқылы әнгіменің түрлерімен және сұрақтың түрлерімен таныстыру. Мақсатым бейнефильмнің үзінділерімен әнгіменің түрлерін байланыстыру.Топтарды смайлик арқылы бағалау. |
Топта бейнефильмге байланысты әнгіме жүргізеді.Бейнефильмдегі сұрақтың түрлерін анықтайды.Бейнефильмнің үзінділерін қайсы әнгіме түріне жататынын анықтайды.Топ басшы топ мүшелерін бақылап отырады. |
АКТ-құралдары |
|||
|
30 минут |
Әріптестерді шеңберге тұрғызып, тапсырма беремін. 1.Конфетпен алған сұрақтарын қай түріне жататынын анықтауға, ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру. 2.Пән бойынша сабақтағы жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру. |
Шеңберге тұрып, жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдырады және ашық сұрақ кұруды үйренеді. Арқа қағып бір-бірін бағалайды. |
Қағазға жазылған сұрақтар. |
|||
|
10 минут |
Кері байланыс. Анкета арқылы сұрақтарға жауап алу. |
Анкетадағы сұрақтарға жауап береді. |
А4 форматтағы сұрақтар. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.
Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану.
28.11 мен 3.12аралығы коучинг жоспары .
Ажиханова Т. Б. «Зияткер» тобы
|
Сабақтың тақырыбы |
.Диалогтік окытудағы сұрақтарды тиімді пайдалану. |
|||||
|
|
С түрлерімен таныстыру. Диалогты оқытуда ашық сұрақтарды қоя білуді үйрету.Сабақта тиімді қолдануды меңгерту. |
|||||
|
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдер ашық сұрақтарды қоя білуді үйренеді.Ашық сұрақтарды сабақта тиімді пайдаланады.Әңгіменің түрлерімен танысады. |
|||||
|
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Әріптестердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||
|
11:30-13:00 |
||||||
|
10 минут |
Топқа бөлу.Конфеттер арқылы топқа бөлемін,конфеттердің шетіне сұрақ жабыстырылған. Мақсатым мұғалімдерді жабық сұрақ арқылы әнгімелестіру.Топ ережесін жаздыру. |
Топқа бөлінеді.Сұрақ арқылы диалогқа түседі.Топ ережесін құрады Топ басшысын сайлайды. |
Конфеттер сұрақтарымен бірге,плакат, маркерлер |
|||
|
5минут |
Сергіту сәті «Көңілді күн» Мақсатым эмоционалдық көңілдерін көтеру. |
Эмоционалдық көңілдері көтерінкі болады. |
Интербелсенді тақта |
|||
|
35 минут |
Миға шабуыл.Бейнефильмдерден үзінді.Көріністен не байқадыңыздар?Мақсатым:Ой қозғау арқылы мұғалімдерге ашық сұрақтар қою,тақырыпты ашу.Презентация арқылы әнгіменің түрлерімен және сұрақтың түрлерімен таныстыру. Мақсатым бейнефильмнің үзінділерімен әнгіменің түрлерін байланыстыру.Топтарды смайлик арқылы бағалау. |
Топта бейнефильмге байланысты әнгіме жүргізеді.Бейнефильмдегі сұрақтың түрлерін анықтайды.Бейнефильмнің үзінділерін қайсы әнгіме түріне жататынын анықтайды.Топ басшы топ мүшелерін бақылап отырады. |
АКТ-құралдары |
|||
|
30 минут |
Әріптестерді шеңберге тұрғызып, тапсырма беремін. 1.Конфетпен алған сұрақтарын қай түріне жататынын анықтауға, ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру. 2.Пән бойынша сабақтағы жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдыруға тапсырма беру. |
Шеңберге тұрып, жабық сұрақтарды ашық сұраққа айналдырады және ашық сұрақ кұруды үйренеді. Арқа қағып бір-бірін бағалайды. |
Қағазға жазылған сұрақтар. |
|||
|
10 минут |
Кері байланыс. Анкета арқылы сұрақтарға жауап алу. |
Анкетадағы сұрақтарға жауап береді. |
А4 форматтағы сұрақтар. |
|||
шағым қалдыра аласыз













