доклад

Тақырып бойынша 14 материал табылды

доклад

Материал туралы қысқаша түсінік
в этом докладе я хотела подчеркнуть , что использование готовых шаблонов с математическими заданиями и решение их с проговариванием метода решения помогает детям развитию критического мышления , а также развитию устной разговорной речи
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика сабағында Microsoft Paint 3D және ibis Paint X графикалық редакторларын қолданудың тиімділігі

Автор: Кульмаганбетова Гульнара Нургазыевна

Ақмола облысы, Зеренді ауданы, Чаглинка станциясының

негізгі орта мектебінің математика пәні мұғалімі педагог- зерттеуші

Бала кезінен математикамен айналысатын адам зейінін дамытады, миын, ерік-жігерін жаттықтырады, мақсатқа жетуде табандылыққа тәрбиелейді.


(А.Маркушевич)



Қазіргі білім беру мекемелерінде оқушылардың мектеп пәндерін оқуға деген қызығушылығын арттыру үшін әртүрлі цифрлық технологиялар белсенді қолданылады. Атап айтқанда, Microsoft Paint 3D және ibis Paint X сияқты графикалық редакторларды пайдалану шығармашылық әрекеттерді математика сияқты пәндерді оқу процесіне біріктірудің тамаша тәсілі болуы мүмкін. Бұл материалды көрнекі және қызықты етуге көмектеседі, сонымен қатар математикалық ұғымдарды тереңірек игеруге ықпал етеді.

Бұл 5-сыныпта әртүрлі математикалық тақырыптарды зерттеу аясында дайын бланкілерді бояу үшін Microsoft Paint 3D және ibis Paint X платформасын пайдалануға бағытталған. Математикалық объектілер мен ұғымдар негізінде жасалған бояу беттерін пайдалану білімді бекітудің, логикалық және кеңістіктік ойлауды дамытудың, сондай-ақ математиканы оқуға шығармашылық көзқарастың тиімді әдісі болып табылады.

Бұл әдістің мақсаты:

5-сынып оқушыларына графикалық редактордағы визуализация арқылы математикалық ұғымдарды жақсы меңгеруге көмектесу. Геометриялық фигураларды, симметриялық өрнектерді, фракталдарды және басқа математикалық объектілерді бояу тек зейін мен табандылықты дамытуға ғана емес, сонымен қатар цифрлық дағдыларды жақсартуға мүмкіндік береді.

  1. Бояу беттерін пайдалану және шығармашылық белсенділік арқылы математикаға деген қызығушылықты арттыру.

  2. Геометриялық фигуралар мен өрнектермен жұмыс жасау арқылы оқушылардың кеңістіктік ойлауы мен логикасын дамыту.

  3. Сандық технологияларды игеру және Microsoft Paint 3D және ibis Paint X графикалық редакторымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

  4. Математикалық объектілерді бояу арқылы геометрия, симметрия, пропорциялар туралы білімді бекіту.

  5. Геометриялық фигураларды дәл бояумен байланысты тапсырмаларды орындау кезінде зейін мен дәлдікті дамыту.

  6. Бірегей бояу беттерін жасау және дайын шаблондармен өз бетінше жұмыс жасау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Әдістің өзектілігі мынада

дағдыларды бекіту үшін 5-сыныптағы математика сабақтарында дайын бояу үлгілерін пайдалану бірнеше себептерге байланысты



Оқытуды даралау

- Әр түрлі тапсырмалар: бояу үлгілерін әр оқушының деңгейіне бейімдеуге болады, бұл әр түрлі қиындықтағы тапсырмаларды жасауға мүмкіндік береді.

- Мотивация: әр бала өзіне қызықты бояу тақырыбын табады, бұл оның тапсырмаларды орындауға деген ынтасын арттырады.

  1. Математикалық ұғымдарды визуализациялау

  • Көрнекілік: бояу дерексіз математикалық ұғымдарды нақты бейнелермен байланыстырады, бұл материалды жақсы түсінуге ықпал етеді.

