Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі(2 сағаты)
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге және студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
2942
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:4-бөлім.Отбасы құндылықтары | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сейтмұратова А | |
Сыныбы: 5 «Б» | Қатысқан оқушылар саны:29 | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі(2 сағаты) | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5 Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу5Б/С2. Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалау | |
Сабақтың мақсаттары | Көркем шығармадағы кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін мінездеу, сыртқы келбетін сипаттау арқылы образын ашу, кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалау. | |
Бағалау критерийі | ● Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады.● Кейіпкер өмірін шынайы өмірмен байланыстыра отырып, салыстырады. | |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар орындай алады:Көркем шығарманың мазмұнын түсіну, шығарма құрылымын ашу арқылы шығармадағы кейіпкерлер портреті мен мен іс-әрекеті арқылы образын аша аладыПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ринг, нокаут,раунд, секундантТалқылауға арналған сұрақтар: | |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел»идеясы негізінде өз елі мен жерін мақтаныш етуге, Отанын сүюге, салауаты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеймін. | |
Пәнаралық байланыс | Денешынықтыру, тарих | |
Алдыңғы білім | Алдыңғы сабақта Джек Лондонның өмірі туралы мәліметті және «Мексика ұлы» әңгімесінің мазмұнын біледі. | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы(4 мин) | Ұйымдастыру кезеңі.«Сенімділік» жаттығуыШарты: Таратылған ақ парақтарды ортасынан екіге бөліңіз. Бір бөлігіне өзіңіздің жақсы қасиеттеріңізді, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарыңызды жазыңыз. Осы парақтардың сіздің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз.Екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.Қызығушылықты ояту«Чемпиондар әні» бейнеклипінен үзінді көрсетуС. «Болжау» тәсілі арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын ашу.Интербелсендітақтадансуреттеркөрсетемін. Оқушылар жауаптарын тыңдай отырып,бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.Оқушыларды қағаз қималары арқылы төрт топқа топтастырылады.1-топ «Бокс»2-топ «Күрес»3-топ «Футбол»4-топ «Хоккей» | |
Сабақтың ортасы (6 мин) (5 мин) (7мин) (6мин) (2 мин) (5мин) | ТЖ (1-тапсырма) «Джигсо» әдісі Оқушыларға Д.Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінен үзінділер таратамын.«ДЖИГСО» әдісімен өз бөліктерін бір-біріне түсіндіреді.Берілген үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.Дескриптор:● шығарманың мазмұнын түсінеді;● кейіпкер образын ашады.ҚБ.Топтық бағалау. (Әр оқушыға қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы қағаздарды көтеру арқылы өзге топты бағалайды.)Қызыл түс – түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер едім.... немесе ұсынысым барСары түс – сұрағым барКөк түс – барлығы жақсы, түсінікті"Шыңға шығу" әдісі арқылы шығарма кейіпкерінеталдау жасайды. Ж.ЖДескриптор:● кейіпкерлерге тән қасиеттерді біледі;● шынайы өмірмен байланыстыра отырып түйінді ой айтады. ҚБКүлімді смайлик арқылы бағалау. Ж. "Кейіпкермен кездесу" әдісі. Пайдалану мақсаты: әдебиет сабағында жеке тәжірибені өзектендіру үшін қолданылады. 1. Сіз үшін бұл жеңістің маңызы қандай?2.Қарсыласыңыздың қулығы іске асты ма?3.Неліктен төреші сізге ықылассыз болды?4.Келешек жастарға не айтар едіңіз?Дескриптор:● Кейіпкер тарапынан қойылған сұрақтарға жауап береді;●жауапты өмірмен байланыстырады. ҚБ«Жетістік баспалдағы» арқылы бағалау. ТЖ«Қақпа» әдісі. Дескриптор:● түсініксіз сөздермен аударма жасайды;● сөйлемді өмірмен байланыстыра отырып құрайды. ҚБЕкі жұлдыз , бір ұсыныс«Сәйкестендіру кестесі»1Е.Ибрайымов---2. Б.Саттарханов-----3. Қ. Исламов-----4..Г.Головкин------- 342 1ЖЖ«Әдебиет лотосы» әдісі.Мақсаты:Шығарма кейіпкері мен бүгінгі кейіпкердің образы кестеге толтырады. Дескриптор:● Шығарма кейіпкері мен бүгінгі кейіпкерді салыстырады;●кейіпкер бойындағы қасиеттерді жазады. ҚБ«Сыншыл дос » әдісі арқылы бағалау. | түрлі-түсті қимақағаздар |
Сабақтың соңы (3 мин) (1мин) | Рефлексия «Плюс, минус, қызықты»«Плюс» -оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады.«Минус»- қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады.«қызықты»-не қызықты болдынемесе не жайында көбірек білгісі келеді. Үйге тапсырма : «Елдің атын асқақтатқан ерлер» эссе жазады. | |
Қосымша мәлімет | ||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік ережелер.АКТ-мен байланыс(тәрбиелік элемент) |
Топтарды бақылауды тапсырма орындау кезінде қатысып, бірлесе отырып жүргіземін.Бұл жағдайда білім алушыларға:● «Болжау» әдісі арқылы ашық бағыттаушы сұрақтар беремін.● «Кейіпкермен кездесу» әдісі арқылы диалог құрастыра білуге бағыттаймын.● Топтық талқылау негізінде пікір білдіруді ұсынамын.● Қосымша дереккөздер ұсынамын.● Шығарма кейіпкері мен бүгінгі кейіпкердің образын салыстыруды тапсырамын.● «Қақпа» әдісі бойынша мәтіндегі термин сөздердің мағынасын ашып, сөйлемдерін өмірмен байланыстыра отырып құрастыруды мақсат етемін. | Тапсырма соңынан қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.Оқушылардыбірін-бірі бағалау парақшалары, «түрлі-түсті қағаз қиындылары», «Жетістік баспалдағы », «Сыншыл дос» әдістері арқылы бағалаймын.Топтар ауызша кері байланыс береді .Ауызша ынталандырушы кері байланыс жасап тұрамын.Жұптан, топтан үздік танылған жұмыстардың бұрышына смайликтер жапсырып, ынталандырамын. | Жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында «Сенімділік жаттығуы» арқылы өздерінің бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерді жазады. Ұсынылған тапсырмалар білім алушының санасына, сезімінеоң әсер ететінжәне жалықтырмайтын болуы басшылыққа алынады. |
РефлексияСабақты мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті , қандай деңгейде өтті ?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | ||
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немсе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?1:2: |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)