Ресурстар :
маркерлар , плакаттар , стикерлар Ұялы телефон сөздігі,
ноутбук
|
Сабақтың критерилері
:
1. Тақырыптың мақсатын нақты қоюуы
.
2. Берілген сұрақтарға толық жауап беру
.
3. Өз ойларын еркін ,жатық жеткізе білуі
.
|
12.50 – 12.55
12.55-
13.05
13.05 -13.12
13.12 -13.21
13.21 -13.28
13. 28-13.31
13.31- 13.33
13.33-13.35
|
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
.
Жылулық шеңберін құру .
«Тұтқыншы» деген сергіту сәті
арқылы
Дарынды балалармен жұмыс
Миға шабуыл
Балалар өткен сабақта қандай тақырып өтіп едік
?
Болашақта кім қандай жұмыс істегісі
келеді?
Қандай мамандықтар қазіргі таңда сұраныста
?
Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы :
«Дипломмен ауылға» бағдарламасы. Қос
сөз.
«Даналық ағашы» ойыны
1 тапсырма
Жаңа тақырып бойынша қиын сұрақ құрап , қағазға
жазады.
Жүргізушінің қолындағы сандықшаға өз сұрақтарын салады
.
Сандықшадан сұрақтарды алып жауап
береді
Әр жұп бір – бірін
бағалайды
Санамақ ойыны арқылы жұп топқа бірігеді
.
Ойын « Өз жұбыңды тап»
Бір оқушыға сұрағын беріп, келесі оқушыға жауабын беремін.
Осы тапсырма негізінде жұптар ауысады өздерінің жұбын іздеп, табу
арқылы.
Рефлексия «Бес саусақ»
Үйге тапсырма
Бағалау. Өздерін бағалау
|
Сабағымызды бастамас бұрын әрқайсымыз бір – бірімізге жылы
лебізімізді білдірейік
Дарынды, талантты балаларға бөлек тапсырма
беріледі
Ноутбукта сұрақтар жазылады
.
Сөздік жұмысы
Мұғалім сұрақтар -қояды
Жаңа сөздермен жұмыс жасау
Мұғалім ойын шартын түсіндіреді
.
Әр жұп екі сұрақтан дайындап сандықшаға салады. Сандықшадан
бір- бір сұрақтан алып оқып дауыстап дұрыс жауап беруге тиіс
.
Мұғалім жұп кеспелер дайындайды : біреуінде сұрақ ,
екіншісінде жауаптар Жұп кеспенің жауабы мен сұрағының түсі бірдей
болады .
Ақ қағаздар тарату
Формативті бағалау әр жұп бір – бірін
бағалайды
Мұғалімнің бағалауы
Формативті
бағалау
|
Оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне жылы лебіздерін
білдіреді .
Оқушылар сабақтың мақсатын
құрады
Тапсырмаларын алып
орындайды
Оқушылардың жас ерекшелігін
ескеру
Қойылған сұрақтарға оқушылар жауап беріп сабақтың тақырыбын
ашады .
Сөздік дәптерлеріне жаңа сөздерді
жазады
1.Мәтінді дұрыстап оқып шығады
.
2.Екі сұрақ дайындап қорапшаға
салады
3.Сандықшадағы сұрақ тарды алып жауап береді
.
Әр топтың басшысы тапсырмаларды
бөледі
Әр топ бір –бірінің жауабын
бағалайды
Түсі бойынша өз жұбын тауып бірге жұмыс
істейді
Сұрақтарға жауап береді
Әр топтың басшысы топ жұмысын
қорғайды
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін рефлексия парақшаларына жазады
.
|