Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Балдырған» бөбекжайы МКҚК педагог-психологыДжумагалиева Армида Сапаровнаның «Мектепке жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі» тақырыбындағы іс-тәжірибелік жұмысына
ПІКІР
Әрбір қоғамның экономикалық-техникалық дамуы, сондай-ақ еңбек әрекетінің жемісі – сол қоғамның жан-жақты дамыған, эмоционалды тұрақты, өмірдің кез-келген қиын ситуацияларында өзіндік ұстамдылығы жоғары тұлғаларға байланысты. Ал мұндай қасиеттің меңгерілуі мектеп жасына дейінгі кезеңнен-ақ қалыптасатыны белгілі. Осы орайда Армида Сапарқызының таңдап алынған іс-тәжірибелік жұмысындағы мектеп жасына дейінгі балалардағы әлеуметтік-эмоционалды сәттілігі және сәтсіздігін психологиялық түзету-дамыту жолдарын көрсету мәселесі өзекті де келелі болып табылады. Педагог-психолог Армида Сапарқызының өзінің іс-тәжірибелік жұмысының бірінші бөлімінде жалпы психологиядағы эмоцияның теориялық негізіне талдау жасайды. Тұлғаның әлеуметтік-эмоционалды даму ерекшеліктері мен мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-эмоционалды сферасын түзету-дамыту әдістерінің әрқайсысына психологиялық сипаттама береді. Балалар бойында кездесетін эмоционалды бұзылыстардың пайда болуы туралы мәлімет ғылыми негізде алына отырып, Армида Сапарқызының өз тәжірибесінде жинақталады. Іс-тәжірибе жұмысының екінші бөлімінде мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды бұзылыстарының алдын алуға арналған түзету-дамыту әдістемелерін дұрыс таңдай білген, дамыту бағдарламасын тиянақты құра білген. Армида Сапарқызының жүргізілетін психологиялық түзету-дамыту жұмыстарын арнайы ұйымдастырылған іс шараларын кешенді жүргізуді басшылыққа алады. Педагогтармен және балалардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыстар бағыты көрсетіледі.Қорыта келе, педагог-психологтың іс-тәжірибелік жұмысы ғылыми тұрғыда дәйекті, теориялық тұрғыда негізделіп, практикалық тұрғыда дәлелденіп келтірілген. Мектепке дейінгі ұйым психологтары мен тәрбиешілері мен ата – аналары үшін құнды еңбек деп санаймын.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз