Диктант,мазмұндама,эссе жазу бойынша әдістемелік нұсқаулық(5-9сыныптар үшін)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Диктант,мазмұндама,эссе жазу бойынша әдістемелік нұсқаулық(5-9сыныптар үшін)

Материал туралы қысқаша түсінік
Диктант,мазмұндама,эссе жазу бойынша әдістемелік нұсқаулық
Материалдың қысқаша нұсқасы

"Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Рахат Орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінде орыс тілі пәні мен әдебиет мұғалімі – Нусипалиева Айгерим Бериковна «Методы и приемы в начальных классах» ұсынған әдістемелік жинаққа


РЕЦЕНЗИЯ


«Методы и приемы в начальных классах» атты әдістемелік жинақ – талап бойынша барлық критерийлерге жауап беретін білім берудің заманауи аспектілерін қамтыған еңбек. Әдістемелік жинақты зерттей келе еңбекті өте жақсы деп бағалап, өзіндік пікірімді білдіремін.



1. Бағдарламаның өзектілігі: Бұл әдістемелік жинақтың өзектілігі сабақта заман ағымына қарай, тікелей балалардың қызығушылықтарын ояту. Орыс тілінің және әдебиетінің тереңдігі мен маңыздылығы, оны оқыту арқылы жас ұрпақты рухани байытуға, сабақта өз ойларын еркін білдіруге тәрбиелеу маңызды мәселелердің бірі болып отыр. Бұл құрал сол мақсаттарды жүзеге асыруға бағытталған, жастар үшін тиімді әдіс-тәсілдер ұсынып, оқушылардың білім беру жүйесіне деген қызығушылықтарын арттырады.

2. Жұмыстың ғылыми-әдістемелік деңгейі: Жұмыстың ғылыми-әдістемелік деңгейі жас ерекшеліктеріне сай педагогикалық және мәдени зерттеулерге негізделген. Әдістемелік құрал орыс әдебиеті мен тілінің көрнекті тұлғаларының мұраларын оқыту, сол сияқты халықтың педагогикалық тұжырымдамалары мен ғылыми зерттеулер арқылы жасалған. Әдіс-тәсілдер мен технологиялар сабақтастығын қамтамасыз ету мақсатында қазіргі заманғы әдістемелер мен әдіс-тәсілдер (интерактивті оқыту, мультимедиялық құралдарды қолдану) қолданылып, сабақтың мазмұнын жан-жақты және терең түсінуге мүмкіндік береді.

3. Жұмыстың жаңашылдық деңгейі: Әдістемелік құралдың жаңашылдығы оның ұлттық құндылықтарды оқытуда заманауи технологиялар мен шығармашылық тәсілдерді қолдануында жатыр. Жинақта әртүрлі деңгейдегі оқушылардың білімін жетілдіруге арналған жаңа әдіс-тәсілдер мен интерактивті әдістер ұсынылған. Мультимедиалық құралдар мен шығармашылық тапсырмалар оқушылардың қызығушылығын арттырады, сондай-ақ оларды аналитикалық және сыни ойлауға баулиды. Бұл тәсілдер жас балалардың оқытуға деген қызығушылықты жаңа деңгейге көтереді, әрі оқушылардың дүниетанымын кеңейтеді.

4. Жұмыстың ғылымилығы: Әдістемелік құралдың ғылымилығы оның ғылыми негіздерге сүйенуінде, сондай-ақ психологиялық және мәдени аспектілерін терең зерттеуге бағытталған. Жұмыс барысында жаңашылдық пен әдебиет арасындағы байланыс, олардың тәрбиелік ықпалы туралы теориялық және практикалық мағлұматтар берілген. Сонымен қатар, қазіргі білім беру жүйесінде тиімді қолданудың әдіснамалық негіздері көрсетілген, мұнда әртүрлі педагогикалық әдістерді қолданудың теориялық дәлелдері мен мысалдары талданған.

5. Ішкі бірлікті бағалау және жұмыстың әдіснамалық негізінің сипаттамасы: Жұмыстың ішкі бірлігі мен әдіснамалық негізі ретінде оқытуда кешенді тәсілдерді қолдануға бағытталған. Әдістемелік құралдың құрылымы, әрбір тарауы, сабақ жоспары, тапсырмалар мен жаттығулар арасындағы байланыс біртұтас әрі үйлесімді түрде берілген. Оқушыларға арналған тапсырмалар жеке тұлғалық ерекшеліктерін ескеріп, олардың шығармашылық қабілеттерін, аналитикалық ойлауын дамытуға бағытталған. Әдіснамалық тұрғыдан, бұл құрал әрбір бөлімде оқушылардың сыни тұрғыда ойлануға білімін нақтылайды, оларды жаңа әдістермен таныстырады және бағалау үшін қолайлы критерийлерді ұсынады.