  • Есте сақтау: көрнекі бірлестіктер балаларға есептеу ережелері мен алгоритмдерін жақсы есте сақтауға көмектеседі.

  1. Ұсақ моториканы және үйлестіруді дамыту

- Кешенді тәсіл: математикалық тапсырмалар мен бояудың үйлесімі тек интеллектуалды ғана емес, сонымен қатар моториканың дамуына ықпал етеді.

  1. Математикаға деген қызығушылықты арттыру

  • Ойын элементі: бояу оқу процесін ойынға айналдырады, бұл оны балаларға тартымды етеді.

  • Позитивті эмоциялар: тапсырманы сәтті орындау және әдемі сурет салу оқушының өзін-өзі бағалауын арттырады және математикаға оң көзқарас қалыптастырады.

  1. Логикалық ойлауды дамыту

Талдау және синтез: бояу түрінде ұсынылған математикалық есептерді шеше отырып, балалар логикалық ойлауды, ақпаратты талдау және қорытынды жасау қабілетін дамытады.

  1. Қазіргі білім беру үрдістеріне сәйкестік

  • Оқытуды жекелендіру: бағдарлама білім берудегі жеке тәсілге қойылатын заманауи талаптарға жауап береді.

  • Цифрлық технологияны қолдану: бояу үлгілерін цифрлық форматта жасауға және пайдалануға болады, бұл олардың қолданылуын кеңейтеді.

  1. Әмбебаптық:

  • Барлық жас топтары: бұл әдісті әр түрлі жастағы және дайындық деңгейіндегі оқушыларға бейімдеуге болады.

  • Әртүрлі тақырыптар: бояу үлгілерін оқу процесін әртараптандыруға мүмкіндік беретін әртүрлі тақырыптар негізінде жасауға болады.

Бұл геометриялық фигуралар, симметрия, фракталдар, өрнектер және математикалық өнер элементтері сияқты математикалық тақырыптармен байланысты дайын бояу беттерін пайдалануды қамтиды. Бұл бояу беттері жай ғана ойын-сауық емес, сонымен қатар теориялық білім мен практикалық дағдыларды нығайту тәсілі.

5-сыныптағы математика - бұл оқушыларға күрделі тақырыптарды: геометриялық фигураларды, симметрияны, пропорцияларды және басқа да маңызды ұғымдарды үйрене бастайтын өтпелі кезең. Бұл дерексіз ұғымдарды оқыту балалар үшін түсінікті ғана емес, сонымен қатар қызықты болуы маңызды. Математикаға деген қызығушылықты арттырудың тиімді әдістерінің бірі-математикалық объектілерді бояу сияқты шығармашылық тапсырмаларды қолдану.

Дайын бояу беттерін бояу үшін Microsoft Paint 3D және ibis Paint X платформасын пайдалану оқушылардың математикалық дағдыларды дамытуға ғана емес, сонымен қатар компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу негіздерін игеруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бұл тәсіл шоғырлануды, зейінді, дәлдікті және шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал етеді.

Сонымен қатар, Microsoft Paint 3D және ibis Paint X қолдану балаларға цифрлық сауаттылықты дамытуға көмектеседі, оларды қарапайым графикалық құралдарды қолдануға үйретеді, бұл қазіргі әлемде маңызды дағды. Математика сабақтарында оқушылар дайын бояу беттерімен жұмыс істейді, олар мыналармен байланысты болуы мүмкін:

  1. Геометриялық фигуралар: оқушылар әртүрлі геометриялық фигураларды бояйды, мысалы, квадраттар, үшбұрыштар, көпбұрыштар, олардың қасиеттерін зерттейді.

  2. Симметриялық өрнектер: Paint көмегімен оқушылар симметрия қасиеттерін зерттей отырып, симметриялы кескіндерді бояй алады.

  3. Пропорциялар мен масштабтар: әртүрлі пропорциялар мен масштабтарды көрсететін бояу беттерімен жұмыс істеу оқушыларға осы маңызды математикалық тұжырымдаманы түсінуге көмектеседі.

