Материалдар / Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі. Ар мен атақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі. Ар мен атақ

Материал туралы қысқаша түсінік
.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2023
682
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалімнің аты-жөні:

Мамбетова А.А

Пән/Сынып:

Қазақ әдебиеті, 5-сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

IV тоқсан, 7- апта, №13 сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

IV тарау.Отбасы құндылықтары

Сабақтың тақырыбы:

«Мексика ұлы» әңгімесі. Ар мен атақ

Сабақтың түрі: 

Дәстүрлі сабақ


Құндылықтарды дарыту:

Топтық жұмысқа қатыстыру арқылы бірлесе жұмыс жасауға баулу,

өз пікірін дәлелдеуге және басқалардың пікірін сыйлауға тәрбиелеу

АКТ

Power Point презентациясы

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну

Оқу мақсаттары:

5Т/Ж2

Бағалау критериі:


  • көркем шығармадағы кейіпкерлер образын аша алады;

  • шығармадағы басты кейіпкелердің бейнесін салыстырады;

  • өзіндік баға береді;

Пәнаралық байланыс:

Қазақ тілі, география, математика

Көрнекіліктер:

Плакат, спикерлер, фламастерлер, түрлі-түсті қағаздар

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Бірлескен жұмыс (4 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Уақыты

Кезеңдері

Сабақтың мазмұны


Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не?

Ресурстар

1 минут



Ұйымдастыру

Сәлеметсіздер ме оқушылар?

5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!

Сабағымыздың тақырыбы:«Мексика ұлы» әңгімесі

Психологиялық дайындық Әлем елдерінің амандасу әдебі, себебі біз әлем әдебиетің өтіп жатырмыз







кесте, диограмма, презентация, плакат, т.б.

8 минут







15 минут























2 минут




10 минут












10 минут






















2мин








2 мин





Жаңа сабақ








Тапсырмалар
























Сергіту сәті





2 – тапсырма













3- тапсырма


















Рефлексия





Бағалау жүйесі



«Сыртына – ішіне» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

Оқушылар екіге бөлініп, ішкі шеңберде тұрған оқушылар сыртқы шеңбердегі оқушыларға сұрақ қояды




«Кезбе тілші» әдісі арқылы Топ мүшелері 4 рөлге бөлінеді: көшбасшы, бақылаушы, хатшы, баяндамашы.

  1. Көшбасшы ұсынылған мәтіннің біреуін таңдайды, топта оқиды, түсіндіреді. Топты басқарады.

  2. Хатшы. Оқылған мәтіннің, әр келген баяндамашының айтқан мәліметінің қысқаша мазмұнын жазып алып отырады.

  3. Баяндамашы. Өз тобының мәтін мазмұнын басқа топтарға баяндайды.

  4. Бақылаушы. Баяндамашының түсіндірген мәтінінен қорытынды шығарады.

Дескриптор:

Көшбасшы
1.Мәтінді топта түсіндіреді.
2. Мазмұнын талқылайды.
3. Топ мүшелеріне бағыт береді.
Хатшы

1. Мәтінді 4-5 сөйлемге дейін қысқартып жазады
Баяндамашы
1. Әр топта мәтін мазмұнын түсіндіреді.
2. Ойын жүйелі жеткізеді.
Бақылаушы

1. Мәтін мазмұнын түсінеді.

2. 1-2 сөйлеммен қорытындылайды.



«Із басу» ойыны арқылы, жерге жабыстырылған қол және аяқ суреттерімен ойнап шығу қажет





«Арал" әдісі арқылы кері байланыс жасау, тақтаға плакат ілінеді Эмоциональдық тұжырымдамалық карта үлкен ақ қағазға «арал» бейнесінде салынады (қуаныш, көңілсіздік,қорқыныш, күту, қанағаттану, Бермуд үшбұрышы және т.б) Сабақтың соңында немесе аптаның соңында оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін, эмоциональдық көңіл- күйлерін тақтада ілініп тұрған тұжырымдамалық 


«Координаталық диаграмма» әдісі арқылы спикерлер, 1-2 тапсырманы орындаған оқушы 30-40% да бағаланады. 2-3 тапсырманы орындаған оқушы 50-70% да, 3-4 тапсырманы орындаған оқушы 80-100% бағаланады.

Сабағымыз аяқталды. Қош сау болыңыздар!

Picture 1











Picture 3









Picture 4

























Picture 5









































Қол және аяқ іздерінің суреттері





Плакаттар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!