Материалдар / Digital education is the key to modern learning.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Digital education is the key to modern learning.

Материал туралы қысқаша түсінік
Digital education is the key to modern learning.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
147
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтарды бақылау парағы

Педагогтің ТАӘ (бар болғанда)

_______________________________

_______________________________

_______________________________

Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда) __________________________________

_________________

Мектеп/сынып

_____________________________

_____________________________

Мерзім

____________________

____________________

Сабақ жоспары ұсынылды

Иә

Жоқ

Сабақ түрі:

жаңа материалмен танысу сабағы оқығанды бекіту сабағы білім мен дағдыларды қолдану сабағы білімді жалпылау және жүйелеу сабағы білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы аралас сабақ зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан)

Комментарийлер:

МЖМБС оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:



Сабақтың мақсаттары:



Бақылау өлшемшарттары

Көрсеткіштер

Иә /Жоқ

Бақылаушының пікірлері

Сабақтың мақсаттары:

Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады





Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді





Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады





Күтілетін нәтижелер:





Оқу мақсаттарына сәйкес келеді





Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді





Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған





Бағалау:





Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды





Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жетістіктерін атап өтеді





Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді бағалау процесіне тартады: өзін-өзі бағалау және өзара бағалау





Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері:





Сыныпта/топта тәртіп пен тәртіп ережелерін белгілейді





Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді





Сабақта білім алушылардың/тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру





Алдын ала білім:





Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін анықтайды





Оқушылармен/ тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды





Жаңа материалды зерттеу:





Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындайды





Жаңа материалды игеруге ықпал ететін сабақта / сабақта жұмыстың әртүрлі формаларын қолданады: топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке





Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді оқу ресурстарымен және кешенді тапсырмаларды орындау жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз етеді





Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді





Жаңа білімді практикада қолдану:





Тәжірибе арқылы дағдыларды дамытады





Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге олардың дағдыларын дамыту және практикалық қолдану үшін белсенді тапсырмалар береді





Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту:





Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады





Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды





Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің сауалнама процесіне қатысуын қолдау үшін сауалнаманың әртүрлі түрлерін пайдаланады





Оқушылардың/тәрбиеленушілердің қатысуын қамтамасыз ету үшін дене белсенділігі мен сынып/топ кеңістігін пайдаланады





Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді тарту үшін сабақ барысының жігерлі қарқынын қолдайды





Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады





Сараланған тәсіл:





Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді





Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады





АКТ және ресурстарды пайдалану:





білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады





өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады





білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады





Кері байланыс және ұсынымдар:











Сабақты зерттеу бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау


Пəні:__________________________

Тақырыбы: _________________________

Оқу мақсаты:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Күні: ________


Өткізілген сабақтан кейінгі талдау сұрақтары

Сабақ бойынша пікірлер

Жоспарланған жəне қолданылған оқыту əдістемесі, тəсілдер оқушыларды оқытуда көмектесті ме əлде кедергі келтірді ме?






Сізді сабақта не таң қалдырды?






Кейбір оқушының жəне басқа оқушылардың ілгерілеуін жақсарту үшін оқытудың қандай аспектілерін келесі сабақта өзгертуге болар еді?


Оқу тəсілінің қандай тамаша жағын білдіңіз?







Қандай оқушының бағалауын қайта қарау керек деп ойлайсыз?






Біз келер жолы тағы нені жасап көруімізге болады?








Талдаушының аты-жөні:

Зерттеу тобындағы рөлі:











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!