6. Жұмыстың әрбір нәтижесінің, ғылыми жағдайының түйіндері мен қорытындыларының негізділігі мен дәйектілігінің деңгейі: Жұмыстың түйіндері мен қорытындыларының негізділігі әртүрлі ғылыми зерттеулер мен тәжірибелердің нәтижелеріне сүйенеді. Әрбір әдіс-тәсілдің тиімділігі мұғалімдер мен оқушылардың кері байланысы арқылы бағаланып, апробация кезеңінде олардың педагогикалық ықпалы мен ғылыми құндылығы тексерілген. Бұл жұмыстың ғылыми негізділігі мен дәйектілігі оқу процесінде тиімді нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған: ұлттық құндылықтарды оқыту әдістерінің тиімділігі мен олардың оқушылардың білім сапасына ықпалы дәлелденді.

7. Жұмыстың практикалық маңыздылығы: Әдістемелік құралдың практикалық маңыздылығы оқыту процесінде тікелей қолдануға арналған. Бұл құрал оқушылардың тиімді және қызықты түрде сабаққа қызықтыруды ұсынуға мүмкіндік береді. Мұғалімдерге арналған дайын сабақ жоспарлары мен әдістемелік ұсыныстар практикалық тұрғыда пайдалы, өйткені олар оқушылардың білім деңгейіне сай реттелген, әр түрлі әдістер мен тәсілдер ұсынылған. Бұл құралды қолдану мұғалімдерге оқушылардың патриоттық сезімдерін дамыту, оларды жаңалыққа жақындату және шығармашылық қабілеттерін арттыруға мүмкіндік береді.

8. Жұмыстың аралық және қорытынды нәтижелерін ұсыну (апробациялау) формалары мен тәсілдері: Әдістемелік құралдың апробациялау кезеңінде бірнеше мектепте тәжірибелік жұмыстар жүргізіледі. Нәтижесінде, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артып, олардың ұлттық құндылықтар туралы білімі тереңдейді, сондай-ақ мұғалімдер мен оқушылардың пікірлері негізінде құралдың мазмұны жетілдіріледі.

9. Рәсімдеу талаптарына сәйкестігі. Жұмыстың мазмұны бойынша кемшіліктер мен ескертулер: Әдістемелік құралдың рәсімделуі барлық педагогикалық және ғылыми талаптарға сәйкес келеді. Оқу материалдары мен тапсырмалар жүйелі, түсінікті және қазіргі заманғы білім беру стандарттарына сай ұсынылған.

10. Жұмысты пайдалану бойынша қорытындылар мен ұсыныстар: Бұл әдістемелік құралдың басты мақсаты — орыс әдебиеті мен тілінің әдістемелік оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту. Жұмысты пайдалану арқылы мұғалімдер инновациялық тиімді дәріптеуге арналған шығармашылық және тиімді әдістерге ие болады. Оқушылар үшін бұл құрал оқу процесін қызықты әрі тиімді етіп, олардың танымдық қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Жұмыс барысында ұсынылған жаңа әдістер мен тапсырмалар педагогтардың шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді. Құралды пайдалану оқыту процесінде ұстаздарға көмек ретінде оқушылардың орыс тілінде еркін сөйлеуге деген сүйіспеншілігін арттыруға бағытталған үлкен қадам болып табылады.




Рецензент: педагог-исследователь,учитель русского языка и литературы сш № 1 с. Азат.

/педагог –зерттеуші/ - _Байбусинова С.Ж______________________






Мектеп директоры: _Дүйсеқожа А__________________________






"Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "Рахат Орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінде орыс тілі пәні мен әдебиет мұғалімі – Нусипалиева Айгерим Бериковна «Методы и приемы в начальных классах» ұсынған әдістемелік жинаққа


Пікір


Білім беру ұйымы: «Рахат орта мектебі» КММ

Автор:Нусипалиева Айгерим Бериковна

Тақырыбы: ««Методы и приемы в начальных классах»» оқу-әдістемелік құрал

1.Жұмыстың өзектілігі:

Орыс тілінде сабақты әдемі жүргізу, қазіргі заманға сай білім жүйесіне жағалықтарды кіргізіп, оқушылардың қызығушылықтарын ояту. Жазу мен сөйлеу дағдысын қалыптастыру, тілдік сауаттылықты жөндеуге көмек береді.

