Материалдар / Динамика заңдарын қайталау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Динамика заңдарын қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарын сіздерге ұсынып отрыған себебім, қазіргі таңда елбасымыздың үш тұғырлы саясатының арқасында жаратылыстану пәндерін ағылшын тілімен оқыту басталды. Бұл физиканы ағылшын тілінде оқытудың ана тілінде оқытудан ерекшілігі физикалық терминдерді ағылшын тілінде енгізу, оқушылардың назарын әртүрлі пәндегі бір ғана терминдердің ағылшын тіліндегі мағынасы түрліше болатынына назар аудару.Сонымен бірге, зертханалық жұмыстарда қолданылатын құралдардың, қондырғылар мен материалдардың атауларын оқушылар ағылшын тілінде білу, есептердің шығарылуын ағылшын тілінде түсіндіре білу, сабақты бекіту кезеңінде берілген сұрақтарға ағылшын тілінде жауап беру, алынған нәтижені түсіндіру, сәйкес қорытынды жасауы оқушының тілмен бірге пәндік сөздік қорын молайтады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2018
348
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Өскемен қаласы әкімдігінің Ш. Уәлиханов атындағы №3 мектеп – лицейінің физика пәні мұғалімі:

Зейнелхан Гүлжазира


Бұл сабақ жоспарын сіздерге ұсынып отрыған себебім, қазіргі таңда елбасымыздың үш тұғырлы саясатының арқасында жаратылыстану пәндерін ағылшын тілімен оқыту басталды. Бұл физиканы ағылшын тілінде оқытудың ана тілінде оқытудан  ерекшілігі физикалық терминдерді ағылшын тілінде енгізу, оқушылардың назарын әртүрлі пәндегі бір ғана терминдердің ағылшын тіліндегі мағынасы түрліше болатынына назар аудару.Сонымен бірге, зертханалық жұмыстарда қолданылатын құралдардың, қондырғылар мен материалдардың атауларын оқушылар ағылшын тілінде білу, есептердің шығарылуын ағылшын тілінде түсіндіре білу, сабақты бекіту кезеңінде берілген сұрақтарға ағылшын тілінде жауап беру, алынған нәтижені түсіндіру, сәйкес қорытынды жасауы оқушының тілмен бірге пәндік сөздік қорын молайтады.

Subject: Physics

Grade 9

Topic: «Revision of Dynamics»

Lesson objectives:

  • Define the meaning of physical quantities in Dynamics. Explain in English science of everyday life situations using Newton’s laws;

  • Develop students speaking skills during integrating theoretical and practical knowledge; Support students in sharing ideas and listening others during working in groups and in pairs;

  • Bring up students be accurate and clearly explain thoughts;

Lesson resources: Force meter, block, some water, glass, ICT

Type of lesson: Revision lesson

Methodology: Question-answer, experiments in pairs and in a small groups

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Күтілетін нәтиже және ресустар

  1. Ұйымдастыру кезеңі

2мин

Амандасу , түгендеу, сыныпың тазалығын тексеру

Жағымды психологиялық ахуал тудыру.

Егер сіз мектепке көтеріңкі көңілмен келсеңіз:

+Оң қолыңызды көтеріңіз

Егер сіз адамның адалдығын бағаласаңыз

+ Сол қолыңызды көтеріңіз

Егер сіз өз біліміңе сенсеңіз

+екі қолыңызды көтеріңіз

Егер сізге физика пәні ұнаса

+Үш шапалақ

Болашақ біздің қолымызда деп сенсеңіз, қол ұстасыңыз.

Бүгінгі сабаққа сәттілік тілеймін. “Шаңырақ” әдісі арқылы топқа бөліну.


Түгенделу, сынып әкімі сабақта жоқ оқушыларды хабарлау.

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

https://www.youtube.com/watch?v=F3OXJHkxWCA

https://www.youtube.com/watch?v=N_V_848AxZM

https://www.youtube.com/watch?v=QJTcgWTs9VE


  1. Үй тапсырмасын тексеру

1мин

Үйге берілген есепті жинап алу. Және мұғалім бүгінгі сабақтың жалпы жоспарымен таныстыру.

Алдыңғы өтілген сабақтың теориясымен практикасын қайталау.

Өтілген тақырыптарды еске түсіру.

3.Қызығушылықты ояту

8 мин

Оқушыларға эксперимен жасай отырып, және тақтадан бейне үзінді көрсетіп себебін сұрау.

Топқа бөлініп топ басшысы сайланып бағалау парағы ұсынылады.

Әр оқушы өз ойларын дәптерге жазып жұппен топпен ақылдасады.

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын тудыру.

Топпен жұмыс ұжымдық бірлескен жұмысты тудыру.

Мағынаны ажырату

10мин

Әр топқа тапсырмаларын беру.

І топ “ Тарихшылар”

ІІ топ “ Теориялық топ”

ІІІ топ “Зерттеушілер”

IV топ “ Есепшілер”


Оқушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.

І топ динамика заңдарының шығу тарихы

ІІ топ Ньтонның заңдарын түсіндіреді.

