Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу
Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу тәсілін қолдану, өрнектерді салыстыру,жазық фигуралардың периметрін анықтауға бағытталған сабақ жоспары.
«Мен
–өзіме сенемін,
табыс-тарға жететіндігіме
сенемін»
Оқушылар хатта жазылған
«Аф-фирмациялық сөз-дерді» барлығы бірге
оқиды.
«Комментарий» әдісі
арқылы
кері байланыс
жасау.
Ашық
хаттар
Табан
суреттері
Үй тапсырмасын
тексеру
№
5,7 68
бет
Үй тапсырмасын
тексертеді.
«Комментарий» әдісі
арқылыкері байланыс
жасау.
ҚБ:Дұрыс орындалған үй
тапсырмасына(1балл)
«Қадам» әдісі
бойынша.Табан суреттеріне
жазылғалғандөңгелек сандарды ауызша
көбейту.
Оқушы берілген санды
10,20,30,40, 50,60,70,80,90,100 көбейткіштеріне қадам жасай отырып
ауызша көбейтеді.
Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
«Қадам»
әдісі
Сабақтың
ортасы
1
минут
1
минут
6
минут
«Миға шабуыл»
әдісі
100-ден 1000-ға
дейінгі дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен
ата.
Сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстыру.
100-ден 1000-ға дейінгі
дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен атайды. Сабақтың
тақырыбы,мақса-тымен
таныстыру.
«1000
көлемінде көбейту және бөлу» видеоролигін көрсету.
Видеороликтен
кейін талқыланатын
сұрақтар:
- Видеоролик не
туралы?
-Дөңгелек сандарды көбей-ту және бөлудің
қандай тиімді жолдарын ата.
Видеоролик
көру
«Ауызша мадақтау» әдісімен
бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
Видеоро-лик
ОД:білу және
түсіну
Топтық
жұмыс.
№1
тапсырма. Көбейту
және бөлуді тиімді жолмен есепте.
1-топ
2*5=1010:5=2
2*50=100
100:5=20
2*500=1000
1000:5=200
2-топ
2*4=8 8:2=4
2*40=80 80:2=40
2*400=800
800:2=400
3-топ
3*3=9 9:3=3
3*30=90 90:3=30
3*300=900
900:3=300
Дескриптор:
-амалдардың мәнін
дұрыс есептейді(1-балл)
- Көбейту және бөлудің
тиімді жолдарын
атайды
(1-балл)
Оқушылар топта
талқылап, өрнектердің мәндерін
табады.
«Ауызша мадақтау»
әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
2
балл
8
минут
ОД:қолдану
Өзіндік
жұмыс.
№2
тапсырма.(2-мысал)
Өрнектердіңмәнін
тап,салыстыр.
Дескриптор:
- Өрнектердің мәнін
табады
(1-балл)
-
Өрнектердідұрыссалыстырады
(1-балл)
Оқушылар өз бетінше
өрнектердің мәндерін табады,салыстырады.
Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
2-
балл
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
7
минут
ОД:
жинақтау
Өзіндік
жұмыс.
№3
тапсырма.(3-мысал)
Өрнектердің мәнін
тап.Дескриптор:
- Өрнектердің мәнін
табады
(1-балл)
Оқушылар өз бетінше
өрнектердің мәндерін табады.
Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
1
балл
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
2
минут
Сергіту
сәті
«Кім жылдам?»
ойыны
Оқушылар суретте
берілген тапсырмаларды орындай отырып мәреге жылдам жетуі
тиіс.
Тапсырманы дұрыс
есептеген оқушыға 1-балл
беріледі.
сурет
8
минут
ОД:талдау
Жұптық
жұмыс.
№4
тапсырма.(4-мысал)
а)Көбейтіндінің мәнін
тап.
ә)Бөліндінің мәнін
тап.
Дескриптор:
-Көбейтіндінің мәнін
табады
(1-балл)
- Бөліндінің мәнін
табады
(1-балл)
2-балл
Үлестірме
қағаздар
2
минут
ОД:бағалау
«Ия», «жоқ»
ойыны
100*4=400
500:5=10
10*40=40
70:7=10
3*100=30
900:100=9
1
балл
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
5
минут
«Ұстазға хат»
әдісі
Үйге
тапсырма
№
5,6 70
бет
Оқушы мұғалімге
«Бүгінгі сабақта не
үйрендің?
Сен үшін не қиын
болды?Саған қандай тапсырма қызықты
болды?»
деген сұрақтарға
жауап жазады.
Барлығы
10
балл
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз