І. Жағымды
психологиялық ахуал
туғызу
«Балалық шаққа
саяхат»тренингі
3
мин
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
Сұрақтар мен
жауаптар таратады. Ойын шартын түсіндіреді.Мысалы,кішкентай
кезіңізде ата-анаңыз қалай
еркелетті?
|
Бір-біріне сұрақ
қояды.Сұрақтарға жауап
береді
|
Топқа бөлінуді
ұйымдастыру
2
мин
|
Қол, бас, жүрек
суреттерін үлестіреді.
Сұрақ: неге осы үш сурет
таңдалған?
|
Қатысушы мұғалімдер 3 топқа
бөлініп, орындарына жайғасады. Сұраққа жауап
береді.
|
2.«Миға шабуыл» әдісі
5мин
Мақсаты: «Мақта қыз бен мысық»ертегісі
көрсете отырып, ой-түрткі сұрақтар арқылы тақырыпқа кіріспе
жасау
|
1.Мақта қыз бен мысықтың
іс-әрекетінен нені байқадыңыздар?2.Үш бейнежазбалардың бір-бірінен
айырмашылығы бар ма?Диалогтық оқытуды қаншалықты сабақта жиі
қолданасыздар?Қатысушыларға өз пікірлерін жазуды ұсынады.
Пікірлерді оқу арқылы коучингтің мақсатын
хабарлайды.
|
Стикерге пікір жазып себетке
салады.
|
3. ПрезентацияPower Point
«Диалогтік оқыту» 8мин
|
Хабарлама
жасайды
|
Мұғалімдер тақырып бойынша
мағлұмат алады,әдістің қыр-сырын түсінуге
ұмтылады
|
4. Стратегия «Өкіл» 5
мин.
|
Өкілдерді бағыттап, қызметін
түсіндіреді.
|
Әр топтан бір өкіл
келесі топқа барып, өз материалдары бойынша хабарлама жасайды және
олардың хабарламасын тыңдайды.
Өз
тобына келіп,
естігенін айтады.
|
5. Топтық
жұмыс
«Топтық
тергеу»әдісі
Мақсаты:Өз
ойларын жинақтау, 10мин
|
Үлестірме
материалдар таратады:
1 топ
Әңгіме-дебат
Тақырыбы:
«Бастауыш сыныптан
орта буынға өткенде оқушының неліктен білім көрсеткіші төмендейді,
психологиясы өзгереді?»
2-топ Кумулятивті
әңгіме.
Тақырыбы:
«Оқудағы үлгерім
деңгейін көтеру жолдары»
3-топ:Зерттеушілік
әңгіме
Тақырыбы:
«Талантты және
дарынды балаларды қалай анықтаймыз және
дамытамыз?»
|
Материалдармен танысады,қай
әңгіме түріне жататындығын анықтайды, ақылдасады, постер
дайындайды,қорғайды
|
6. Диалогтік оқыту
нәтижесі
Топтардың бағалауы
5мин
|
Сұрақтар қояды.
Біртіндеп жауаптар ашылады. 1. Диалогтік оқыту оқушыларға не
береді? 2. Диалогтік оқытудың мұғалім үшін маңызы
қандай? 3. Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы
сұрақтардың
маңызы.
Бағалау критерийлерін
үлестіреді. «Екі жұлдыз,бір тілек»арқылы
бағалайды
|
Жауап
береді
Топтар бір-бірін
бағалайды
|
7.Рефлексия
5мин
Мақсаты:Тақырып бойынша
алған білімдерін анықтау
|
“Үміт ағашы” әдісі бойынша кері
байланыс орнату
|
Берілген қызыл,сары,көк
стикерлерге тақырып бойынша алған әсерлерін зерделей отырып
пікірлерін жазып қыстырады.
|
8.Қорытындылау
2мин
|
Қалай ойлайсыздар, бүгінгі күн
жемісті болды ма?
|
Қатысушылардың
жауабы
|
|
|
|