1
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздер ме
оқушылар?
5-сыныптың қазақ
әдебиеті пәніне қош
келдіңіздер!
Сабағымыздың
тақырыбы:«Мексика ұлы»
әңгімесі
Психологиялық
дайындық Әлем елдерінің амандасу әдебі, себебі біз әлем әдебиетің
өтіп жатырмыз
|
|
кесте, диограмма,
презентация, плакат, т.б.
|
8
минут
15
минут
2
минут
10
минут
10
минут
2мин
2
мин
|
Жаңа
сабақ
Тапсырмалар
Сергіту
сәті
2 –
тапсырма
3-
тапсырма
Рефлексия
Бағалау
жүйесі
|
«Сыртына – ішіне»
әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру
Оқушылар екіге
бөлініп, ішкі шеңберде тұрған оқушылар сыртқы шеңбердегі оқушыларға
сұрақ қояды
«Кезбе
тілші» әдісі арқылы Топ мүшелері 4
рөлге бөлінеді: көшбасшы, бақылаушы, хатшы,
баяндамашы.
-
Көшбасшы ұсынылған
мәтіннің біреуін таңдайды, топта оқиды, түсіндіреді. Топты
басқарады.
-
Хатшы. Оқылған
мәтіннің, әр келген баяндамашының айтқан мәліметінің қысқаша
мазмұнын жазып алып отырады.
-
Баяндамашы. Өз
тобының мәтін мазмұнын басқа топтарға
баяндайды.
-
Бақылаушы.
Баяндамашының түсіндірген мәтінінен қорытынды
шығарады.
Дескриптор:
Көшбасшы
1.Мәтінді топта түсіндіреді.
2. Мазмұнын талқылайды.
3. Топ мүшелеріне бағыт береді.
Хатшы
1. Мәтінді 4-5
сөйлемге дейін қысқартып жазады
Баяндамашы
1. Әр топта мәтін мазмұнын түсіндіреді.
2. Ойын жүйелі жеткізеді. Бақылаушы
1. Мәтін мазмұнын
түсінеді.
2. 1-2 сөйлеммен
қорытындылайды.
«Із басу»
ойыны арқылы, жерге жабыстырылған қол және аяқ
суреттерімен ойнап шығу қажет
«Арал"
әдісі арқылы кері байланыс жасау, тақтаға плакат ілінеді
Эмоциональдық тұжырымдамалық карта үлкен ақ қағазға «арал»
бейнесінде салынады (қуаныш, көңілсіздік,қорқыныш, күту,
қанағаттану, Бермуд үшбұрышы және т.б) Сабақтың соңында немесе
аптаның соңында оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін, эмоциональдық
көңіл- күйлерін тақтада ілініп тұрған
тұжырымдамалық
«Координаталық
диаграмма» әдісі арқылы спикерлер, 1-2 тапсырманы орындаған оқушы
30-40% да бағаланады. 2-3 тапсырманы орындаған оқушы
50-70% да, 3-4 тапсырманы орындаған
оқушы 80-100% бағаланады.
Сабағымыз аяқталды. Қош сау
болыңыздар!
|
|
Қол және аяқ
іздерінің суреттері
Плакаттар
|