Сабақ: қазақ әдебиеті | Мектеп: |
| Мұғалімнің есімі: |
| Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Д.Лондон. «Мексика ұлы» |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушылардың қалыптасқан білім-білік дағдылары арқылы Ривера бейнесін ашу, шығарманың идеялық мәнін түсіну, өздігінен білім алуға баулу. |
| Барлық оқушылар:оқиға желісін ашып айта алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: әңгімені теориялық жағынан талдай білуге, сатылай кешенді талдау жасай алуды үйренеді. |
| Кейбір оқушылар: ойын толық жеткізеді. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: .....(не істей) аладыКөпшілігі өмірмен байланыстыра алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: әңгімедегі тапқыр , түйінді ойларын тауып ойланады. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Эссе жазуға дағдыланады. |
| Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? Осы ойын қалай түсіндірер едіңдер? Бұл арқылы бізге не деп айтпақшы? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
Алдыңғы оқу | Д.Лондон. «Мексика ұлы» әңгімесін қайталау.
|
Жоспар Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Қазақ әдебиеті |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы
3 мин
5 мин
Ортасы15 мин
5 мин
10 мин
5 мин
| І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Топқа бөлу.Лента арқылы топқа бөлемін.Сынып 4 топқа бөлінеді.
ІІ. Қызығушылығын ояту.Бокс жайында не білесіздер?Мағынаны тану
Ұлттық намыс – ұлттың бойындығы қасиеті және бұлжымайтын қағидасы. Өз ұлтын құрметтей білмеген, оны мақсат ете алмаған адам – сөз жоқ тексіз, бұралқы адам. Бауыржан Момышұлы
«Мені түсін» оқыта үйрету ойыны.
Оқушылар әрбір бөлім бойынша түйінді сөздерді жазады. Соңында мұғалім даярлаған түйінді сөздермен салыстырып тексеріледі.
Ривераның рингке шығуыДэннидің рингке көтерілуіРивера мен Дэннидің айқасыДэнни төрешінің қитұрқы әрекеттеріРивераның айласыРивераның жеңісі
Бастама-жауап-кейінгі әрекет (Мерсер 1995ж.)Бастама(мұғалім): Ривераның жеңіп, Дэннидің жеңілуіне не себеп болды?Жауап(оқушы): Менің ойымша Ривераның жеңуіне оңын ішкі сенімділігі мен Мексикаға деген махаббаты себеп болды.Дэнни тек ақшаға рингке шығады,ақша үшін төбелеседі.Дэнни төрешіні ақшаға сатып алды деп ойлаймын.Себебі Ривера оны жеңіп бара жатқанда оны төреші тоқтатты,екеуінің арасына тұрып алды.Ешкім Ривераның женгеніне риза болған жоқ.Өйткені барлығы Дэннидын жеңуіне сенімді болды.
Ривера өзінің сенімділігімен Дэнниды жеңді.Ол кезінде жұлдыздардың нысанасы болды.Соның арқасында мықты,жігерлі боксшы болды. Ривера қарапайым отбасында дүниеге келді.Әке-шешесі қарапайым жұмысшы.Көтерілісте дүниеден өтті.Дэнни мақтаншақ,бай отбасында дүниеге келген.Дэнни өзімшіл,ақша болса бәрі болады деп ойлайды.
Дэнни ол ақша үшін бокстасады. Өзі айлакер,өзімшіл,барлық төрешілер оның жағында, жанкүйерлер де оның жағында,тек оған дауыс береді.Ал Ривера болса,ол Мексика үшін шайқасады. 18 жаста болса да,24 жастағы Дэннидан қорықпайды.Мықты,күшті,өзі жетім,жақсы жігіт,ақша үшін бокстаспайды,намысшыл жігіт
Ер намысы жанұядан басталады.Ер намысы ел намысы дегенiмiз өз отанын жерiн қорғауға дайын болу.Оз елін мақтап өз елiмен мактанып ардақтағаннан көрінеді.Кейінгі әрекет(мұғалім): Дұрыс айтасыңдар.Бастама(мұғалім): Жауап(оқушы): Кейінгі әрекет(мұғалім): Дұрыс айтасыңдарБастама(мұғалім): Жауап(оқушы): Кейінгі әрекет(мұғалім): Дұрыс айтасыңдар
Жекелеген оқушылармен жұмыс 1. Қазақ боксшылары туралы мәлімет2. Қазақ спортшыларына арнап өлең шығару.3. Оқиға желісі бойынша сурет салу.4. Ар – намыс, ерлік туралы мақал - мәтелдер айту.
«Автор орындығы» әдісі.Ривера -Дэнни - Төреші –Келли
Шығармашылық тапсырма.Д. Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесінің кейіпкерлерін талдау жұмыстары1 – топ. «Рубрикалар құру» стратегиясы бойынша топтық жұмыстар.Ривера;Дэнни; ТөрешіБерілетін тапсырмалар:ПортретіМінез - құлқыҚасиеттеріТүрлі іс - әрекеттеріҰстанымы2- топ. Толғаныс. “Ішке - сыртқа” стратегиясы. Шығармадағы көңіл күйге қатысты сөздерді ішке, қатысы жоқ сөздерді сыртқа жазады. Мақтаншақ, намысшыл, жігер, арамза, айлакер, жеңімпаз, жеңіліс, қызуқандылық, сезім.3- топ. РАФТ әдісіРөл - оқушыАудитория - сыныпФорма - ойтолғау, өлеңТақырып – Туған елдің мақтаныштары 4- топ. Дэнни, Ривера бейнелерін салыстыру(венн диаграммасы).
|
Интерактивті тақта, слайд
Қағаз қиындылары
Интерактивті тақта, слайд
Постер, стикерлер
|
Аяқталуы
2 мин | IV.Сабақты қорытындылау Бәрінен де бізге қымбаты – Джек Лондон еңбектеріндегі биік рух. Ол мейлі адамды, мейлі итті, қасқырды жазсын, бірінші планға алдымен рухты шығарады. Осы құдіретті күш оларды кез келген уақытта кез келген тығырықтан алып та шығады. Демек Джек Лондонды әлем әдебиетінде асқақ рух пен рухы мықты адамдардың жыршысы деп бағалау тегін болмаса керек. Дидахмет Әшімханұлы
V. Үй тапсырмасын беру «Ер намысы – ел намысы» деген тақырыпта ойтолғау жазуVI. БағалауТоп басшысының критерий арқылы бағалауыТоп басшысының бағалауыКері байланыс:1. Бүгінгі сабақта маған___________________________________ қызықты болды.2.Маған________________________________________________қиындық туғызды.3. Менің көңіл-күйім___________________(рефлексия парақтарына түсіреді) | Стикер, смайлик,
|
Қосымша ақпарат Өмірмен байланыстыру АКТ ны пайдалану
|