Материалдар / Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу тәсілін қолдану, өрнектерді салыстыру,жазық фигуралардың периметрін анықтауға бағытталған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
122
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 28-сабақ


Бөлім:

Сәулет

Мұғалімнің аты-жөні

Досмайлова Ж

Күні:

14.12.2022 жыл

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.1.4 суретте кескінделген құрастырылған фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың периметрін анықтау

3.1.2.12 нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/бөлу тәсілін қолдану

Сабақтың мақсаты

- нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу тәсілін қолдана алады.

- өрнектерді салыстыра алады.

- жазық фигуралардың периметрін анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы

5 минут


Ынтымақтастық атмос-ферасын қалыптастыру. Аффирмациялық сөздер.

«Мен –өзіме сенемін, табыс-тарға жететіндігіме сенемін»

Оқушылар хатта жазылған «Аф-фирмациялық сөз-дерді» барлығы бірге оқиды.

«Комментарий» әдісі арқылы

кері байланыс жасау.

Ашық хаттар


Табан суреттері

Үй тапсырмасын тексеру

5,7 68 бет



Үй тапсырмасын тексертеді.



«Комментарий» әдісі арқылы кері байланыс жасау.

ҚБ: Дұрыс орындалған үй тапсырмасына (1балл)


«Қадам» әдісі бойынша. Табан суреттеріне жазылғалған дөңгелек сандарды ауызша көбейту.


Оқушы берілген санды 10,20,30,40, 50,60,70,80,90,100 көбейткіштеріне қадам жасай отырып ауызша көбейтеді.


Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


«Қадам» әдісі

Сабақтың ортасы


1 минут







1 минут









6 минут


«Миға шабуыл» әдісі

100-ден 1000-ға дейінгі дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен ата.

Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.


100-ден 1000-ға дейінгі дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен атайды. Сабақтың тақырыбы,мақса-тымен таныстыру.








«1000 көлемінде көбейту және бөлу» видеоролигін көрсету.

Видеороликтен кейін талқыланатын сұрақтар:

- Видеоролик не туралы?

-Дөңгелек сандарды көбей-ту және бөлудің қандай тиімді жолдарын ата.

Видеоролик көру


«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.

Видеоро-лик

ОД:білу және түсіну

Топтық жұмыс.

1 тапсырма. Көбейту және бөлуді тиімді жолмен есепте.

1-топ

2*5=10 10:5=2

2*50=100 100:5=20

2*500=1000 1000:5=200

2-топ

2*4=8 8:2=4

2*40=80 80:2=40

2*400=800 800:2=400

3-топ

3*3=9 9:3=3

3*30=90 90:3=30

3*300=900 900:3=300


Дескриптор:

-амалдардың мәнін дұрыс есептейді(1-балл)

- Көбейту және бөлудің тиімді жолдарын атайды

(1-балл)

Оқушылар топта талқылап, өрнектердің мәндерін табады.











«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.



2 балл



8 минут


ОД:қолдану

Өзіндік жұмыс.

2 тапсырма. (2-мысал)

Өрнектердің мәнін тап, салыстыр.

Дескриптор:

- Өрнектердің мәнін табады

(1-балл)

- Өрнектерді дұрыс салыстырады (1-балл)



Оқушылар өз бетінше өрнектердің мәндерін табады, салыстырады.



Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


2- балл





Оқулық, жұмыс дәптерлері

7 минут

ОД: жинақтау

Өзіндік жұмыс.

3 тапсырма. (3-мысал)

Өрнектердің мәнін тап. Дескриптор:

- Өрнектердің мәнін табады

(1-балл)

Оқушылар өз бетінше өрнектердің мәндерін табады.

Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.

1 балл


Оқулық, жұмыс дәптерлері

2 минут

Сергіту сәті

«Кім жылдам?» ойыны

Оқушылар суретте берілген тапсырмаларды орындай отырып мәреге жылдам жетуі тиіс.

Тапсырманы дұрыс есептеген оқушыға 1-балл беріледі.

сурет

8 минут

ОД:талдау

Жұптық жұмыс.

4 тапсырма. (4-мысал)

а) Көбейтіндінің мәнін тап.

ә) Бөліндінің мәнін тап.

Дескриптор:

- Көбейтіндінің мәнін табады

(1-балл)

- Бөліндінің мәнін табады

(1-балл)








2-балл


Үлестірме қағаздар

2 минут

ОД:бағалау

«Ия», «жоқ» ойыны

100*4=400 500:5=10

10*40=40 70:7=10

3*100=30 900:100=9


1 балл



Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

«Ұстазға хат» әдісі



Үйге тапсырма

5,6 70 бет

Оқушы мұғалімге «Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?Саған қандай тапсырма қызықты болды?»

деген сұрақтарға жауап жазады.

Барлығы

10 балл


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!