  4. Фракталдар және математикалық өнер: фракталдарды жасау және бояу балалардың математикадағы сұлулық пен тәртіпті қабылдауын дамытуға көмектеседі.

Оқу жылының басында 5-сынып оқушылары Microsoft Paint 3D және ibis Paint X графикалық редакторындағы жұмыс негіздерімен танысады. Бағдарламаны үйрену оңай және мектеп оқушыларына сурет салу мен бояудың әртүрлі құралдарымен жұмыс істеуге мүмкіндік береді, бұл математикаға визуалды оқыту әдістерін енгізудің тамаша бастауы. Бірінші кезеңде оқушыларға түс таңдау, қылқалам, толтыру, өшіргіш құралдарымен жұмыс істеу сияқты қарапайым тапсырмалар беріледі, бұл балаларға графикалық редакторда жұмыс істеудің негізгі дағдыларын үйренуге мүмкіндік береді. Бағдарламаны игеру барысында балаларға түстер мен сызықтармен жұмыс істеудің негізгі принциптері түсіндіріледі, сонымен қатар Microsoft Paint 3D және ibis Paint X құралдарымен дайын кескіндерді қалай бояу керектігі көрсетіледі.

5-сыныпта негізгі математикалық ұғымдарды түсінуге және игеруге көмектесетін бояу беттерін мысалдары . Тапсырмалар екі тілде дайндалған себебі бізді мектеп аралас болғандықтан қолдануға ыңғайлығы қарастырылды. Дайын бояу беттерімен жұмыс келесі бесінші сыныптағы математикалық тақырыптарды зерттеуге бағытталған:

Математикалық бояу. /Математическая раскраска

Оқу мақсаттары: 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Цель обучения: 5.1.2.20 выполнять сложение и вычитание смешанных чисел

Тапсырма: аралас сандарды қосу және азайтуды орындаңыз

Задание: выполните сложение и вычитание смешанных чисел



https://drive.google.com/file/d/1Gynpjv3M39aXWpl97EJCEe_L2e1x3DWn/view?usp=sharing

Осы тапсырмаларды оқушыларға ссылкамен немесе куяр кодпен беруге болады.


Тапсырмалардың дұрыстығын тексеру әдістері

Математика сабақтарында Microsoft Paint 3D және ibis Paint X графикалық редакторының көмегімен тапсырмалардың дұрыс орындалуын тексеру үшін келесі әдістерді қолдануға болады:

4.1. Талқылау арқылы ұжымдық тексеру

Оқушылар тапсырманы аяқтағаннан кейін ұжымдық тексеруді ұйымдастыруға болады. Оқушылар өз жұмыстарын экранда көрсетеді, ал сынып тапсырманың дұрыстығын талқылайды, қателерді анықтайды және ықтимал түзетулерді ұсынады. Бұл сыни тұрғыдан ойлау және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

4.2. Үлгілерді пайдалану

Көптеген тапсырмалар үшін графикалық редакторда шаблондарды (мысалы, фигуралар, графиктер, диаграммалар) алдын-ала дайындауға болады. Оқушылар өз жұмыстарын үлгілермен салыстыру арқылы тапсырмаларды орындайды. Бұл әдіс әсіресе геометриялық фигуралардың құрылысын тексеруде тиімді, өйткені ол нәтижелерді нақты салыстыруға мүмкіндік береді.

4.3. Индикаторлардың көмегімен өзін-өзі тексеру

Мұғалім оқушыларға тапсырманы орындау критерийлерінің тізімін бере алады (мысалы "Үшбұрыштың барлық жақтары бейнеленген", "графикте дұрыс X және Y осі бар", "фигуралар симметриялы") және осы көрсеткіштерді өз жұмысын тексеру үшін пайдалануды ұсыну. .