ІІІ топ Ньютонның заңдарына эксперимент жасайды.

ІV топ Ньютон заңдарынп есеп шығарады.

Әр оқушының алған білімдерін естеріне түсіріп теориялық білімін практикамен байланыстыру және өзіне деген жауапкершілігін сезіндіру.

Ой толғаныс

10 мин

Бүкіл сынып оқушыларына берілген тапсырмалар бойынша пустер қорғайды.

Берілген есепті жұппен сосын топпен шығарып тақтадағы дұрыс жауабымен салыстыру.

Сабақ басында айтқан заң ереже формулаларды түрлендіріп есептеулерде қолдану.

Қорытынды

8 мин

Шаңырақ” әдісі

Әр оқушы бүгінгі сабақтан алған ойларын әр уыққа іледі.

Нені білдің?, не үйрендің?

Сабақ үрдісіндегі оқушының іс – әрекетін байқау.

Үйге тапсырма

1 мин

А.П.Рымкевич физика есептер жинағынан №139 - №146

Үй тапсырмасын күнделікке жазады.

Теориялық білімін практикамен ұштастыру.

Сабақта қоладанытын кілт сөздермен кілт терминдер

Физикалық терминдердің қазақ тіліндегісі

Ағылышын тілінде

Қозғалыс

Motion

Инерция

Inertia

Күш

Force

Масса

Mass

Үдеу

Acceleration

Салмақ

Weight

Үйкеліс

Friction

Тартылыс

Gravity

Жылдамдық

Speed

Орташа жылдамдық

Velocity




Key Vocabulary:

Motion: The result of unbalanced forces.

Inertia: Resistance to change.

Force: Push or pull.

Mass: Amount of matter in an object or a measure or the inertia of an object.

Acceleration: The rate velocity changes with time.

Weight: Measure of gravitational attraction or force or gravity pulling one object

toward the center of another object.

Friction: Force that opposes motion between two surfaces.

Gravity: The force that pulls on objects and causes acceleration if the objects are

not balanced by an opposing force.

Speed: Distance traveled per unit time.

Velocity: Speed of an object, but in a specific direction.



Деңгейлік есептер First -level students’ tasks

I деңгей

  1. When leaving the atmosphere, a 8.55 * 10 #6 kg space shuttle accelerates constantly at a rate of 52.7 m/s2 upwards. What is the net force acting on the shuttle?

Firstly , recall the Newton’s Law:

Substitute known variables into the equation.

  1. Attracted by Jupiter,a asteroid accelerates constantly at a rate of Towards Jupiter. What is the net force acting on the asteroid?

Firstly , recall the Newton’s Law:

Substitute known variables into the equation. Solve for force .

  1. In the Ocean,a ship accelerates constantly at a rate of towards an Island . What is the net force acting on the ship?

Firstly , recall the Newton’s Law:

Substitute known variables into the equation. Solve for force .

IІ деңгей Second -level students’ tasks

  1. Find the gravitational field strength at a point when a 24.6kg point mass experiences 98.9N of force.

Firstly , recall the Gravitational field strength - Force:

Substitute known variables into the equation.

Solve for Gravitational field strength .

IІI деңгей Third -level students’ tasks


  1. Find the force acting on a airplane constantly accelerating from 81.8 m/s to 242 m/s in 97.4s

Firstly , recall the Velocity – Time Equation:

Substitute known variables into the equation. 242=81.8+97.4a

Solve for acceleration .

Secondly , recall the Newton’s Second Law:

Substitute known variables into the equation. Solve for force .






  1. Find the force acting on a rocketship constantly accelerating from 40.2 m/s to 203 m/s in 21.3s

Firstly , recall the Velocity – Time Equation:

Substitute known variables into the equation. 203=40.2+21.3a

Solve for acceleration .

Secondly , recall the Newton’s Second Law:

Substitute known variables into the equation. Solve for force .


IІ деңгей Second -level students’ tasks

1.Find the gravitational field strength at a point when a 24.6kg point mass experiences 98.9N of force.

2.

3.

IІI деңгей Third -level students’ tasks

1.Find the force acting on a airplane constantly accelerating from 81.8 m/s to 242 m/s in 97.4s

2.Find the force acting on a rocketship constantly accelerating from 40.2 m/s to 203 m/s in 21.3s

3.






Бағалау парағы Students’ evaluation list

Оқушының аты - жөні

Ұпай

тапсырма

критерилер

дескрипторлар

Ұпай




Үй тапсырмасын орындауы

Тартылыс күші

Есептер шығаруы

5бал




Ньютон заңдары

Ньютон заңдарына мысалдар келтіру

  1. жақсы жауап берді.

  2. Жауап берді

  3. Жауап берген жоқ

4 бал


2 бал

0




Ньютон ІІ заңына есеп

Деңгейлік есептер

І деңгей 9 есеп

ІІ деңгей 6 есеп

ІІІ деңгей 3 есеп

І - 2бал

ІІ - 4 бал

ІІІ - 6 бал

1







2







3







4







5







6


































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!