Материалдар / Дидактикалық материал "Математика " 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дидактикалық материал "Математика " 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде ұсынылады. Көбіне оқушылардың білім деңгейіне,дайындығына сәйкес, уақыттың болуына қарай өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру үшін қосымша тапсырмалар ұсынып отырамыз. Бұл жұмыс түрі баланың бағдарламаға қаншалықты түсінгенін көрсетеді,әрі өз бетімен жұмыс жасау дағдысын дамытады, математикалық білімді жүйелейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
6103
30 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







2-сыныптың математика пәніне арналған үлестірмелі дидактикалық материалдар































Дайындаған : Ахмедина Майра ҚанатқызыӘ.Марғұлан атындағы жалпы білім беру мектебінің бастауыш сынып мұғалімі



































Алғы сөз Математика пәні қызық та, күрделі пәндердің бірі. Көбіне оқушылардың білім деңгейіне,дайындығына сәйкес, уақыттың болуына қарай өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру үшін қосымша тапсырмалар ұсынып отырамыз. Бұл жұмыс түрі баланың бағдарламаға қаншалықты түсінгенін көрсетеді,әрі өз бетімен жұмыс жасау дағдысын дамытады, математикалық білімді жүйелейді.Ұсынылып отырған жинаққа енгізілген тапсырмалар мұғалімнің жұмысын жеңілдетеді деп ойлаймын. Себебі, тапсырмалар оқулықтың тақырыптары мен тарауларына сәй-кестендірілген: 1. Жүз көлеміндегі сандар 2. Ауызша қосу және азайту 3. Кестелік қосу және азайту4. Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайту5. Мың көлеміндегі сандар 6. Көбейту және бөлу«Математика ақыл-ойды тәртіпке келтіреді»,- деген рас.Соған орай берілген тапсырмалар да мазмұнына сай шартты белгілермен көрсетілді: Оқы және есептеп жаз Қызықты тапсырмалар Сызу жұмыстарыБұл құрал оқушылардың математика сабағына қызы- ғушылығын арттырып, берілген материалдарды еркін меңгеру үшін тиімді де, пайдалы болсын дегім келеді.



Жүз көлеміндегі сандар1-тапсырма Сандарды өсу ретімен жаз: 20,9,7,10,2,6,3,40 5,10,15,20.....Сандарды қара. Келесі үш санды атауға тырыс.

2-тапсырма Разрядтық қосылғыштарға жікте:16,27,18,50,42,65,3. Бір жанұяда бес ұл бар. Олардың әрқайсысының қарындасы бар. Сол жанұяда қанша бала бар?

3-тапсырма Амалдарды орында: 5+5-44+4-240-20+7060+40-303-2+66-3+780+10-50100-20-30

Бір килограмм темір мен бір килограмм мақтаның қайсысы ауыр?

4-тапсырма Мына сандарда неше бірлік бар?10,25,30,40,2,3,76,100
  • Қарындашты қағаздан көтермей, конверт суретін сал.


5-тапсырма Ондықтарының және бірліктерінің орнын ауыстырғаннан мәні өзгермейтін неше екі таңбалы сан жазуға болады? Қолымызда 10 саусақ бар. 10 қолда неше саусақ бар?

6- тапсырма 3,7,10 сандарын пайдаланып теңдіктер құр. Бір айда бес жексенбі бола ала ма?

7-тапсырма 19 м * 10 см90 бірл. * 9 онд. 0 бірл. 8 дм * 79 см3 онд. 7 бірл. * 39 бірл. 9 дм * 90 см1 жүзд * 100 бірл 7 дм * 60 см1 м * 10 дм Ұзындығы 7 см және 3см екі кесінді сыз. Осы кесінділердің қосындысына тең кесінді сыз. Осы кесінділердің айырмасына тең кесінді сыз.

8-тапсырма 1-ден 100-ге дейінгі қатарда неше бірлік бар? Есепті шығар және екі кері есеп құрастыр.Айнұр 4 қызыл шар және 6 көк шар сатып алды. Айнұр барлығы неше шар сатып алды?

9-тапсырма Аулада қаздар жүрді. Дана 6 аяқ санады. Аулада қанша қаз бар? Есепті шығар және екі кері есеп құрастыр.Айнұр 4 қызыл шар және 6 көк шар сатып алды. Айнұр барлығы неше шар сатып алды?

10-тапсырма 1-ден 100-ге дейінгі қатарда неше бірлік бар? Өрнек түрінде жаз және оның мәнін тап:а мен 7-нің, а мен 30-дың айырмасын, мұндағы а ═ 40;а мен 40-тың, 20 мен а-ның қосындысын, мұндағы а ═ 30.







































Ауызша қосу және азайту 1-тапсырма 6871354493 60 8 □□ □ □□ □□□ □ □□ □Үшбұрыштың бір қабырғасы 3см, ал екінші қабырғасы одан 2 см ұзын, үшінші қабырғасы екіншісінен қысқа.Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындығының қосындысын тап.2-тапсырма Салыстыр:1 дм 7 см * 17 см4 л + 3 л * 9 л3 дм 2 см * 4 дм5 л + 4 л * 3 л 2 бала 3 сағат шахмат ойнадлы. Әр бала неше сағат ойнады?3-тапсырма Ондықтарының саны 7-ге тең болатын барлық екі таңбалы сандарды өсу ретімен жаз.□□ □□ □□ □□ □□ □□ □□ □□ □□ □□4-тапсырма Кестені толтыр:
Қосылғыш 1 508

050
Қосылғыш 990 7

402040
Қосындының мәні 100 6849







Ұзындығы өрнектің мәніне тең болатын кесінділер сыз.1 дм 8 см – 10 см ═см 22 см -2 см ═см5-тапсырма Есеп құрастыр және шығар:Қолғап -8Шұлық - ?, 3-еуі артық 3 см кесінді сыз. Бұдан 4 см ұзын кесінді және 2 см қысқа кесінді сыз. Шыққан кесінділерді салыстыр.6-тапсырма Ағашта бірнеше құс отырған. Оларда 8 қанат болды. Ағашта неше құс отыр. ? Кері екі есеп құрастыр және шығар:Барлығы -35 кг Сәбіз -20кгҚызылша -?7-тапсырма Қыздың 4 лентасы болды. 1-уін теңдей 2-ге бөлді. Қызда қанша лента болды?8-тапсырма Қосуды және азайтуды тексер:25+4═ 38-5 ═72+10═ Төрт буыннан тұратын, әр буыны 3 см –ге тең сынық сызықт сыз.

9-тапсырма Салыстыр:60 мин + 20 мин * 1 сағ 20 мин1 ғасыр * 60 жыл90 мин – 30 мин * 1 сағ1 тәул * 20 сағ22 сағ – 20 сағ * 4 сағ24 сағ * 1 тәул Бұрыштардың нөмерлерін атауларының жанына жаз:14235678 Тік бұрыштар_____________ Тік емес бұрыштар__________10-тапсырма Теңдеулерді шеш:

40 + а ═ 4753 – а ═ 3

1 ден 100 –ғе дейінгі сандар жазу үшін қанша цифр керек?

















Кестелік қосу және азайту

1-тапсырма Өрнекті жаз және оның мәнін тап:1-ге 1 мен 9 сандарының қосындысын қосу;2 санына 10 мен 1 сандарының айырмасын қосу;11 мен 1 сандарының айырмасынан 2 –ні азайту;9 бен 1 сандарының қосындысына 2-ні қосу.

1. Әтеш бір аяқта тұрып 3 келі тартады. Екі аяқта тұрып әтеш қанша келі тартады?

2-тапсырма 15, 30, 5 сандарын «+ » мен «-» таңбаларын және жақшаны пай-Даланып төрт өрнек құр және мәнін тап.

3 см кесінді сыз. Бұдан 4 см ұзын кесінді және 2см қысқа кесінді сыз. Шыққан кесінділерді салыстыр.3-тапсырма Өрнектердің мәнін тап:(60 - 20) +5 =(48 – 40 ) + 3 =(53 - 50) + 7 = (89 - 30) + 3 =(53 - 50) + 9 =(86 - 80) + 8 = Кiм Маридің анасының жанында отыр?



