Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылар- мен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақ-тастық атмосферасын
қалыптастыру
1.Мұғалім оқушыларды
түгендейді.
2.Амандасадыжәне тілектерін
білдіреді.
|
1.Оқушылар мұғалім- мен
амандасады.
2. Сабаққа
дайындалады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқушылардың белсенділігі үшін
«Жарайсың!»,
«Керемет!» деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі.
Сұрақтар:
1.Дифференциалды теңдеу
дегеніміз не?
2.Дифференциалды теңдеудің
шешу жолы қандай?
3.Дифференциалды теңдеуге
мысал келтіріңдер.
|
1. Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
Дескриптор:
1. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Жалпы- 3
балл.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
1.Оқулықты оқып танысып
шығады.
2.Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып
алады.
|
Тақырыпқа байланысты интернет
көздерін пайдаланып есептерді шығару мүшелерімен
танысады.
|
Слайд
ДК
экраны
|
|
1- тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
К естені
толтырады.
|
Дескриптор:
1.Кестені
толтырады.
2.Жауабын
анықтайды.
Жалпы - 4
балл.
|
ДК
экраны
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
2- тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
Дифференциалдық теңдеудің
жалпы шешімін табады.
1)у'=у
2)у'=2х-3
3)у'=2х×у
|
Дескриптор:
1.Есеп мазмұнын
түсінеді.
2.Дифференциалдық теңдеудің
жауабын табады.
3.Жауабын
анықтайды.
Жалпы - 3
балл
|
ДК
экраны
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй тапсырма
.№ 27.4- есеп, 211-есеп
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|