Сабақтың кезеңі
/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ынтымақтастық атмос-ферасын
қалыптастыру. Аффирмациялық
сөздер.
«Мен
–өзіме сенемін,
табыс-тарға жететіндігіме
сенемін»
|
Оқушылар хатта жазылған
«Аф-фирмациялық сөз-дерді» барлығы бірге
оқиды.
|
«Комментарий» әдісі
арқылы
кері байланыс
жасау.
|
Ашық
хаттар
Табан
суреттері
|
Үй тапсырмасын
тексеру
№
5,7 68
бет
|
Үй тапсырмасын
тексертеді.
|
«Комментарий» әдісі
арқылы кері байланыс
жасау.
ҚБ: Дұрыс орындалған үй
тапсырмасына (1балл)
|
|
«Қадам» әдісі
бойынша. Табан суреттеріне
жазылғалған дөңгелек сандарды ауызша
көбейту.
|
Оқушы берілген санды
10,20,30,40, 50,60,70,80,90,100 көбейткіштеріне қадам жасай отырып
ауызша көбейтеді.
|
Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
|
«Қадам»
әдісі
|
Сабақтың
ортасы
1
минут
1
минут
6
минут
|
«Миға шабуыл»
әдісі
100-ден 1000-ға
дейінгі дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен
ата.
Сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстыру.
|
100-ден 1000-ға дейінгі
дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен атайды. Сабақтың
тақырыбы,мақса-тымен
таныстыру.
|
|
|
«1000
көлемінде көбейту және бөлу» видеоролигін көрсету.
Видеороликтен
кейін талқыланатын
сұрақтар:
- Видеоролик не
туралы?
-Дөңгелек сандарды көбей-ту және бөлудің
қандай тиімді жолдарын ата.
|
Видеоролик
көру
|
«Ауызша мадақтау» әдісімен
бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
Видеоро-лик
|
ОД:білу және
түсіну
Топтық
жұмыс.
№1
тапсырма. Көбейту
және бөлуді тиімді жолмен есепте.
1-топ
2*5=10
10:5=2
2*50=100
100:5=20
2*500=1000
1000:5=200
|
2-топ
2*4=8 8:2=4
2*40=80 80:2=40
2*400=800
800:2=400
|
3-топ
3*3=9 9:3=3
3*30=90 90:3=30
3*300=900
900:3=300
|
Дескриптор:
-амалдардың мәнін
дұрыс есептейді(1-балл)
- Көбейту және бөлудің
тиімді жолдарын
атайды
(1-балл)
|
Оқушылар топта
талқылап, өрнектердің мәндерін
табады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
2
балл
|
|
8
минут
|
ОД:қолдану
Өзіндік
жұмыс.
№2
тапсырма. (2-мысал)
Өрнектердің мәнін
тап, салыстыр.
Дескриптор:
- Өрнектердің мәнін
табады
(1-балл)
-
Өрнектерді дұрыс
салыстырады
(1-балл)
|
Оқушылар өз бетінше
өрнектердің мәндерін табады, салыстырады.
|
Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
2-
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
7
минут
|
ОД:
жинақтау
Өзіндік
жұмыс.
№3
тапсырма. (3-мысал)
Өрнектердің мәнін
тап. Дескриптор:
- Өрнектердің мәнін
табады
(1-балл)
|
Оқушылар өз бетінше
өрнектердің мәндерін табады.
|
Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
1
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
2
минут
|
Сергіту
сәті
«Кім жылдам?»
ойыны
|
Оқушылар суретте
берілген тапсырмаларды орындай отырып мәреге жылдам жетуі
тиіс.
|
Тапсырманы дұрыс
есептеген оқушыға 1-балл
беріледі.
|
сурет
|
8
минут
|
ОД:талдау
Жұптық
жұмыс.
№4
тапсырма. (4-мысал)
а) Көбейтіндінің мәнін
тап.
ә) Бөліндінің мәнін
тап.
Дескриптор:
- Көбейтіндінің мәнін
табады
(1-балл)
- Бөліндінің мәнін
табады
(1-балл)
|
|
2-балл
|
Үлестірме
қағаздар
|
2
минут
|
ОД:бағалау
«Ия», «жоқ»
ойыны
100*4=400
500:5=10
10*40=40
70:7=10
3*100=30
900:100=9
|
|
1
балл
|
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
5
минут
|
«Ұстазға хат»
әдісі
Үйге
тапсырма
№
5,6 70
бет
|
Оқушы мұғалімге
«Бүгінгі сабақта не
үйрендің?
Сен үшін не қиын
болды?Саған қандай тапсырма қызықты
болды?»
деген сұрақтарға
жауап жазады.
|
Барлығы
10
балл
|