Өскемен қаласы әкімдігінің Ш. Уәлиханов
атындағы №3 мектеп – лицейінің физика пәні мұғалімі:
Зейнелхан Гүлжазира
Бұл сабақ жоспарын сіздерге ұсынып отрыған
себебім, қазіргі таңда елбасымыздың үш тұғырлы саясатының арқасында
жаратылыстану пәндерін ағылшын тілімен оқыту басталды. Бұл физиканы
ағылшын тілінде оқытудың ана тілінде оқытудан ерекшілігі
физикалық терминдерді ағылшын тілінде енгізу, оқушылардың назарын
әртүрлі пәндегі бір ғана терминдердің ағылшын тіліндегі мағынасы
түрліше болатынына назар аудару.Сонымен бірге, зертханалық
жұмыстарда қолданылатын құралдардың, қондырғылар мен материалдардың
атауларын оқушылар ағылшын тілінде білу, есептердің шығарылуын
ағылшын тілінде түсіндіре білу, сабақты бекіту кезеңінде берілген
сұрақтарға ағылшын тілінде жауап беру, алынған нәтижені түсіндіру,
сәйкес қорытынды жасауы оқушының тілмен бірге пәндік сөздік қорын
молайтады.
Subject: Physics
Grade 9
Topic:
«Revision of Dynamics»
Lesson objectives:
-
Define the meaning of
physical quantities in Dynamics.
Explain in English science of everyday life
situations using Newton’s laws;
-
Develop students speaking skills during
integrating theoretical and practical knowledge; Support students
in sharing ideas and listening others during working in groups and
in pairs;
-
Bring up students be accurate and clearly
explain thoughts;
Lesson resources: Force meter, block, some water, glass, ICT
Type of lesson: Revision lesson
Methodology:
Question-answer, experiments in pairs and in a small
groups
Сабақтың барысы
|
Мұғалімнің іс әрекеті
|
Оқушының іс әрекеті
|
Күтілетін нәтиже және
ресустар
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
2мин
|
Амандасу ,
түгендеу, сыныпың тазалығын тексеру
Жағымды
психологиялық ахуал тудыру.
Егер сіз мектепке
көтеріңкі көңілмен келсеңіз:
+Оң қолыңызды
көтеріңіз
Егер сіз адамның
адалдығын бағаласаңыз
+ Сол қолыңызды
көтеріңіз
Егер сіз өз
біліміңе сенсеңіз
+екі қолыңызды
көтеріңіз
Егер сізге физика
пәні ұнаса
+Үш
шапалақ
Болашақ біздің
қолымызда деп сенсеңіз, қол ұстасыңыз.
Бүгінгі сабаққа
сәттілік тілеймін. “Шаңырақ” әдісі арқылы топқа бөліну.
|
Түгенделу, сынып әкімі сабақта жоқ оқушыларды
хабарлау.
|
Оқушылардың
зейінін сабаққа аудару.
https://www.youtube.com/watch?v=F3OXJHkxWCA
https://www.youtube.com/watch?v=N_V_848AxZM
https://www.youtube.com/watch?v=QJTcgWTs9VE
|
-
Үй тапсырмасын
тексеру
1мин
|
Үйге берілген есепті жинап алу. Және мұғалім
бүгінгі сабақтың жалпы жоспарымен таныстыру.
|
Алдыңғы өтілген сабақтың теориясымен
практикасын қайталау.
|
Өтілген тақырыптарды еске түсіру.
|
3.Қызығушылықты
ояту
8 мин
|
Оқушыларға эксперимен жасай отырып, және
тақтадан бейне үзінді көрсетіп себебін сұрау.
|
Топқа бөлініп топ
басшысы сайланып бағалау парағы ұсынылады.
Әр оқушы өз ойларын дәптерге жазып жұппен
топпен ақылдасады.
|
Оқушылардың
сабаққа қызығушылығын тудыру.
Топпен жұмыс ұжымдық бірлескен жұмысты
тудыру.
|
Мағынаны
ажырату
10мин
|
Әр топқа
тапсырмаларын беру.
І топ “
Тарихшылар”
ІІ топ “ Теориялық
топ”
ІІІ топ
“Зерттеушілер”
IV
топ “ Есепшілер”
|
Оқушылар өздеріне
берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
І топ динамика
заңдарының шығу тарихы
ІІ топ Ньтонның
заңдарын түсіндіреді.
ІІІ топ Ньютонның
заңдарына эксперимент жасайды.
ІV топ Ньютон заңдарынп есеп
шығарады.
|
Әр оқушының алған білімдерін естеріне түсіріп
теориялық білімін практикамен байланыстыру және өзіне деген
жауапкершілігін сезіндіру.
|
Ой
толғаныс
10 мин
|
Бүкіл сынып оқушыларына берілген тапсырмалар
бойынша пустер қорғайды.
|
Берілген есепті жұппен сосын топпен шығарып
тақтадағы дұрыс жауабымен салыстыру.
|
Сабақ басында айтқан заң ереже формулаларды
түрлендіріп есептеулерде қолдану.
|
Қорытынды
8 мин
|
“Шаңырақ”
әдісі
Әр оқушы бүгінгі сабақтан алған ойларын әр
уыққа іледі.
|
Нені білдің?, не үйрендің?
|
Сабақ үрдісіндегі оқушының іс – әрекетін
байқау.
|
Үйге
тапсырма
1 мин
|
А.П.Рымкевич физика есептер жинағынан №139 -
№146
|
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
|
Теориялық білімін практикамен
ұштастыру.
|
Сабақта қоладанытын кілт сөздермен кілт
терминдер
Физикалық терминдердің қазақ
тіліндегісі
|
Ағылышын тілінде
|
Қозғалыс
|
Motion
|
Инерция
|
Inertia
|
Күш
|
Force
|
Масса
|
Mass
|
Үдеу
|
Acceleration
|
Салмақ
|
Weight
|
Үйкеліс
|
Friction
|
Тартылыс
|
Gravity
|
Жылдамдық
|
Speed
|
Орташа жылдамдық
|
Velocity
|
Key Vocabulary:
Motion: The result of unbalanced forces.
Inertia: Resistance to change.
Force: Push or pull.
Mass: Amount of matter in an object or a measure or the
inertia of an object.
Acceleration: The rate velocity changes with
time.
Weight: Measure of gravitational attraction or force or
gravity pulling one object
toward the center of another object.
Friction: Force that opposes motion between two
surfaces.
Gravity: The force that pulls on objects and causes
acceleration if the objects are
not balanced by an opposing force.
Speed: Distance traveled per unit time.
Velocity: Speed of an object, but in a specific
direction.
Деңгейлік есептер First
-level students’ tasks
I деңгей
-
When leaving the atmosphere, a 8.55 * 10 #6 kg space
shuttle accelerates constantly at a rate of 52.7 m/s2 upwards. What
is the net force acting on the shuttle?
Firstly , recall the Newton’s Law:
Substitute known variables
into the equation.
-
Attracted by
Jupiter,a asteroid accelerates
constantly at a rate of Towards Jupiter. What is the net force
acting on the asteroid?
Firstly , recall the Newton’s Law:
Substitute known variables
into the equation. Solve for force
.
-
In the
Ocean,a ship accelerates
constantly at a rate of towards an Island . What is the net
force acting on the ship?
Firstly , recall the Newton’s Law:
Substitute known variables
into the equation. Solve for force
.
IІ деңгей Second -level students’
tasks
-
Find the gravitational field strength at a point when a
24.6kg point mass experiences 98.9N of force.
Firstly , recall the Gravitational field
strength - Force:
Substitute known variables
into the equation.
Solve for
Gravitational field strength .
IІI деңгей Third -level students’ tasks
-
Find the force acting on a airplane constantly
accelerating from 81.8 m/s to 242 m/s in
97.4s
Firstly , recall the Velocity – Time
Equation:
Substitute known variables
into the equation. 242=81.8+97.4a
Solve for acceleration
.
Secondly , recall the Newton’s Second Law:
Substitute known variables
into the equation. Solve for force
.
-
Find the force acting on a rocketship constantly
accelerating from 40.2 m/s to 203 m/s in
21.3s
Firstly , recall the Velocity – Time
Equation:
Substitute known variables
into the equation. 203=40.2+21.3a
Solve for acceleration
.
Secondly , recall the Newton’s Second Law:
Substitute known variables
into the equation. Solve for force
.
IІ деңгей Second -level students’
tasks
1.Find the
gravitational field strength at a point when a 24.6kg point mass
experiences 98.9N of force.
2.
3.
IІI деңгей Third -level students’ tasks
1.Find the force
acting on a airplane constantly
accelerating from 81.8 m/s to 242 m/s in
97.4s
2.Find the force
acting on a rocketship constantly
accelerating from 40.2 m/s to 203 m/s in
21.3s
3.
Бағалау парағы Students’
evaluation list
№
|
Оқушының аты - жөні
|
Ұпай
|
тапсырма
|
критерилер
|
дескрипторлар
|
Ұпай
|
|
|
|
Үй тапсырмасын орындауы
|
Тартылыс күші
|
Есептер шығаруы
|
5бал
|
|
|
|
Ньютон заңдары
|
Ньютон заңдарына мысалдар келтіру
|
-
жақсы жауап
берді.
-
Жауап
берді
-
Жауап берген жоқ
|
4 бал
2 бал
0
|
|
|
|
Ньютон ІІ заңына есеп
|
Деңгейлік есептер
|
І деңгей 9
есеп
ІІ деңгей 6
есеп
ІІІ деңгей 3 есеп
|
І -
2бал
ІІ - 4
бал
ІІІ - 6 бал
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|