І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу «Балалық шаққа саяхат»тренингі3 мин | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
| Сұрақтар мен жауаптар таратады. Ойын шартын түсіндіреді.Мысалы,кішкентай кезіңізде ата-анаңыз қалай еркелетті?
| Бір-біріне сұрақ қояды.Сұрақтарға жауап береді
|
Топқа бөлінуді ұйымдастыру2 мин | Қол, бас, жүрек суреттерін үлестіреді.Сұрақ: неге осы үш сурет таңдалған? | Қатысушы мұғалімдер 3 топқа бөлініп, орындарына жайғасады. Сұраққа жауап береді. |
2.«Миға шабуыл» әдісі 5минМақсаты: «Мақта қыз бен мысық»ертегісі көрсете отырып, ой-түрткі сұрақтар арқылы тақырыпқа кіріспе жасау
| 1.Мақта қыз бен мысықтың іс-әрекетінен нені байқадыңыздар?2.Үш бейнежазбалардың бір-бірінен айырмашылығы бар ма?Диалогтық оқытуды қаншалықты сабақта жиі қолданасыздар?Қатысушыларға өз пікірлерін жазуды ұсынады. Пікірлерді оқу арқылы коучингтің мақсатын хабарлайды. | Стикерге пікір жазып себетке салады. |
3. ПрезентацияPower Point «Диалогтік оқыту» 8мин
| Хабарлама жасайды | Мұғалімдер тақырып бойынша мағлұмат алады,әдістің қыр-сырын түсінуге ұмтылады |
4. Стратегия «Өкіл» 5 мин. | Өкілдерді бағыттап, қызметін түсіндіреді. | Әр топтан бір өкіл келесі топқа барып, өз материалдары бойынша хабарлама жасайды және олардың хабарламасын тыңдайды. Өз тобына келіп, естігенін айтады.
|
5. Топтық жұмыс «Топтық тергеу»әдісіМақсаты:Өз ойларын жинақтау, 10мин
| Үлестірме материалдар таратады:1 топ Әңгіме-дебатТақырыбы: «Бастауыш сыныптан орта буынға өткенде оқушының неліктен білім көрсеткіші төмендейді, психологиясы өзгереді?»2-топ Кумулятивті әңгіме. Тақырыбы: «Оқудағы үлгерім деңгейін көтеру жолдары»3-топ:Зерттеушілік әңгімеТақырыбы: «Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз және дамытамыз?»
| Материалдармен танысады,қай әңгіме түріне жататындығын анықтайды, ақылдасады, постер дайындайды,қорғайды |
6. Диалогтік оқыту нәтижесі
Топтардың бағалауы 5мин | Сұрақтар қояды. Біртіндеп жауаптар ашылады. 1. Диалогтік оқыту оқушыларға не береді?2. Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?3. Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы.Бағалау критерийлерін үлестіреді. «Екі жұлдыз,бір тілек»арқылы бағалайды | Жауап береді
Топтар бір-бірін бағалайды |
7.Рефлексия 5минМақсаты:Тақырып бойынша алған білімдерін анықтау | “Үміт ағашы” әдісі бойынша кері байланыс орнату | Берілген қызыл,сары,көк стикерлерге тақырып бойынша алған әсерлерін зерделей отырып пікірлерін жазып қыстырады. |
8.Қорытындылау 2мин | Қалай ойлайсыздар, бүгінгі күн жемісті болды ма? | Қатысушылардың жауабы |
|
|
|