Материалдар / Диалогтың оқыту әдістерін тәжірибеге енгізу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Диалогтың оқыту әдістерін тәжірибеге енгізу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі оқу үдерісінде жаңа әдіс тәсілдерді енгізу. Диалогтың оқытуды сабақтарда қолданудың тиімді жолдарын қарастыруға үйрету. Жұптық тапсырмалар орындау барысында қарым-қатынастың маңыздылығын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2018
459
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Коучингтің жоспары
Коучингтің тақырыбы:Оқу үдерісіндегі диалогты оқытудың маңызы
Коучинг сабақ мақсаты:Мұғалімдерге диалогты оқыту туралы түсінік беру.Диалогтың маңызын ашу,оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу.Барлық оқушылардың ойын айқын жеткізу жәнес с ынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оы тұлға ретінде дамыту.Оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін үйрету..
Коучинг сабақ нәтижелері:Коуинг соңында мұғалімдер қарым қатынас тың маңызын түсінеді .Білім беру үдерісінде жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде қолдануға болатынын түсінеді Сабақтарда диалогты оқыту әдістерін енгізеді.
Түйінді идеялар:Диалог-мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын п әрменді тетік .Сұрау және топтық жұмыс ,жұптық жұмыс диалогтық тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы .
Коучингтің барысыҰйымдастыру кезеңі .Психологиялық ахуал қалыптастыру .


«Диалог » видеолик.Диалог туралы қысқаша түсіндіру.Қатысушыларды топқа бөлу.Тапсырма беру (Т Ж)Әңгіменің 3түрі сипатталған мәтінді ұсыну.Топ ішінде талқылау.1.Әңгіме дебат2.Кумулятивті3.Зерттеушілік .Топ мүшелері оқып шығып ,постер қорғайды.


Критерийлері1.Толық сипатталу керек2.Ролдерге бөліп сомдап беруБірін-бірі «Басбармақ» әдісі бойынша бағалайды.



Коуч Д\О пайдалана отырып белгілі бір тапсырманы орындатады.Тапсырма арқылы әдістің тиімділігін дәлелдейді.«Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі



Рефлексия . Тілшімен сұхбат

1.Сіз не түсіндіңіз2. Не үйрендіңіз?3. Өздеріңізге не түйдіңіздер?4. Сіздің жоспарыңыз











Қоғамдастық жоспары

Тақырыбы Диалогтық оқыту әдістерін тәжірбиеге енгізу Мақсаттары Мектептегі оқу үдерісінде жаңа әдіс тәсілдерді енгізу.Диалогтық оқытуды сабақтарда қолданудың тиімді жолдарын қарастыру .Мұғалім тәжірбиесінде топтық және жұптық тапсырмалар орындау барысында қарым-қатынасты ң маңыздылығын түсіндіру .
Өткізілетін іс-шараМақсатыМерзіміЖауаптыларКүтілетін нәтиже
1

Мектеп әкімшілігімен кездесу.Мектеп дирекциясын тәжірбие барысында атқарылатын жұмыс жоспарымен таныстыру .

1 апта

Қоғамдастықтөрайымы



Тәжірбие жұмыстарына рұхсат алу ,қолдау табу .
2Сауалнамалар алу.Сауалнама нәтижесін сараптап,о/қу үдерісіндегіКедергілерді анықтау..1 аптаУрманова.ЖСауалнама қорытындысы бойынша маңызды проблеманы шешу жолдарын қарастыру.
4 Шеберлік сабақ .«Диалогті оқытудың тиімділігі»3 аптаҚоғамдастықмүшелеріЖаңа әдіс –тәсілдердің тиімділігін түсінеді,біледі.
5Коучинг«Оқу үдерісіндегі диалогтық оқудың маңызы»4 аптаУрманова.ЖМұғалімдер оқудағы қарым қатынастың маңызын түсінеді .Оқу сапасын арттыруға оң әсерін байқайды .
3Дөңгелек үстел«Оқушы белсенділігін арттыруда диалогтық оқытудың рөлі қандай?» Ж А Д А.2 аптаУрманова.ЖДиалогтық оқуды оқу үдерісіне енгізе отырып ,оқушылардың белсенділігін арттыру .
ц6Семинар өткізу .« Диалогті оқудағы әдіс тәсілдер»5 апта

Урманова.Ж
Әдіс алмасу .
7Семинар нәтижелерін Талқылау .Пікір алмасу,кері байланыс,нәтижелер Сараптама жасау .6 аптаҚоғамдастықМүшелері,мұғалімдер./Қорытынды .Мұғалімдер өз тәжірбиесінеәдіс –тәсілдерді енгізеді.




















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!