4.4 Интерактивті тестілеу

Google Forms сияқты онлайн платформаларды немесе бағдарламаларды пайдалану оқушылар Microsoft Paint 3D және ibis Paint X -тен өз жұмысының суретін тіркеу арқылы жауап бере алатын сұрақтармен тесттер жасауға мүмкіндік береді. Бұл мұғалімге берілген критерийлер бойынша тапсырманың дұрыстығын автоматты түрде тексеруге мүмкіндік береді (мысалы, геометриялық өлшемдердің сәйкестігі немесе графиктің дұрыстығы).

4.5. Өзара тексеру

Оқушылар өз жұмыстарын сыныптастарымен алмастыра алады және бір-біріне жұмысты тексеруді ұсына алады. Оқушыларға нені тексеру керектігі туралы нақты нұсқаулар беру маңызды (мысалы, фигураның дұрыс салынуы, тапсырманың берілген шартына сәйкестігі), сонымен қатар қиындықтар туындаған жағдайда өзара көмек көрсету.

Оқушылардың математикалық есептерді шешудегі үлгерімін талдау үшін Microsoft Paint 3D және ibis Paint X графикалық редакторын 5-сыныпқа арналған Математика тапсырмалары бар бояу беттерін бояу үшін қолдану" бағдарламасы аясында мен осындай әдістер мен көрсеткіштерді қолдандым.

Тапсырмаларды бояумен орындау нәтижелерін бағалау

Бағалау критерийлері:

  • Есепті шешудің дұрыстығы: оқушының математикалық есепті қаншалықты дұрыс шешкенін бағалау (мысалы, арифметикалық амалдар дұрыс орындалды ма, есепте дұрыс жауап алынды ма).

  • Бояу дәлдігі: оқушының дұрыс жауапқа сәйкес келетін кескінді бояу үшін графикалық редакторды қалай қолданғанын тексеру (мысалы, түстер тапсырманың нәтижесіне сәйкес келе ме).

  • Тапсырманың толықтығы: оқушының тапсырманың барлық кезеңдерін, соның ішінде шешімді де, бояуды да қаншалықты мұқият және толық орындағанын бағалау.

Бағалау шкаласы :

  • 9-10 ұпай: мәселе толығымен және дұрыс шешілді, бояу шешімге сәйкес келеді.

  • 8 ұпай: мәселе дұрыс шешілді, кішкене қателікпен бояу.

  • 6-7 ұпай: тапсырма ішінара немесе қателіктермен шешіледі, бояуда айтарлықтай қателіктер бар.

  • 5 ұпай: мәселе маңызды қателіктермен шешілді, бояу шешімге сәйкес келмейді. 4 ұпай: мәселе дұрыс шешілмеген, бояу мәселенің шешіміне сәйкес келмейді.

  1. Формативті бағалау (кері байланыс)

  • Оқушылармен математикалық есептерді шешудегі қателіктерін талқылау.

  • Неліктен бояу үшін белгілі бір түстер таңдалғанын (мысалы, есепте қате болған жағдайда) және оның математикалық шешімге қалай қатысы бар екенін талдау.

5-сыныптағы математика сабақтарында Microsoft Paint 3D және ibis Paint X графикалық редакторын пайдалану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, сонымен қатар заманауи ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Математикалық объектілерді визуализациялау материалды жақсы түсінуге және есте сақтауға көмектеседі, сонымен қатар есептерді шешуге шығармашылық көзқарасты дамытады. Ұжымдық тексеру, индикаторлар арқылы өзін-өзі тексеру және үлгілерді пайдалану сияқты тапсырмалардың дұрыстығын тексеру әдістері оқушылардың тапсырмаларды орындауға жауапкершілікпен қарауына жағдай жасайды және олардың аналитикалық ойлауын дамытады.


Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

Интернет-ресурстар:

  1. https://www.paint.net — Paint графикалық редакторын пайдалану бойынша ақпарат. (қол жеткізу күні: 13.12.2024).

  2. https://www.mathsoft.com — Математика бойынша оқу құралдары. (қол жеткізу күні: 10.12.2024).

  3. Альмухамбетова Слушаш Базылшайыковна және басқалары Художник -математик Математические раскраски для учащихся 5 класс.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2025
197
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі