Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Домбыра – қазақтың рухы.
№15-сабақ.
|
Бөлім: |
5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы. Морфология. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Төлеужанов А.Д. |
|
Күні: |
20 .12 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Домбыра – қазақтың рухы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау; 7.3.6.1 мәтіндегі сөзмдердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялауды біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Бірлік және ынтымақ айы . Апта дәйексөзі: Бірлік болмай тірлік болмас |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 1 мин. Үй тапсырмасы 7минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу . Психологиялық жағымды ахуал туғызу Егер саған ұнаса ..............ойыны Егер саған ұнаса тырсылдат Егер саған ұнаса шапалақта жарыса Егер саған ұнаса аяғыңмен тарсылдат Егер саған ұнаса айтайықшы тамаша! Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. «365 әдісі»
|
||||||
|
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) Ойтүрткі Қос қазық екі желі сегіз ноқта , Сөйлейді шежіресі адам соқса. Тағы бір мінезі таңғажайып , Еш уақытта сөйлемейді адам жоқта.. .(Домбыра ) От шалып жалын жалап қозғап қанын, Шыжғырса қуырдақ қып жанның жанын Еріксіз қол қағылды екі ішекке, Назды мұң, сылқылдақ үн жалғап сарын …………. (Ілияс Жансүгіров)
«Даламыздың үнісің сен домбыра» «Домбыраның шығу тарихы» |
Домбыраның құрылысына тоқтала отырып ІІІтопқа бөлу: Құлағы , Ішегі , Тиегі. Бейнеролик Оқушылар бейнеролик көріп өз ойларымен бөліседі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
«Джиксо әдісі» 1-тапсырма: Мәтінді оқып шығады. Оқушыларға сұрақтар ұсынылады. |
№1-тапсырма -мәтіді оқиды Домбыра Домбыраның қандай түрлері бар екен? Домбыраның құрылысын атап жіберейік? Домбырада неше перне болады екен ? Домбыраның қандай ішек қағыстары бар ? Домбыра қандай ағаштан жасалады ? Қазақта қандай тағы басқа аспап бар? |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|||
|
Жеке жұмыс «Түртіп алу» әдісі.
|
Авторға сілтеме жасау |
Оқулықтан |
https://youtu.be/yTjde82NPa0?si=Dpj8s-kxDeWLLJXh |
Бейнеролик тыңдайды Оқулық, жұмыс дәптері |
|||
|
т |
Тілдік бағдар Бұйрық рай №2-тапсырма. Мәтінен бұйрық райлы етістіктерді тауып жасалу жолын айтады . |
- бұйрық райдың жасалу жолын айтады |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|||
|
Сергіту сәтті ритмикалық жаттығу
|
«Келіншек» күйі |
Оқушылар күй ырғағымен ритмикалық жаттығу жасайды. |
|
|
|||
|
ЖЖ |
№3 тапсырма Мәтіндегі тұйық етістікті дұрыс түрлендіріп жазу |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. - мәтінен тұйық етістікті түрлендіріп жазады. |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл |
|
|||
|
Қорытынды бөлімі Үйге тапсырма Бағалау |
Тест тапсырмасы; Educational Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, тест тапсырмасын орындауына назар аударады.
Қадыр Мырза Әлінің өлеңін
оқып Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар үйден Қадыр Мырза Әлінің өлеңін оқиды «Домбыра қазақтың рухы» (150 сөз) көлемінде эссе жазып келу Тест тапсырмасы; Educational тест тапсырмасын орындайды Домбыра тетіктері арқылы әр оқушы бағалайды.
Кері байланыс: Стикерге өз ойларын жазады. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
«Жетістік баспалдағы» арқылы жүзеге асырады. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"ДОМБЫРА - ҚАЗАҚТЫҢ РУХЫ"
"ДОМБЫРА - ҚАЗАҚТЫҢ РУХЫ"
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Домбыра – қазақтың рухы.
№15-сабақ.
|
Бөлім: |
5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы. Морфология. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Төлеужанов А.Д. |
|
Күні: |
20 .12 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Домбыра – қазақтың рухы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау; 7.3.6.1 мәтіндегі сөзмдердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялауды біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Бірлік және ынтымақ айы . Апта дәйексөзі: Бірлік болмай тірлік болмас |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 1 мин. Үй тапсырмасы 7минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу . Психологиялық жағымды ахуал туғызу Егер саған ұнаса ..............ойыны Егер саған ұнаса тырсылдат Егер саған ұнаса шапалақта жарыса Егер саған ұнаса аяғыңмен тарсылдат Егер саған ұнаса айтайықшы тамаша! Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. «365 әдісі»
|
||||||
|
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) Ойтүрткі Қос қазық екі желі сегіз ноқта , Сөйлейді шежіресі адам соқса. Тағы бір мінезі таңғажайып , Еш уақытта сөйлемейді адам жоқта.. .(Домбыра ) От шалып жалын жалап қозғап қанын, Шыжғырса қуырдақ қып жанның жанын Еріксіз қол қағылды екі ішекке, Назды мұң, сылқылдақ үн жалғап сарын …………. (Ілияс Жансүгіров)
«Даламыздың үнісің сен домбыра» «Домбыраның шығу тарихы» |
Домбыраның құрылысына тоқтала отырып ІІІтопқа бөлу: Құлағы , Ішегі , Тиегі. Бейнеролик Оқушылар бейнеролик көріп өз ойларымен бөліседі. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
«Джиксо әдісі» 1-тапсырма: Мәтінді оқып шығады. Оқушыларға сұрақтар ұсынылады. |
№1-тапсырма -мәтіді оқиды Домбыра Домбыраның қандай түрлері бар екен? Домбыраның құрылысын атап жіберейік? Домбырада неше перне болады екен ? Домбыраның қандай ішек қағыстары бар ? Домбыра қандай ағаштан жасалады ? Қазақта қандай тағы басқа аспап бар? |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|||
|
Жеке жұмыс «Түртіп алу» әдісі.
|
Авторға сілтеме жасау |
Оқулықтан |
https://youtu.be/yTjde82NPa0?si=Dpj8s-kxDeWLLJXh |
Бейнеролик тыңдайды Оқулық, жұмыс дәптері |
|||
|
т |
Тілдік бағдар Бұйрық рай №2-тапсырма. Мәтінен бұйрық райлы етістіктерді тауып жасалу жолын айтады . |
- бұйрық райдың жасалу жолын айтады |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|||
|
Сергіту сәтті ритмикалық жаттығу
|
«Келіншек» күйі |
Оқушылар күй ырғағымен ритмикалық жаттығу жасайды. |
|
|
|||
|
ЖЖ |
№3 тапсырма Мәтіндегі тұйық етістікті дұрыс түрлендіріп жазу |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. - мәтінен тұйық етістікті түрлендіріп жазады. |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл |
|
|||
|
Қорытынды бөлімі Үйге тапсырма Бағалау |
Тест тапсырмасы; Educational Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, тест тапсырмасын орындауына назар аударады.
Қадыр Мырза Әлінің өлеңін
оқып Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар үйден Қадыр Мырза Әлінің өлеңін оқиды «Домбыра қазақтың рухы» (150 сөз) көлемінде эссе жазып келу Тест тапсырмасы; Educational тест тапсырмасын орындайды Домбыра тетіктері арқылы әр оқушы бағалайды.
Кері байланыс: Стикерге өз ойларын жазады. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
«Жетістік баспалдағы» арқылы жүзеге асырады. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз


оптық
жұмыс













