(Ұ) 1- тапсырмада «Еркін
әңгіме» әдісі арқылы жүзеге
асады.
«Туған тілім» өлеңін мәнерлеп,
түсініп оқы.
Сызбаға сүйеніп автор туралы
әңгімеле.
Ақынның туған тіл дегені қай
тіл?
Өлеңдегі туған тіл сөзінің
орнына қазақ тіл деп қойып өлеңді мәнерлеп
оқы.
Дихан Әбілев
(1907-2003) Дихан Әбілев 1907 жылы 26
желтоқсанда Павлодар облысы , Баянауыл ауданыныда дүниеге келген .
1926 жылы «Қызыл әскер» атты ең алғашқы өлеңі, 1928 жылы «Сырлы
шкафтың сыры» атты бірінші әңгімесі жарық көрген. 71жыл бойы қазақ
әдебиетінің өркенін өсіріп, мерейін биіктету жолында қаламымен
қызмет етті, көптеген кітаптар дүниеге келді.Оның артта қалған мол
мұрасы ұрпақтың рухани қазынасына айнала берері
сөзсіз.
Дескриптор:
-Өлеңді
оқиды.
- Сызбаға сүйеніп автор туралы
әңгімелейді.
- Өлеңдегі туған тіл
сөзінің орнына қазақ тіл деп қойып өлеңді мәнерлеп
оқиды.
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
Тіл туралы мақал-мәтелдер
айт.
Сергіту
сәті
«Айна».
Оқушылар жұптасып, бір-біріне
қарама-қарсы тұрады. Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен,
денесімен, бет әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы
оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң қылады.
Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен
алмасады.
(Ұ) 2- тапсырмада
дәптермен жұмыс
жүреді.
А) Қазақ тілі туралы сөз
тіркестер қатарын толықтырып жаз.
Дескриптор:
-Қазақ тілі туралы сөз
тіркестер қатарын толықтырып
жазады.
Ақпарат
Н. Назарбаевтың
«Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру»
атты
мақаласында қазақ тілін біртіндеп латын
әліпбиіне көшіру жұмыстары айтылған. Осыған орай латын әлипбиімен
танысайық.
«Жинақтау
тәсілі» арқылы
тапсырмалар беріп, орындату. 1-
топ Тіл туралы мақал – мәтелдер
құрастырады.
2- топ
Тіл
туралы өлең шығару. 3- топ
Тіл
туралы мәтін құрастыру.
|