«Балдырған» бөбекжайы МКҚК педагог-психологы
Джумагалиева Армида
Сапаровнаның
«Мектепке жасына дейінгі
балалардың әлеуметтік-эмоционалды
сәттілігі» тақырыбындағы
іс-тәжірибелік жұмысына
ПІКІР
Әрбір қоғамның экономикалық-техникалық дамуы, сондай-ақ еңбек әрекетінің жемісі – сол қоғамның жан-жақты дамыған, эмоционалды тұрақты, өмірдің кез-келген қиын ситуацияларында өзіндік ұстамдылығы жоғары тұлғаларға байланысты. Ал мұндай қасиеттің меңгерілуі мектеп жасына дейінгі кезеңнен-ақ қалыптасатыны белгілі. Осы орайда Армида Сапарқызының таңдап алынған іс-тәжірибелік жұмысындағы мектеп жасына дейінгі балалардағы әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі және сәтсіздігін психологиялық түзету-дамыту жолдарын көрсету мәселесі өзекті де келелі болып табылады.
Педагог-психолог Армида Сапарқызының өзінің іс-тәжірибелік жұмысының бірінші бөлімінде жалпы психологиядағы эмоцияның теориялық негізіне талдау жасайды. Тұлғаның әлеуметтік-эмоционалды даму ерекшеліктері мен мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-эмоционалды сферасын түзету-дамыту әдістерінің әрқайсысына психологиялық сипаттама береді. Балалар бойында кездесетін эмоционалды бұзылыстардың пайда болуы туралы мәлімет ғылыми негізде алына отырып, Армида Сапарқызының өз тәжірибесінде жинақталады.
Іс-тәжірибе жұмысының екінші бөлімінде мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды бұзылыстарының алдын алуға арналған түзету-дамыту әдістемелерін дұрыс таңдай білген, дамыту бағдарламасын тиянақты құра білген.
Армида Сапарқызының жүргізілетін психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын арнайы ұйымдастырылған іс шараларын кешенді жүргізуді басшылыққа алады. Педагогтармен және балалардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыстар бағыты көрсетіледі.
Қорыта келе, педагог-психологтың іс-тәжірибелік жұмысы ғылыми тұрғыда дәйекті, теориялық тұрғыда негізделіп, практикалық тұрғыда дәлелденіп келтірілген. Мектепке дейінгі ұйым психологтары мен тәрбиешілері мен ата – аналары үшін құнды еңбек деп санаймын.
№6 «Шолпан» бөбекжайы МКҚК
педагог-психологы, психология
магистрі: М.С.Утепова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Əдістемелік құралға пікір
Əдістемелік құралға пікір
«Балдырған» бөбекжайы МКҚК педагог-психологы
Джумагалиева Армида
Сапаровнаның
«Мектепке жасына дейінгі
балалардың әлеуметтік-эмоционалды
сәттілігі» тақырыбындағы
іс-тәжірибелік жұмысына
ПІКІР
Әрбір қоғамның экономикалық-техникалық дамуы, сондай-ақ еңбек әрекетінің жемісі – сол қоғамның жан-жақты дамыған, эмоционалды тұрақты, өмірдің кез-келген қиын ситуацияларында өзіндік ұстамдылығы жоғары тұлғаларға байланысты. Ал мұндай қасиеттің меңгерілуі мектеп жасына дейінгі кезеңнен-ақ қалыптасатыны белгілі. Осы орайда Армида Сапарқызының таңдап алынған іс-тәжірибелік жұмысындағы мектеп жасына дейінгі балалардағы әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі және сәтсіздігін психологиялық түзету-дамыту жолдарын көрсету мәселесі өзекті де келелі болып табылады.
Педагог-психолог Армида Сапарқызының өзінің іс-тәжірибелік жұмысының бірінші бөлімінде жалпы психологиядағы эмоцияның теориялық негізіне талдау жасайды. Тұлғаның әлеуметтік-эмоционалды даму ерекшеліктері мен мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-эмоционалды сферасын түзету-дамыту әдістерінің әрқайсысына психологиялық сипаттама береді. Балалар бойында кездесетін эмоционалды бұзылыстардың пайда болуы туралы мәлімет ғылыми негізде алына отырып, Армида Сапарқызының өз тәжірибесінде жинақталады.
Іс-тәжірибе жұмысының екінші бөлімінде мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды бұзылыстарының алдын алуға арналған түзету-дамыту әдістемелерін дұрыс таңдай білген, дамыту бағдарламасын тиянақты құра білген.
Армида Сапарқызының жүргізілетін психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын арнайы ұйымдастырылған іс шараларын кешенді жүргізуді басшылыққа алады. Педагогтармен және балалардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыстар бағыты көрсетіледі.
Қорыта келе, педагог-психологтың іс-тәжірибелік жұмысы ғылыми тұрғыда дәйекті, теориялық тұрғыда негізделіп, практикалық тұрғыда дәлелденіп келтірілген. Мектепке дейінгі ұйым психологтары мен тәрбиешілері мен ата – аналары үшін құнды еңбек деп санаймын.
№6 «Шолпан» бөбекжайы МКҚК
педагог-психологы, психология
магистрі: М.С.Утепова
шағым қалдыра аласыз













