Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек №7 |
Мектеп: «Молда Мұса атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 5 қыздар |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дизайн, киімді макеттеу (қағаз, тоқыма материалдар). |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау 5.2.3.1-Тоқыма бұйымдарын пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен, тігін машинасында өңдеу
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару. Ыстық орындық әдісі өткен сабақты пысықтау. Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Тігін бұймдарын ата? Тоқыма материалдар классификациясын ата?
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық,цифрлық ресурстар |
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты сабстамас бұрын оқушыларға сұрақ Дизайн сөздің мағыасын қалай түсінесіндер?Бейнеролик Дизайн дегенміз не?Что такое дизайн?
|
Оқулық және қосымша ақпараттар |
|
Дизайн дегеніміз не? https://www.youtube.com/watch?v=2ChiDa-FOzw |
||
|
|
Бейне роликқарау«Дизайндегеніміз не?» Дизайн (ағылшынтіліненdesign) — ниет, жоспар, мақсат, ,, шығармашылықтұлға, сызба ж/е жоба, есептеулер, құрылыс; нобай, сурет, ою, композиция, өнершығармашылығы. Тапсырма: Активити (киім бөлшектерін модельге жинау).
|
. |
|
Дизайн түрлері http://alexsv.ru/vidy-dizajna/
|
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін анықтаймыз |
Оқушылардың таңдағандарына юайланысты пікір қалдыру |
|
||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дизайн, киімді макеттеу
Дизайн, киімді макеттеу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Көркем еңбек №7 |
Мектеп: «Молда Мұса атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 5 қыздар |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дизайн, киімді макеттеу (қағаз, тоқыма материалдар). |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау 5.2.3.1-Тоқыма бұйымдарын пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен, тігін машинасында өңдеу
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару. Ыстық орындық әдісі өткен сабақты пысықтау. Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Тігін бұймдарын ата? Тоқыма материалдар классификациясын ата?
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық,цифрлық ресурстар |
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты сабстамас бұрын оқушыларға сұрақ Дизайн сөздің мағыасын қалай түсінесіндер?Бейнеролик Дизайн дегенміз не?Что такое дизайн?
|
Оқулық және қосымша ақпараттар |
|
Дизайн дегеніміз не? https://www.youtube.com/watch?v=2ChiDa-FOzw |
||
|
|
Бейне роликқарау«Дизайндегеніміз не?» Дизайн (ағылшынтіліненdesign) — ниет, жоспар, мақсат, ,, шығармашылықтұлға, сызба ж/е жоба, есептеулер, құрылыс; нобай, сурет, ою, композиция, өнершығармашылығы. Тапсырма: Активити (киім бөлшектерін модельге жинау).
|
. |
|
Дизайн түрлері http://alexsv.ru/vidy-dizajna/
|
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін анықтаймыз |
Оқушылардың таңдағандарына юайланысты пікір қалдыру |
|
||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз
















