ТЖ
(1-тапсырма)
«Джигсо»
әдісі
Оқушыларға Д.Лондонның
«Мексика ұлы» әңгімесінен үзінділер таратамын.«ДЖИГСО»
әдісімен өз бөліктерін бір-біріне түсіндіреді.Берілген
үзіндіні топ ішінде талқылап, басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз
жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты
дамыту.
Дескриптор:
●
шығарманың мазмұнын
түсінеді;
●
кейіпкер образын
ашады.
ҚБ.
Топтық бағалау. (Әр оқушыға
қызыл, сары, көк түстердегі қағаз қиындыларын үлестіріп беру. Осы
қағаздарды көтеру арқылы өзге топты
бағалайды.)
Қызыл түс
– түсініксіз, кемшіліктерін атап кетер
едім.... немесе ұсынысым бар
Сары түс
– сұрағым бар
Көк түс
– барлығы жақсы,
түсінікті
"Шыңға шығу" әдісі арқылы шығарма
кейіпкерінеталдау
жасайды.
Ж.Ж
Әңгіменің негізгі
идеясы
|
Кейіпкерлерге тән жағымды,
жағымсыз қасиеттер
|
Өз өміріме қажетті қандай
ой қандай ой түйдім?
|
Ривера
|
Дэнни
|
|
|
|
|
Дескриптор:
● кейіпкерлерге тән қасиеттерді
біледі;
● шынайы өмірмен байланыстыра отырып түйінді ой
айтады.
ҚБ Күлімді смайлик арқылы
бағалау.
Ж. "Кейіпкермен кездесу"
әдісі.
Пайдалану
мақсаты: әдебиет сабағында жеке тәжірибені өзектендіру
үшін қолданылады. 1. Сіз үшін бұл
жеңістің маңызы
қандай?
2.Қарсыласыңыздың қулығы іске асты
ма?
3.Неліктен төреші сізге ықылассыз
болды?
4.Келешек жастарға не айтар
едіңіз?
Дескриптор:
● Кейіпкер тарапынан қойылған
сұрақтарға жауап береді;
●жауапты өмірмен
байланыстырады.
ҚБ«Жетістік
баспалдағы» арқылы бағалау.
ТЖ«Қақпа»
әдісі.
-
тақтада қақпаның суреті
тұрады;
-
мұғалім бір сөзді немесе терминді
айтады;
-
топ сол сөзді кестеге
толтырады;
-
1 оқушы кестені
толтырады;
-
1оқушы сөздікпен жұмыс
істейді;
-
1оқушы гол
салады.
Жұмыс барысында
оқушылардың рөлдерін ауыстырып отырған дұрыс
.
Сөз
|
Менің
аудармам
|
Сөздіктегі
аударма
|
Сөйлем
|
ринг
|
|
|
|
нокаут
|
|
|
|
раунд
|
|
|
|
секундант
|
|
|
|
Дескриптор:
●
түсініксіз сөздермен
аударма жасайды;
●
сөйлемді өмірмен
байланыстыра отырып құрайды.
ҚБЕкі жұлдыз , бір
ұсыныс
«Сәйкестендіру
кестесі»
1Е.Ибрайымов---
2.
Б.Саттарханов-----
3. Қ.
Исламов-----
4..Г.Головкин-------
3 4
2
1
ЖЖ«Әдебиет
лотосы» әдісі.
Мақсаты:Шығарма кейіпкері
мен бүгінгі кейіпкердің образы кестеге
толтырады.
Кейіпкер
|
Қандай?
|
Адам бойындағы
құндылықтар
|
Кейіпкерге ұқсағың келе ме жоқ па себебін
түсіндір?
|
Дэнни
|
|
|
|
Г.Головкин
|
|
|
|
Дескриптор:
● Шығарма кейіпкері мен
бүгінгі кейіпкерді салыстырады;
●кейіпкер бойындағы
қасиеттерді жазады.
ҚБ«Сыншыл дос » әдісі
арқылы бағалау.
|