Материалдар / Диалогтік оқыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Диалогтік оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалогтық оқытудың заманауи түсінігімен таныстыру.Диалогтің оқушы ойы,сөйлеу дағдысы мен таным деңгейіне тигізетін әсерін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
653
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг сессиясының жоспары 24.10.2017 жыл
Сабақ тақырыбы: Диалогтік оқыту
МақсатыДиалогтық оқытудың заманауи түсінігімен таныстыру.Диалогтің оқушы ойы,сөйлеу дағдысы мен таным деңгейіне тигізетін әсерін түсіндіру.
Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық , ІІ деңгей 98-102 бет «Мақта қыз бен мысық», «Мақтаншақ қыз», «Жұмысшы мен басшы»ертегісі

Оқу нәтижесі:Коучинг барысында мұғалімдер диалог, жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастыруға үйренеді; диалог- оқушылардың сөйлеу, ойлаужәне таным дағдыларын дамытатын оңтайлы тәсіл екенін түсінеді.
Түйінді идеялар:Дилогтық оқыту арқылы табыстық оқытуға қол жеткізу


Сабақ барысындағы коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу «Балалық шаққа саяхат»тренингі3 минКоучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті


Сұрақтар мен жауаптар таратады. Ойын шартын түсіндіреді.Мысалы,кішкентай кезіңізде ата-анаңыз қалай еркелетті?

Бір-біріне сұрақ қояды.Сұрақтарға жауап береді

Топқа бөлінуді ұйымдастыру2 минҚол, бас, жүрек суреттерін үлестіреді.Сұрақ: неге осы үш сурет таңдалған?Қатысушы мұғалімдер 3 топқа бөлініп, орындарына жайғасады. Сұраққа жауап береді.
2.«Миға шабуыл» әдісі 5минМақсаты: «Мақта қыз бен мысық»ертегісі көрсете отырып, ой-түрткі сұрақтар арқылы тақырыпқа кіріспе жасау

1.Мақта қыз бен мысықтың іс-әрекетінен нені байқадыңыздар?2.Үш бейнежазбалардың бір-бірінен айырмашылығы бар ма?Диалогтық оқытуды қаншалықты сабақта жиі қолданасыздар?Қатысушыларға өз пікірлерін жазуды ұсынады. Пікірлерді оқу арқылы коучингтің мақсатын хабарлайды.Стикерге пікір жазып себетке салады.
3. ПрезентацияPower Point «Диалогтік оқыту» 8мин

Хабарлама жасайды Мұғалімдер тақырып бойынша мағлұмат алады,әдістің қыр-сырын түсінуге ұмтылады
4. Стратегия «Өкіл» 5 мин.Өкілдерді бағыттап, қызметін түсіндіреді.Әр топтан бір өкіл келесі топқа барып, өз материалдары бойынша хабарлама жасайды және олардың хабарламасын тыңдайды. Өз тобына келіп, естігенін айтады.

5. Топтық жұмыс «Топтық тергеу»әдісіМақсаты:Өз ойларын жинақтау, 10мин

Үлестірме материалдар таратады:1 топ Әңгіме-дебатТақырыбы: «Бастауыш сыныптан орта буынға өткенде оқушының неліктен білім көрсеткіші төмендейді, психологиясы өзгереді?»2-топ Кумулятивті әңгіме. Тақырыбы: «Оқудағы үлгерім деңгейін көтеру жолдары»3-топ:Зерттеушілік әңгімеТақырыбы: «Талантты және дарынды балаларды қалай анықтаймыз және дамытамыз?»

Материалдармен танысады,қай әңгіме түріне жататындығын анықтайды, ақылдасады, постер дайындайды,қорғайды
6. Диалогтік оқыту нәтижесі









Топтардың бағалауы 5мин
Сұрақтар қояды. Біртіндеп жауаптар ашылады. 1. Диалогтік оқыту оқушыларға не береді?2. Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?3. Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы.Бағалау критерийлерін үлестіреді. «Екі жұлдыз,бір тілек»арқылы бағалайдыЖауап береді







Топтар бір-бірін бағалайды
7.Рефлексия 5минМақсаты:Тақырып бойынша алған білімдерін анықтау “Үміт ағашы” әдісі бойынша кері байланыс орнатуБерілген қызыл,сары,көк стикерлерге тақырып бойынша алған әсерлерін зерделей отырып пікірлерін жазып қыстырады.
8.Қорытындылау 2минҚалай ойлайсыздар, бүгінгі күн жемісті болды ма? Қатысушылардың жауабы








Орындаған:Садыкова Несибели Садыковна

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!