Сабақтарды бақылау парағы
|
Педагогтің ТАӘ (бар болғанда) _______________________________ _______________________________ _______________________________ |
Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда) __________________________________ _________________ |
|
|
Мектеп/сынып _____________________________ _____________________________ |
Мерзім ____________________ ____________________ |
Сабақ жоспары ұсынылды Иә |
|
Сабақ түрі: жаңа материалмен танысу сабағы оқығанды бекіту сабағы білім мен дағдыларды қолдану сабағы білімді жалпылау және жүйелеу сабағы білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы аралас сабақ зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан) |
Комментарийлер: |
|
|
МЖМБС оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
|
|
Бақылау өлшемшарттары |
Көрсеткіштер Иә /Жоқ |
Бақылаушының пікірлері |
|
Сабақтың мақсаттары: Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады |
|
|
|
Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді |
|
|
|
Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады |
|
|
|
Күтілетін нәтижелер: |
|
|
|
Оқу мақсаттарына сәйкес келеді |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді |
|
|
|
Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған |
|
|
|
Бағалау: |
|
|
|
Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жетістіктерін атап өтеді |
|
|
|
Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді бағалау процесіне тартады: өзін-өзі бағалау және өзара бағалау |
|
|
|
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері: |
|
|
|
Сыныпта/топта тәртіп пен тәртіп ережелерін белгілейді |
|
|
|
Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді |
|
|
|
Сабақта білім алушылардың/тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру |
|
|
|
Алдын ала білім: |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін анықтайды |
|
|
|
Оқушылармен/ тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды |
|
|
|
Жаңа материалды зерттеу: |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындайды |
|
|
|
Жаңа материалды игеруге ықпал ететін сабақта / сабақта жұмыстың әртүрлі формаларын қолданады: топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке |
|
|
|
Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді оқу ресурстарымен және кешенді тапсырмаларды орындау жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз етеді |
|
|
|
Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді |
|
|
|
Жаңа білімді практикада қолдану: |
|
|
|
Тәжірибе арқылы дағдыларды дамытады |
|
|
|
Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге олардың дағдыларын дамыту және практикалық қолдану үшін белсенді тапсырмалар береді |
|
|
|
Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту: |
|
|
|
Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды |
|
|
|
Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің сауалнама процесіне қатысуын қолдау үшін сауалнаманың әртүрлі түрлерін пайдаланады |
|
|
|
Оқушылардың/тәрбиеленушілердің қатысуын қамтамасыз ету үшін дене белсенділігі мен сынып/топ кеңістігін пайдаланады |
|
|
|
Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді тарту үшін сабақ барысының жігерлі қарқынын қолдайды |
|
|
|
Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады |
|
|
|
Сараланған тәсіл: |
|
|
|
Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді |
|
|
|
Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады |
|
|
|
АКТ және ресурстарды пайдалану: |
|
|
|
білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады |
|
|
|
өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады |
|
|
|
білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады |
|
|
|
Кері байланыс және ұсынымдар: |
||
Сабақты зерттеу бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау
Пəні:__________________________
Тақырыбы: _________________________
Оқу мақсаты:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Күні: ________
|
Өткізілген сабақтан кейінгі талдау сұрақтары |
Сабақ бойынша пікірлер |
|
Жоспарланған жəне қолданылған оқыту əдістемесі, тəсілдер оқушыларды оқытуда көмектесті ме əлде кедергі келтірді ме? |
|
|
Сізді сабақта не таң қалдырды? |
|
|
Кейбір оқушының жəне басқа оқушылардың ілгерілеуін жақсарту үшін оқытудың қандай аспектілерін келесі сабақта өзгертуге болар еді? |
|
|
Оқу тəсілінің қандай тамаша жағын білдіңіз? |
|
|
Қандай оқушының бағалауын қайта қарау керек деп ойлайсыз? |
|
|
Біз келер жолы тағы нені жасап көруімізге болады? |
|
Талдаушының аты-жөні:
Зерттеу тобындағы рөлі:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Digital education is the key to modern learning.
Digital education is the key to modern learning.
Сабақтарды бақылау парағы
|
Педагогтің ТАӘ (бар болғанда) _______________________________ _______________________________ _______________________________ |
Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда) __________________________________ _________________ |
|
|
Мектеп/сынып _____________________________ _____________________________ |
Мерзім ____________________ ____________________ |
Сабақ жоспары ұсынылды Иә |
|
Сабақ түрі: жаңа материалмен танысу сабағы оқығанды бекіту сабағы білім мен дағдыларды қолдану сабағы білімді жалпылау және жүйелеу сабағы білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы аралас сабақ зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан) |
Комментарийлер: |
|
|
МЖМБС оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
|
|
Бақылау өлшемшарттары |
Көрсеткіштер Иә /Жоқ |
Бақылаушының пікірлері |
|
Сабақтың мақсаттары: Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады |
|
|
|
Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді |
|
|
|
Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады |
|
|
|
Күтілетін нәтижелер: |
|
|
|
Оқу мақсаттарына сәйкес келеді |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді |
|
|
|
Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған |
|
|
|
Бағалау: |
|
|
|
Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жетістіктерін атап өтеді |
|
|
|
Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді бағалау процесіне тартады: өзін-өзі бағалау және өзара бағалау |
|
|
|
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері: |
|
|
|
Сыныпта/топта тәртіп пен тәртіп ережелерін белгілейді |
|
|
|
Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді |
|
|
|
Сабақта білім алушылардың/тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру |
|
|
|
Алдын ала білім: |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін анықтайды |
|
|
|
Оқушылармен/ тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды |
|
|
|
Жаңа материалды зерттеу: |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындайды |
|
|
|
Жаңа материалды игеруге ықпал ететін сабақта / сабақта жұмыстың әртүрлі формаларын қолданады: топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке |
|
|
|
Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді оқу ресурстарымен және кешенді тапсырмаларды орындау жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз етеді |
|
|
|
Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді |
|
|
|
Жаңа білімді практикада қолдану: |
|
|
|
Тәжірибе арқылы дағдыларды дамытады |
|
|
|
Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге олардың дағдыларын дамыту және практикалық қолдану үшін белсенді тапсырмалар береді |
|
|
|
Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту: |
|
|
|
Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады |
|
|
|
Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды |
|
|
|
Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің сауалнама процесіне қатысуын қолдау үшін сауалнаманың әртүрлі түрлерін пайдаланады |
|
|
|
Оқушылардың/тәрбиеленушілердің қатысуын қамтамасыз ету үшін дене белсенділігі мен сынып/топ кеңістігін пайдаланады |
|
|
|
Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді тарту үшін сабақ барысының жігерлі қарқынын қолдайды |
|
|
|
Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады |
|
|
|
Сараланған тәсіл: |
|
|
|
Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді |
|
|
|
Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады |
|
|
|
АКТ және ресурстарды пайдалану: |
|
|
|
білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады |
|
|
|
өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады |
|
|
|
білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады |
|
|
|
Кері байланыс және ұсынымдар: |
||
Сабақты зерттеу бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау
Пəні:__________________________
Тақырыбы: _________________________
Оқу мақсаты:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Күні: ________
|
Өткізілген сабақтан кейінгі талдау сұрақтары |
Сабақ бойынша пікірлер |
|
Жоспарланған жəне қолданылған оқыту əдістемесі, тəсілдер оқушыларды оқытуда көмектесті ме əлде кедергі келтірді ме? |
|
|
Сізді сабақта не таң қалдырды? |
|
|
Кейбір оқушының жəне басқа оқушылардың ілгерілеуін жақсарту үшін оқытудың қандай аспектілерін келесі сабақта өзгертуге болар еді? |
|
|
Оқу тəсілінің қандай тамаша жағын білдіңіз? |
|
|
Қандай оқушының бағалауын қайта қарау керек деп ойлайсыз? |
|
|
Біз келер жолы тағы нені жасап көруімізге болады? |
|
Талдаушының аты-жөні:
Зерттеу тобындағы рөлі:
шағым қалдыра аласыз