2.Жұмыстың ғылыми-әдістемелік деңгейі: Оқу-әдістемелік құрал орфографиялық қателерді табуға, теориялық тұрғыдан тоқталып, әдістемелік жаттығулар, қателерді талдау секілді тәсілдер қолданылған.

3. Жұмыстың жаңашылдық деңгейі:. Мультимедиалық құралдар мен шығармашылық тапсырмалар оқушылардың қызығушылығын арттырады, сондай-ақ оларды аналитикалық және сыни ойлауға баулиды. Бұл тәсілдер жас балалардың оқытуға деген қызығушылықты жаңа деңгейге көтереді, әрі оқушылардың дүниетанымын кеңейтеді.

4. Жұмыстың ғылымилығы: Жұмыс барысында жаңашылдық пен әдебиет арасындағы байланыс, олардың тәрбиелік ықпалы туралы теориялық және практикалық мағлұматтар берілген.

5.Ішкі бірлікті бағалау және жұмыстың әдіснамалық негізінің сипаттамасы: Оқушыларға арналған тапсырмалар жеке тұлғалық ерекшеліктерін ескеріп, олардың шығармашылық қабілеттерін, аналитикалық ойлауын дамытуға бағытталған. Әдіснамалық тұрғыдан, бұл құрал әрбір бөлімде оқушылардың сыни тұрғыда ойлануға білімін нақтылайды, оларды жаңа әдістермен таныстырады және бағалау үшін қолайлы критерийлерді ұсынады.

6. Негізділігі мен дәйектілігінің деңгейі

Әдістемелік құрал орфографиялық және орфоэпиялық өзара байланысын ашып көрсетуі арқылы ғылыми негізделген. Дәлелдер нақты мысал мен берілген.

7. Жұмыстың практикалық маңыздылығы: Бұл құрал оқушыларға ұлттық құндылықтарды тиімді және қызықты түрде ұсынуға мүмкіндік береді. Мұғалімдерге арналған дайын сабақ жоспарлары мен әдістемелік ұсыныстар практикалық тұрғыда пайдалы, өйткені олар оқушылардың білім деңгейіне сай реттелген, әр түрлі әдістер мен тәсілдер ұсынылған.

8. Жұмыстың аралық және қорытынды нәтижелерін ұсыну (апробациялау) формалары мен тәсілдері: Әдістемелік құралдың апробациялау кезеңінде бірнеше мектепте тәжірибелік жұмыстар жүргізіледі. Нәтижесінде, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артып, олардың ұлттық құндылықтар туралы білімі тереңдейді, сондай-ақ мұғалімдер мен оқушылардың пікірлері негізінде құралдың мазмұны жетілдіріледі.

9. Рәсімдеу талаптарына сәйкестігі. Жұмыстың мазмұны бойынша кемшіліктер мен ескертулер: Әдістемелік құралдың рәсімделуі барлық педагогикалық және ғылыми талаптарға сәйкес келеді. Оқу материалдары мен тапсырмалар жүйелі, түсінікті және қазіргі заманғы білім беру стандарттарына сай ұсынылған

10. Жұмысты пайдалану бойынша қорытындылар мен ұсыныстар: Бұл әдістемелік құралдың басты мақсаты — орыс әдебиеті мен тілінің әдістемелік оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту. Жұмысты пайдалану арқылы мұғалімдер инновациялық тиімді дәріптеуге арналған шығармашылық және тиімді әдістерге ие болады. Оқушылар үшін бұл құрал оқу процесін қызықты әрі тиімді етіп, олардың танымдық қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Жұмыс барысында ұсынылған жаңа әдістер мен тапсырмалар педагогтардың шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді. Құралды пайдалану оқыту процесінде ұстаздарға көмек ретінде оқушылардың орыс тілінде еркін сөйлеуге деген сүйіспеншілігін арттыруға бағытталған .





"Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "___________________" коммуналдық мемлекеттік мекемесі




/педагог –зерттеуші/ __Байбусинова С.Ж_



Мектеп директоры: __Дүйсеқожа А.К._







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі