Домбыра 1-сынып Қазақ тілі Т2

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Домбыра 1-сынып Қазақ тілі Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
Домбыра тақырыбы бойынша ҚМЖ 1-сынып Қазақ тілі Т2
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Пригород орта мектебі» КММ

(білім беру ұйымының толық атауы)


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Салт-дәстүрлер мен ауыз әдебиеті

Педагогтің аты-жөні

Сағидулла Гауһар Жанболатқызы

Күні:

05.02.2025ж.

Сынып: 1 «Б»

Қатысушылар саны: 1

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Домбыра. Ұұ дыбысы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.5.1. Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған мәтінді түсінгенін білдіру.

1.2.6.1. мұғалімнің қолдауымен Ұұ дыбысын артикуляциялау.

Сабақтың мақсаты

Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған мәтінді түсінгенін білдіреді. Мұғалімнің қолдауымен Ұұ дыбысын айтуға дағдыланады,


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.








2 мин.





Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру

Сылдыр-сылдыр шапалақ

Мынау менің қолым

Мынау менің жүрегім

Мен сені жақсы көремін

Мен сізді жақсы көремін

Сәлем!

Сәлеметсіз бе!


(МК) Оқушының сабаққа дайындығын сұрақтар бойынша тексеру арқылы тақырыпқа шығу. Сабақтың мақсатымен таныстыру


Назарын сабаққа аударады. Жағымды көңіл-күй қалыптастырады






Сабақтың тақырып, мақсатымен танысады.












Оқулық

88-бет

Сабақтың ортасы

3 мин.


3 мин.





3 мин.




3 мин.






3 мин.







2 мин.








3 мин.









2 мин.









3 мин







7 мин.



2 мин



3 мин.


(МК,Ұ) Домбыра аспабы туралы түсінік беру. Домбырада орындалған күйден үзінді тыңдау.


Жаңа сөздермен танысу.

Домбыра – домбра

Домбыра тартамын – играю на домбре

Домбыра тартпаймын – не играю на домбре


Жаңа сөздерді меңгерту.

«Мозаика» әдісі

Қағаз қиындыларын құрастырады.


1-тапсырма. Тыңда. Оқы. Сұраққа жауап бер.

Мұғалім оқушының назарын ЕСТЕ САҚТА бөліміне аудартады. Мен домбыра тартамын/тартпаймын сөйлемі бойынша етістіктің болымды болымсыз түрін түсіну


2-тапсырма. Сұраққа жауап бер.

Дескриптор:

  • Сұраққа жауап береді.

  • Орфоэпиялық нормаларды сақтайды.


3-тапсырма. Тыңда. Қайтала. Үлгі бойынша сөйлес.

Дескриптор:

  • Үлгі бойынша сөйлеседі.

  • Орфоэпиялық нормаларды сақтайды.


4-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Орфоэпиялық нормаларды сақтайды.


Ұұ әрпімен танысу.


Дәптермен жұмыс

1,2,3-тапсырмалар


Сергіту сәті

Видеороликтегі қимылдарды қайталау.


Жұмыс парағы

Дыбыстық талдау жаса.

Дескриптор:

  • Дыбыстық талдау жасайды.

Күй тыңдайды.




Жаңа сөздермен танысады, қайталайды.



Қағаз қиындыларын құрастырады.


Тыңдайды, Оқиды. Сұраққа жауап береді.




Есте сақтайды.






Сұраққа жауап береді.








Үлгі бойынша сөйлеседі.








Тыңдайды. Оқиды. Сұрақтарға жауап береді.






Ұұ әрпімен танысады. Айтып үйренеді.



Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды.


Сергіту сәтін орындайды.


Дыбыстық талдау жасайды.
















Бас бармақ











Бас бармақ







Бас бармақ








Бас бармақ














Бас бармақ






Бас бармақ


Күй




Қима қағаздар




Қима қағаздар



Оқулық

Аудио 6.1.1





Оқулық






Оқулық









Оқулық

Аудио 6.1.3








Оқулық









Оқулық

Аудио 6.1.5





Жұмыс дәптері



Видеоролик



Жұмыс парағы


Сабақтың соңы

3 мин.





1 мин.

Сабақты бекіту

Оқушыға сабақ бойынша бекіту сұрақтары қойылады.


Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі


Бағалау

Мұғалімнің мақтау, мадақтау сөздері арқылы бағалау.


Сұраққа жауап береді.


Бағдаршам арқылы кері байланыс береді.



Бас бармақ









































Оқушы динамикасының дамуын бақылау парағы

Күні: 03.02.2025ж.

Сабақтың тақырыбы:

Оқу мақсаттары: 1.1.5.1. Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған мәтінді түсінгенін білдіру.

1.2.6.1. мұғалімнің қолдауымен Ұұ дыбысын артикуляциялау.

Сабақтың мақсаты: Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған мәтінді түсінгенін білдіреді. Мұғалімнің қолдауымен Ұұ дыбысын айтуға дағдыланады,

Сабақ барысы

Оқушының әрекеті

(+,-)

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру

Сылдыр-сылдыр шапалақ

Мынау менің қолым

Мынау менің жүрегім

Мен сені жақсы көремін

Мен сізді жақсы көремін

Сәлем!

Сәлеметсіз бе!


(МК) Оқушының сабаққа дайындығын сұрақтар бойынша тексеру арқылы тақырыпқа шығу. Сабақтың мақсатымен таныстыру


Назарын сабаққа аударады. Жағымды көңіл-күй қалыптастырады






Сабақтың тақырып, мақсатымен танысады.


(МК,Ұ) Домбыра аспабы туралы түсінік беру. Домбырада орындалған күйден үзінді тыңдау.


Жаңа сөздермен танысу.

Домбыра – домбра

Домбыра тартамын – играю на домбре

Домбыра тартпаймын – не играю на домбре


Жаңа сөздерді меңгерту.

«Мозаика» әдісі

Қағаз қиындыларын құрастырады.


1-тапсырма. Тыңда. Оқы. Сұраққа жауап бер.


Мұғалім оқушының назарын ЕСТЕ САҚТА бөліміне аудартады. Мен домбыра тартамын/тартпаймын сөйлемі бойынша етістіктің болымды болымсыз түрін түсіну


2-тапсырма. Сұраққа жауап бер.

Дескриптор:

  • Сұраққа жауап береді.

  • Орфоэпиялық нормаларды сақтайды.


3-тапсырма. Тыңда. Қайтала. Үлгі бойынша сөйлес.

Дескриптор:

  • Үлгі бойынша сөйлеседі.

  • Орфоэпиялық нормаларды сақтайды.


4-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Орфоэпиялық нормаларды сақтайды.


Ұұ әрпімен танысу.


Дәптермен жұмыс

1,2,3-тапсырмалар


Сергіту сәті

Видеороликтегі қимылдарды қайталау.


Жұмыс парағы

Дыбыстық талдау жаса.

Дескриптор:

  • Дыбыстық талдау жасайды.

Күй тыңдайды.



Жаңа сөздермен танысады, қайталайды.



Қағаз қиындыларын құрастырады.


Тыңдайды, Оқиды. Сұраққа жауап береді.




Есте сақтайды.





Сұраққа жауап береді.







Үлгі бойынша сөйлеседі.








Тыңдайды. Оқиды. Сұрақтарға жауап береді.






Ұұ әрпімен танысады. Айтып үйренеді.



Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды.


Сергіту сәтін орындайды.


Дыбыстық талдау жасайды.




Сабақты бекіту

Оқушыға сабақ бойынша бекіту сұрақтары қойылады.


Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі


Бағалау

Мұғалімнің мақтау, мадақтау сөздері арқылы бағалау.

Сұраққа жауап береді.


Бағдаршам арқылы кері байланыс береді.




Ата-анаға ұсыныс: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Ата-ананың қолы: _________


Пән мұғалімінің қолы: __________





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
291
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі