ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 1 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г.
КУРМАЕВА ЕНИЛИК 5 А класс
|
№ |
Уровни |
3.09. |
5 |
10 |
12 |
17 |
19 |
24 |
26 |
1.10 |
3.10 |
8 |
10 |
15 |
17 |
22 |
24.10 |
|
|
І |
Активность умственных способностей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Склонность к обучению |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Уровень внимания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Прием |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Память |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
Учебные умения |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Затрудняется ответить, нужен вспомогательный вопрос |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Читает выразительно. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читает по слогам |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
. Не понимаешь, что читает |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ |
Навыки письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Аккуратно чисто, пишет. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Пишет с ошибкой. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. |
Умение говорить. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Четко произносит предложение. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Не может передать свою мысль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Выполнение домашнего задания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 2 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г.
КУРМАЕВА ЕНИЛИК 5 А класс с
|
№ |
Уровни |
5.11 |
7 |
12 |
14 |
19 |
21 |
26 |
28 |
3.12 |
5 |
10 |
12 |
17 |
19 |
24 |
26/12 |
2Ч |
|
І |
Активность умственных способностей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Склонность к обучению |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Уровень внимания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Прием |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Память |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
Учебные умения |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Затрудняется ответить, нужен вспомогательный вопрос |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Читает выразительно. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читает по слогам |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
. Не понимаешь, что читает |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ |
Навыки письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Аккуратно чисто, пишет. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Пишет с ошибкой. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. |
Умение говорить. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Четко произносит предложение. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Не может передать свою мысль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Выполнение домашнего задания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 3 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г.
|
№ |
Уровни |
9/01 |
14 |
16 |
21 |
23 |
28 |
30 |
4/02 |
6 |
11 |
13 |
18 |
20 |
25 |
27 |
4/03 |
6 |
|
І |
Активность умственных способностей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Склонность к обучению |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Уровень внимания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Прием |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Память |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
Учебные умения |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Затрудняется ответить, нужен вспомогательный вопрос |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Читает выразительно. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читает по слогам |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
. Не понимаешь, что читает |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ |
Навыки письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Аккуратно чисто, пишет. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Пишет с ошибкой. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. |
Умение говорить. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Четко произносит предложение. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Не может передать свою мысль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Выполнение домашнего задания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 1 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г
ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 1 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г
ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 1 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г.
КУРМАЕВА ЕНИЛИК 5 А класс
|
№ |
Уровни |
3.09. |
5 |
10 |
12 |
17 |
19 |
24 |
26 |
1.10 |
3.10 |
8 |
10 |
15 |
17 |
22 |
24.10 |
|
|
І |
Активность умственных способностей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Склонность к обучению |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Уровень внимания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Прием |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Память |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
Учебные умения |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Затрудняется ответить, нужен вспомогательный вопрос |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Читает выразительно. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читает по слогам |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
. Не понимаешь, что читает |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ |
Навыки письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Аккуратно чисто, пишет. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Пишет с ошибкой. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. |
Умение говорить. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Четко произносит предложение. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Не может передать свою мысль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Выполнение домашнего задания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 2 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г.
КУРМАЕВА ЕНИЛИК 5 А класс с
|
№ |
Уровни |
5.11 |
7 |
12 |
14 |
19 |
21 |
26 |
28 |
3.12 |
5 |
10 |
12 |
17 |
19 |
24 |
26/12 |
2Ч |
|
І |
Активность умственных способностей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Склонность к обучению |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Уровень внимания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Прием |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Память |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
Учебные умения |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Затрудняется ответить, нужен вспомогательный вопрос |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Читает выразительно. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читает по слогам |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
. Не понимаешь, что читает |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ |
Навыки письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Аккуратно чисто, пишет. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Пишет с ошибкой. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. |
Умение говорить. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Четко произносит предложение. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Не может передать свою мысль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Выполнение домашнего задания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДИНАМИКА РАЗВИТИЯ УЧЕНИКА 3 ЧЕТВЕРТЬ 2024-2025 у.г.
|
№ |
Уровни |
9/01 |
14 |
16 |
21 |
23 |
28 |
30 |
4/02 |
6 |
11 |
13 |
18 |
20 |
25 |
27 |
4/03 |
6 |
|
І |
Активность умственных способностей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Склонность к обучению |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Уровень внимания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Прием |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Память |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
Учебные умения |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Затрудняется ответить, нужен вспомогательный вопрос |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Читает выразительно. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читает по слогам |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
. Не понимаешь, что читает |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ |
Навыки письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Аккуратно чисто, пишет. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Пишет с ошибкой. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. |
Умение говорить. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Четко произносит предложение. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Не может передать свою мысль |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Выполнение домашнего задания |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