Отырғышта Мари, оның анасы, әже және қуыршақ отыр.Әже немеренiң жанында отыр, бiрақ қуыршақтың жанында емес. Қуыршақ ананың жанында отырған жоқ. Кiм Маридің анасының жанында отыр? (A) Мари;(B) Әже;(C) Мари және әже;                  (D) Мари және қуыршақ;(E) Әже және қуыршақ.4-тапсырма Салыстыр:50 + 8 * 57 + 169 – 60 * 5 + 438 + 20 * 54 - 463 – 3 * 75 - 57 + 3 * 94 - 908 + 9 * 73 - 3 Ұзындығы өрнектің мәніне тең болатын кесінділер сыз:1 дм 8 см – 10 см ═22 см – 1 дм ═ 5-тапсырма Тура теңдіктер болатындай таңба қой:8 см 3 см ═ 1 дм 1 см7 см 5 см ═ 1 дм 2 см9 см2 см ═1 дм 1 см 1 дм 1 см 6 см ═ 5 см1 дм 2 см 3 см ═ 9 см8 см 5 см ═ 1 дм 3 см Үлкейген сайын жеңіл болатын не? 6-тапсырма Есеп құрастыр және шығар:Болғаны – 8 м және 5 мСатылғаны – 4 мҚалғаны - ? Ұзындығы 5 см , 10 см және 13 см үш кесінді сыз. Оларды салыстыр.

7-тапсырма Теңдіктер тура болатындай етіп, жақшаларды қой:6 – 3 + 1 = 270 – 20 + 30 = 2050 + 40 – 30 = 608 – 2 + 1 = 770 – 20 + 30 = 8050 – 40 + 30 = 40 Алаңғасар үй иесiде не өсiп шығады?

Алаңғасар үй иесінде « Қияр », « Гүл » және « Түймедақ » жазулары бар 3жәшік   көшеттері бар. Ол « Түймедақ », « Қияр » және « Раушан » гүлін жәшіктерге отырғызды, бірақ жазу атауына сай келген жоқ. « Түймедақ » жазуы бар жәшікте не өседі?(A) қияр;   (B) раушан;    (C) түймедақ;    (D) анықтауға болмайды;    (E) қарбыз.

8-тапсырма Теңдеулерді шеш:8 + x= 1315 – x = 712 – x = 59 + x = 17 Суреттегі фигуралардың нөмерлерін жаз.





Үшбұрыштар:______________________ Төртбұрыштар:_____________________ Бесбұрыштар:______________________ Алтыбұрыштар:____________________

9-тапсырма Алаңда 8 қыз бала және 6 ұл бала ойнап жүрді. 5 қыз бала үйіне кетті. Алаңда неше бала қалды? Баспалдақта неше саты бар?



Марат саты бойынша баспалдақ арқылы адымдай келе жатып  бiрiншi баспалдақты өткiзіп жіберді. Сонымен қатар ол басқан адымдарын санап отырды: « Бір, екі, үш...».Баспалдықтағы сатылар саны нешеу?(A)5;   (B) 7;  (C) 9;    (D) 11;   (E)12 

10-тапсырма Салыстыр:60 + 35 * 93 + 235 см + 60 см * 2 см + 93 см50 + 27 * 73 + 4 27 см + 50 см * 4 см + 73 см 40 + 38 * 84 + 5см + * см + см Үш буыннан тұратын, ұзындығы 12 см сынық сызық сыз.11-тапсырма Теңдеулерді шеш:8 + х ═17 х – 6 ═ 8 16 – х ═ 9 х + 6 ═ 15 Өз қалауынша үшбұрыш сыз. Оның қабырғаларын өлшеп, жаз.12-тапсырма Өзара кері есеп құрастыр және шығар:Шана – 5Шаңғы - ?15

Әрбiр шынжыр табанда өз жапырығы бар. Қай жапырақ кімдікі екенін анықта.



13-тапсырма Салыстыр:40 мин + 20 мин * 30 мин + 20 мин85 мин – 20 мин * 64 мин + 10 мин60 мин + 20 мин * 1 сағ60 мин – 15 мин * 1 сағ Суреттегі бұрыштардың нөмерлерін атауларына сәйкес теріп жаз:1234 56 7Тік бұрыштар:_____________Сүйір бұрыштар:___________Доғал бұрыштар:___________

14-тапсырма
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!