«Балдырған» бөбекжайы МКҚК
педагог-психологы
Джумагалиева Армида
Сапаровнаның
«Мектепке жасына дейінгі
балалардың әлеуметтік-эмоционалды
сәттілігі» тақырыбындағы
іс-тәжірибелік жұмысына
ПІКІР
Әрбір қоғамның
экономикалық-техникалық дамуы, сондай-ақ еңбек әрекетінің жемісі –
сол қоғамның жан-жақты дамыған, эмоционалды тұрақты, өмірдің
кез-келген қиын ситуацияларында өзіндік ұстамдылығы жоғары
тұлғаларға байланысты. Ал мұндай қасиеттің меңгерілуі мектеп жасына
дейінгі кезеңнен-ақ қалыптасатыны белгілі. Осы орайда Армида
Сапарқызының таңдап алынған іс-тәжірибелік жұмысындағы мектеп
жасына дейінгі балалардағы әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі және
сәтсіздігін психологиялық түзету-дамыту жолдарын көрсету мәселесі
өзекті де келелі болып табылады.
Педагог-психолог Армида
Сапарқызының өзінің іс-тәжірибелік жұмысының бірінші бөлімінде
жалпы психологиядағы эмоцияның теориялық негізіне талдау
жасайды. Тұлғаның
әлеуметтік-эмоционалды даму ерекшеліктері мен мектеп жасына дейінгі
баланың әлеуметтік-эмоционалды сферасын түзету-дамыту әдістерінің
әрқайсысына психологиялық сипаттама береді.
Балалар бойында кездесетін
эмоционалды бұзылыстардың пайда болуы туралы мәлімет ғылыми негізде
алына отырып, Армида Сапарқызының өз тәжірибесінде
жинақталады.
Іс-тәжірибе жұмысының екінші
бөлімінде мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды
бұзылыстарының алдын алуға арналған түзету-дамыту әдістемелерін
дұрыс таңдай білген, дамыту бағдарламасын тиянақты құра
білген.
Армида Сапарқызының
жүргізілетін психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын арнайы
ұйымдастырылған іс шараларын кешенді жүргізуді басшылыққа алады.
Педагогтармен және балалардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыстар
бағыты көрсетіледі.
Қорыта келе,
педагог-психологтың іс-тәжірибелік жұмысы ғылыми тұрғыда дәйекті,
теориялық тұрғыда негізделіп, практикалық тұрғыда дәлелденіп
келтірілген. Мектепке дейінгі ұйым психологтары мен тәрбиешілері
мен ата – аналары үшін құнды еңбек деп
санаймын.
№6 «Шолпан» бөбекжайы
МКҚК
педагог-психологы,
психология
магистрі:
М.С.Утепова