Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Диалогтың оқыту әдістерін тәжірибеге енгізу
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Диалогтың оқыту әдістерін тәжірибеге енгізу
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі оқу үдерісінде жаңа әдіс тәсілдерді енгізу.
Диалогтың оқытуды сабақтарда қолданудың тиімді жолдарын қарастыруға үйрету.
Жұптық тапсырмалар орындау барысында қарым-қатынастың маңыздылығын түсіндіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучингтің жоспары
Коучингтің тақырыбы:
Оқу үдерісіндегі диалогты оқытудың маңызы
Коучинг сабақ мақсаты:
Мұғалімдерге диалогты оқыту туралы түсінік беру.Диалогтың маңызын ашу,оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу.Барлық оқушылардың ойын айқын жеткізу жәнес с ынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оы тұлға ретінде дамыту.Оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін үйрету..
Коучинг сабақ нәтижелері:
Коуинг соңында мұғалімдер қарым қатынас тың маңызын түсінеді .Білім беру үдерісінде жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде қолдануға болатынын түсінеді Сабақтарда диалогты оқыту әдістерін енгізеді.
Түйінді идеялар:
Диалог-мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік .Сұрау және топтық жұмыс ,жұптық жұмыс диалогтық тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы .
Коучингтің барысы
Ұйымдастыру кезеңі .Психологиялық ахуал қалыптастыру .
«Диалог » видеолик.Диалог туралы қысқаша түсіндіру.Қатысушыларды топқа бөлу.Тапсырма беру (Т Ж)Әңгіменің 3түрі сипатталған мәтінді ұсыну.Топ ішінде талқылау.1.Әңгіме дебат2.Кумулятивті3.Зерттеушілік .Топ мүшелері оқып шығып ,постер қорғайды.
Критерийлері1.Толық сипатталу керек2.Ролдерге бөліп сомдап беруБірін-бірі «Басбармақ» әдісі бойынша бағалайды.
Коуч Д\О пайдалана отырып белгілі бір тапсырманы орындатады.Тапсырма арқылы әдістің тиімділігін дәлелдейді.«Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі
Рефлексия . Тілшімен сұхбат
1.Сіз не түсіндіңіз2. Не үйрендіңіз?3. Өздеріңізге не түйдіңіздер?4. Сіздің жоспарыңыз
Қоғамдастық жоспары
ТақырыбыДиалогтық оқыту әдістерін тәжірбиеге енгізу МақсаттарыМектептегі оқу үдерісінде жаңа әдіс тәсілдерді енгізу.Диалогтық оқытуды сабақтарда қолданудың тиімді жолдарын қарастыру .Мұғалім тәжірбиесінде топтық және жұптық тапсырмалар орындау барысында қарым-қатынастың маңыздылығын түсіндіру .
Өткізілетін іс-шара
Мақсаты
Мерзімі
Жауаптылар
Күтілетін нәтиже
1
Мектеп әкімшілігімен кездесу.
Мектеп дирекциясын тәжірбие барысында атқарылатын жұмыс жоспарымен таныстыру .
Сауалнама қорытындысы бойынша маңызды проблеманы шешу жолдарын қарастыру.
4
Шеберлік сабақ .
«Диалогті оқытудың тиімділігі»
3 апта
Қоғамдастықмүшелері
Жаңа әдіс –тәсілдердің тиімділігін түсінеді,біледі.
5
Коучинг
«Оқу үдерісіндегі диалогтық оқудың маңызы»
4 апта
Урманова.Ж
Мұғалімдер оқудағы қарым қатынастың маңызын түсінеді .Оқу сапасын арттыруға оң әсерін байқайды .
3
Дөңгелек үстел
«Оқушы белсенділігін арттыруда диалогтық оқытудың рөлі қандай?» Ж А Д А.
2 апта
Урманова.Ж
Диалогтық оқуды оқу үдерісіне енгізе отырып ,оқушылардың белсенділігін арттыру .
ц6
Семинар өткізу .
« Диалогті оқудағы әдіс тәсілдер»
5 апта
Урманова.Ж
Әдіс алмасу .
7
Семинар нәтижелерін Талқылау .
Пікір алмасу,кері байланыс,нәтижелерСараптама жасау .
6 апта
ҚоғамдастықМүшелері,мұғалімдер.
/Қорытынды .Мұғалімдер өз тәжірбиесінеәдіс –тәсілдерді енгізеді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз