Міндеттері
|
Білімділік: Оқушылардың жан – жақты
білімдерін арттыру.
Аспаптардың құрылысы мен түрі, неден
жасалатынын ажырата білуге
үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың музыкаға
деген ықыласын дамыту,есте сақтау,
ырғақты айыру,тыңдай білу, айыра білу,
есту
қабылеттерін қалыптастыру,
дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларға ұлттық құндылықтарымызды
құрметтеуге, рухани - танымдық кеңістіктерін молайтуға
тәрбиелеу.
|
Қолданылатын әдіс
–тәсілдер
|
сұрақ-жауап,түсіндіру,
әңгімелеу музыка
тыңдау,
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу. .
Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру,
олардың назарын сабаққа
аудару.
ІІ.Үй тапсырмасын
сұрау. Аңыздан жаралған аспап –
жетіген. Достық әні.
Үрмелі аспаптар, ұрмалы аспаптар, ішекті
аспаптар. Сұрақ жауап: Ең алғашқы адамдар ойлап тапқан
аспаптар қалай аталады? Адамдар ол аспаптарды не үшін
пайдаланды? Ұрмалы аспаптарды
ата. Үріп ойнайтын аспаптарды
ата. Сыбызғыны қалай ойлап
тапқан? Балаларға арнап қандай музыка аспаптарын
жасаған? Дыбысын аңшылар ғана естіген
аспап. Бұл қандай аспап?- тыңдап, аспаптарды
ажырату. Тыңдау. Қобыздың, сыбызғының, дауылпаздың
дыбыстары естіледі.
«Ұйқасын тап»
ойыны Менің ағам
Сансызбай, Жасады маған..........
/Сазсырнай/ Жылаған соң інімді
аяп, Жасап
бердім.........../Асатаяқ/ Тоныма орап кетіп
ем Бүлінбепті.............
/Жетіген/
ІІІ. Жаңа
сабақ: Көне
аспаптар сыр шертеді - қобыз бен
скрипка. «Бұл қандай аспап»
ойыны. Тақтаға бір оқушы шақырылады. Аспаптың суреті
отырған балаларға ғана көрсетіледі. Олар аспапты сипаттайды.
Тақтадағы оқушы аспапты дәл табуы
керек. Ең соңғы екі аспап қобыз бен
скрипка. Қобыз бен скрипка аспабы – бір - біріне ұқсас
аспаптар. Қобыз ағаштан
жасалды. Ысқышпен
ойналады. Қобыздың атасы Қорқыт
ата. Скрипка қобыз аспабынан кейін Еуропада
дүниеге келді. Үні нәзік, әсем сазды. Оны “музыкалық аспаптардың
патшайымы” деп атайды. Оны ертеректе тізеге қойып орындаған.
Дегенмен, сауықшыл Еуропалықтар билегенді ұнататын. Сөйтіп оны енді
иыққа қойып ойнай отырып билеп те үлгерген екен. Содан бері оны
скрипканы иыққа қойып ойнайды.
«Табиғат
құбылыстары»- ойыны
Мұғалім: « Жай
жаңбыр» Балалар: Саусақтың ұшымен жай
тырсылдатады. Мұғалім: « Қатты
жаңбыр» Балалар: Саусақтың ұшымен тез
тырсылдатады. Мұғалім: «Жел
тұрды» Балалар: Ысылдайды (желдің дыбысын
салады) Мұғалім: «Боран
соқты» Балалар:
Гуілдейді Мұғалім: «Қар жауып
кетті» Балалар: Қол
шапалақтайды.
Қыс туралы
әңгіме айтылады.
Дауыс
жаттығулары 1. Гамма до
мажор 2. Ми - и - и - и -
а. Жай бастап, дыбысты күшейтіп, қайтадан
бастапқы қалыпқа келу.
Төрле, төрле,
жаңа жыл! Әні: Д.
Көзмағанбетов Сөзі: Е.
Абдулла Аппақ қылып
даланы, Аппақ қылып
қаланы. Қуандырып
баланы, Төрле, төрле, жаңа
жыл! Күлкі әкеліп
өренге, Қуанышты бар
елге. Шаттық шашып
әлемге, Төрле, төрле, жаңа
жыл! 4. Сабақты
қорыту. 1. Қобызға
ұқсайды. 2. Еуропалық
аспап. 3. Оны иыққа қойып
ойнайды. 4. Біз білетін 5 түрлі ішекті аспапты
ата. 5. Бұл қандай аспап? Аспаптар
көрсетіледі. Қобыз, скрипка, дауылпаз, сыбызғы. т.
б
Үйге тапсырма: 41 - 43
бет түсінік,
әнді жаттау
Бағалау. Сабаққа қатысқан оқушыларды
бес, төрт,үш бағасымен
бағалау.
|