Материалдар / Əдістемелік құралға пікір
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Əдістемелік құралға пікір

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог-психологтың əдістемелік құралына жазылған пікір үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2018
6153
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Балдырған» бөбекжайы МКҚК педагог-психологы

Джумагалиева Армида Сапаровнаның
«Мектепке жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі»  тақырыбындағы іс-тәжірибелік жұмысына


ПІКІР


Әрбір қоғамның экономикалық-техникалық дамуы, сондай-ақ еңбек әрекетінің жемісі – сол қоғамның жан-жақты дамыған, эмоционалды тұрақты, өмірдің кез-келген қиын ситуацияларында өзіндік ұстамдылығы жоғары тұлғаларға байланысты. Ал мұндай қасиеттің меңгерілуі мектеп жасына дейінгі кезеңнен-ақ қалыптасатыны белгілі. Осы орайда Армида Сапарқызының таңдап алынған іс-тәжірибелік жұмысындағы мектеп жасына дейінгі балалардағы әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі және сәтсіздігін психологиялық түзету-дамыту жолдарын көрсету мәселесі өзекті де келелі болып табылады.

Педагог-психолог Армида Сапарқызының өзінің іс-тәжірибелік жұмысының бірінші бөлімінде жалпы психологиядағы эмоцияның теориялық негізіне талдау жасайды. Тұлғаның әлеуметтік-эмоционалды даму ерекшеліктері мен мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-эмоционалды сферасын түзету-дамыту әдістерінің әрқайсысына психологиялық сипаттама береді. Балалар бойында кездесетін эмоционалды бұзылыстардың пайда болуы туралы мәлімет ғылыми негізде алына отырып, Армида Сапарқызының өз тәжірибесінде жинақталады.

Іс-тәжірибе жұмысының екінші бөлімінде мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды бұзылыстарының алдын алуға арналған түзету-дамыту әдістемелерін дұрыс таңдай білген, дамыту бағдарламасын тиянақты құра білген.

Армида Сапарқызының жүргізілетін психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын арнайы ұйымдастырылған іс шараларын кешенді жүргізуді басшылыққа алады. Педагогтармен және балалардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыстар бағыты көрсетіледі.

Қорыта келе, педагог-психологтың іс-тәжірибелік жұмысы ғылыми тұрғыда дәйекті, теориялық тұрғыда негізделіп, практикалық тұрғыда дәлелденіп келтірілген. Мектепке дейінгі ұйым психологтары мен тәрбиешілері мен ата – аналары үшін құнды еңбек деп санаймын.



6 «Шолпан» бөбекжайы МКҚК

педагог-психологы, психология

магистрі: М.С.Утепова



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!