Материалдар / Джанни Родари . Алисаның арманы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Джанни Родари . Алисаның арманы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылған сабақ үлгісі жаңа мазмұнда құрылған. Жас мамандар және әріптестеріммен тәжірибе алмасу мақсатында берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2018
1345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: Әдебиеттік оқу . Медеуова Улболсын Доскайровна

Күні: мамыр 2018. Сынып: 4

Сабақ тақырыбы:

Алисаның арманы 247-249-беттер

Оқу мақсаттары:

Мәтінді түсініп оқу, негізгі ойды табу.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушы: мәтінді оқиды, негізгі ойды табады

Көптеген оқушы:мәтіннен Алисаның ішкі ойын тауып оқиды

Кейбір оқушы: өзінің арман –қиялын әңгімелеп, суреттеп береді.

Бағалау критерийлері

1.мәтіннен негізгі ойды табады

2. Мәтіннің мазмұнын баяндай алады,

Тілдік мақсат

арман, қиял

Құндылықтарды дарыту

топта бірлесіп жұмыс жасау

Пәнаралық байланыс

дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

проектор

Бастапқы білім

Джанни Родаридің балаларға арналған шығармаларын біледі


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут






5минут







Сабақтың ортасы




15минут






5минут






5минут





Топқа бөліну «Арман, қиял, мақсат, тілек»

-жазу бойынша 4 топқа бөлінеді

Т. «Алдын ала берілген атаулар» әдісі

Дескриптор: - атаулар жазылған параққа (арман, қиял, мақсат, тілек) мағынасы, мазмұнына қарай сөздер жазады

-бірнешеуінің ойы тыңдалады (сабақтың тақырыбы шығады)

Ө.Ж.Т. «Ойлан, жұптас, бөліс»

Дескриптор: - Мәтінді бәрі іштей оқиды, жұпта, топта талқылайды

- негізгі ойды тауып оқиды

Т. 1-топ «Домино»

- домино пішіндес қиылған қағаздарды алып, топта бірлесе отырып құрастырады(қағазда мәтін бойынша сөйлемдер)

2-топ «Кейіпкер»

Р/с

Шығарманың атауы

Кейіпкер

Кейіпкерге сипаттама

Ой-тұжырым, мақал-мәтел, даналық сөз

1

«.........»




3-топ «Сұрақтар құрастырамыз»

-оқушылар мәтін бойынша өздері топта сұрақтар құрастырады

4-топ «Ертегіні құрастырамыз»

-ертегі сюжеттерін ретімен құрастыру керек


Бағалау парағы Ө.Ж.

  1. Мәтіннен негізгі ойды таба аламын

  2. Мәтіннің мазмұнын білемін.

  3. Топтық жұмыста біріктім.

  4. Сабаққа қатысып, сұрақтарға жауап беріп отырдым.


«Автор орындығы»

«Менің арманым» өз арман-қиялын әңгімелеу







парақтар











кесте









Бағалау парағы





Сабақтың соңы

5минут

«Жетістік сатысы»

А- айта аламын

Р- рақмет айтамын

М- мақсатқа жеттік

А- армандаймын

Н- нақты ойым бар


Саралау


Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

((Диалог және қолдау көрсету)



Саралау (қарқын бойынша)

«Білетініңнің барлығы»




«Жетістік сатысы» арқылы бағалау түрлері қолданылып, кері байланыс беруді сабақ бойынша жүргізіп отырамын.


Суреттерді жапсырмалауда еңбек қауіпсіздік ережелерін айту



Сабақ бойынша рефлексия






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!