Материалдар / Дидактикалық ойындар "Ойланайық, балалар!"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дидактикалық ойындар "Ойланайық, балалар!"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дидактикалық ойындар
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ойланайық, балалар!

























1.Тапсырма.

1-деңгей.

Сөздерді оқып ,айтып бер.





Дескриптор:Білім алушы

- сөздерді дұрыс оқиды;

- суретке қарап айтады;











2 деңгей.

Ойлае, не артық?

Picture 15 Picture 5 Picture 3

2-деңгей.

Тапсырма Сөздерді оқыңыз және сәйкес суретпен байланыстырып

айтып беріңіз.

аяқ киім

шалбар

көйлек



3-деңгей:

Тапсырма:Сөйлемді оқып,толықтырып жаз.

1.Мен кө....лек киемін.

2.Менің ша...барым көк.

3.Сәуледе қызыл қол...ап бар.

4.Саша бәтең...е киеді.

Дескриптор:Білім алушы

- сөйлемді толықтырып жаза алады;

- сөйлемді қатесіз,сауатты жазады.



2.Тапсырма.

1- деңгей

Оқы,түстерге боя.

- ақ -қара



- сары -жасыл



- қызыл - көк



- қоңыр - күлгін





- сұр - көгілдір







Дескриптор: Білім алушы

-түстерді дұрыс айтады;бояйды

-айту барысында тілдік норманы сақтайды;



2-деңгей

Тапсырма: Заттарды сипаттап айтыңыз.



__________ тақта _________ парта ________ қалам _________ қарындаш



Дескриптор: Білім алушы

- заттардың қасиеттерін сипаттап айтады;

-сауатты жазады;



3-деңгей.

Суретті сипаттап жазыңыз

Қыздың шашы _______________

Қыздың көзі _______________

Қыздың көйлегі ______________

Қыздың аяқ киімі _____________



Дескриптор: Білім алушы

- сөйлемдерді толықтырып жазады;

- сөздерді суретке сәйкес жазады;

- сөздерді сауатты жазады.



3.Тапсырма.

1-деңгей

Бұл кімдер? Айтып бер.



Дескриптор:Білім алушы

- кім? деген сұраққа түсініп,жауап бере алады;

- суретке қарап,кім екенін айтады;







2-деңгей

Бұл кімдер? Жазып бер.

_________________ ________________



________________ _______________

Дескриптор:Білім алушы:

-кім екенін дұрыс айтады;

- сауатты жазады;





3-деңгей

Сұрақтарды пайдаланып, сурет бойынша диалог құрастырыңыз.





- Суретте қандай отбасы бейнеленген?

- Отбасында неше адам бар?

- Отбасында кімдер бар?





Дескриптор: Білім алушы

- сұрақтарға жауап береді;

- диалогті жалғастырады;

- сұраққа жауап беруде тілдік норманы сақтайды.



























4. Тапсырма.

1-деңгей.

Аулада не бар?



Дескриптор:Білім алушы

- не? деген сұраққа түсініп,жауап бере алады;

- суретке қарап,не бар екенін айтады;







2-деңгей.

Тапсырма: Сөйлемді толықтырып айт.

Мен аулада ........ ойнаймын.

Мен аулада ......... тебемін.

Мен аулада ......... саламын.

Мен аулада ......... тебемін.

Керекті сөздер: әткеншек,доп,велосипед,сурет.

Дескриптор: Білім алушы

-сөйлемді толықтырып айтады;

-тілдік норманы сақтайды;

-сауатты жазады;



5. Тапсырма.

1-деңгей

Сандарды сөзбен санап, айтып бер.







Дескриптор: Білім алушы

-сандарды дұрыс айтады;

-айту барысында тілдік норманы сақтайды;



2-деңгей.

Қалған сандарды жаз.

1.....3.....,..... 6.....8.....10





Дескриптор: Білім алушы

-сандарды дұрыс айтады;

-қатесіз,дұрыс жазады;



3-деңгей.

Жануарларды санап,толықтырып жаз.





_________ керік __________ ешкі _________ кірпі





Дескриптор: Білім алушы

-сөйлемді толықтырып жазады;

-сауатты жазады;





6.Тапсырма.

1-деңгей

Суретке қара.Сөздермен сәйкестеңдір.





өшіргіш



қалам



қарындаш

кітап











Дескриптор: Білім алушы;

-Суреттерді дұрыс айтады;

-сөздермен сәйкестеңдіре алады;











2-деңгей.

Сұраққа жауап бер.Суретте не бар?









Дескриптор: Білім алушы

-сұраққа дұрыс жауап бере алады;

-суретте не бар екенін айтады;



















3- деңгей.

Сөйлемді толықтырып айт.









Дескриптор: Білім алушы

-сөйлемді толықтырып айтады;

-тілдік норманы сақтайды;







7.Тапсырма.

1-деңгей.

Үлгі боынша айтып бер.

















2-деңгей.

Сұраққа жауап бер.Автобус қандай болады? Ьоя.









3-деңгей.

Сөйлемді толықтырып айтып бер.

Мен .......саламын.















8.Тапсырма.

1-деңгей.

Суретке қара.Бірінші әрпін жаз.





_____________



_____________





_____________





2-деңгей.

Оқы.Сәйкес суретті тап.

Мен ұшақпен барамын.

Мен автобуспен барамын.

Мен машинамен барамын.

Мен пойызбен барамын.



1 2 3 4





3-деңгей.

Диалогті түсініп оқып ,айтып,жазып бер.



-Сен саяхатқа немен бардың?-Мен саяхатқа бардым.

-Сен саяхатқа кіммен бірге бардың?-Мен саяхатқа барамын.



Оқушының аты

Сен саяхатқа кіммен бардың?

Сен саяхатқа немен бардың?











9 . Тапсырма.

1 деңгей.Тапсырма.

Үстелде не бар?, айтып бер.





2 деңгей.

Суретке қара ,толықтырып айт.

Мен аламын.

алмаймын.





3 деңгей.

Тағамдардың атауын жаз.

_____________ ______________ _______________ ________________ _________________ ____________________







Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!