Материалдар / Джанни Родари . Алисаның арманы

Джанни Родари . Алисаның арманы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылған сабақ үлгісі жаңа мазмұнда құрылған. Жас мамандар және әріптестеріммен тәжірибе алмасу мақсатында берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2018
1327
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Әдебиеттік оқу . Медеуова Улболсын Доскайровна Күні: мамыр 2018. Сынып: 4
Сабақ тақырыбы:Алисаның арманы 247-249-беттер
Оқу мақсаттары:Мәтінді түсініп оқу, негізгі ойды табу.

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушы: мәтінді оқиды, негізгі ойды табады Көптеген оқушы:мәтіннен Алисаның ішкі ойын тауып оқиды Кейбір оқушы: өзінің арман –қиялын әңгімелеп, суреттеп береді.
Бағалау критерийлері1.мәтіннен негізгі ойды табады 2. Мәтіннің мазмұнын баяндай алады,
Тілдік мақсатарман, қиял
Құндылықтарды дарытутопта бірлесіп жұмыс жасау
Пәнаралық байланысдүниетану
АКТ қолдану дағдыларыпроектор
Бастапқы білімДжанни Родаридің балаларға арналған шығармаларын біледі


Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы5 минут









5минут











Сабақтың ортасы





15минут









5минут









5минут







Топқа бөліну «Арман, қиял, мақсат, тілек»-жазу бойынша 4 топқа бөлінедіТ. «Алдын ала берілген атаулар» әдісіДескриптор: - атаулар жазылған параққа (арман, қиял, мақсат, тілек) мағынасы, мазмұнына қарай сөздер жазады-бірнешеуінің ойы тыңдалады (сабақтың тақырыбы шығады)Ө.Ж.Т. «Ойлан, жұптас, бөліс»Дескриптор: - Мәтінді бәрі іштей оқиды, жұпта, топта талқылайды- негізгі ойды тауып оқиды Т. 1-топ «Домино»- домино пішіндес қиылған қағаздарды алып, топта бірлесе отырып құрастырады(қағазда мәтін бойынша сөйлемдер)2-топ «Кейіпкер»3-топ «Сұрақтар құрастырамыз»-оқушылар мәтін бойынша өздері топта сұрақтар құрастырады4-топ «Ертегіні құрастырамыз»-ертегі сюжеттерін ретімен құрастыру керек

Бағалау парағы Ө.Ж.
  • Мәтіннен негізгі ойды таба аламын
  • Мәтіннің мазмұнын білемін.
  • Топтық жұмыста біріктім.
  • Сабаққа қатысып, сұрақтарға жауап беріп отырдым.


  • «Автор орындығы»«Менің арманым» өз арман-қиялын әңгімелеу











    парақтар



















    кесте















    Бағалау парағы







    Сабақтың соңы 5минут «Жетістік сатысы»А- айта аламын Р- рақмет айтамынМ- мақсатқа жеттік А- армандаймын Н- нақты ойым бар

    Саралау

    БағалауДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    ((Диалог және қолдау көрсету)



    Саралау (қарқын бойынша)«Білетініңнің барлығы»



    «Жетістік сатысы» арқылы бағалау түрлері қолданылып, кері байланыс беруді сабақ бойынша жүргізіп отырамын.

    Суреттерді жапсырмалауда еңбек қауіпсіздік ережелерін айту



    Сабақ бойынша рефлексия







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