Материалдар / Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу тәсілін қолдану, өрнектерді салыстыру,жазық фигуралардың периметрін анықтауға бағытталған сабақ жоспары.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 28-сабақ


Бөлім:

Сәулет

Мұғалімнің аты-жөні

Досмайлова Ж

Күні:

14.12.2022 жыл

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.1.4 суретте кескінделген құрастырылған фигуралардың, қоршаған ортадағы жазық фигуралардың периметрін анықтау

3.1.2.12 нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту/бөлу тәсілін қолдану

Сабақтың мақсаты

- нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу тәсілін қолдана алады.

- өрнектерді салыстыра алады.

- жазық фигуралардың периметрін анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы

5 минут


Ынтымақтастық атмос-ферасын қалыптастыру. Аффирмациялық сөздер.

«Мен –өзіме сенемін, табыс-тарға жететіндігіме сенемін»

Оқушылар хатта жазылған «Аф-фирмациялық сөз-дерді» барлығы бірге оқиды.

«Комментарий» әдісі арқылы

кері байланыс жасау.

Ашық хаттар


Табан суреттері

Үй тапсырмасын тексеру

5,7 68 бет



Үй тапсырмасын тексертеді.



«Комментарий» әдісі арқылы кері байланыс жасау.

ҚБ: Дұрыс орындалған үй тапсырмасына (1балл)


«Қадам» әдісі бойынша. Табан суреттеріне жазылғалған дөңгелек сандарды ауызша көбейту.


Оқушы берілген санды 10,20,30,40, 50,60,70,80,90,100 көбейткіштеріне қадам жасай отырып ауызша көбейтеді.


Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


«Қадам» әдісі

Сабақтың ортасы


1 минут







1 минут









6 минут


«Миға шабуыл» әдісі

100-ден 1000-ға дейінгі дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен ата.

Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.


100-ден 1000-ға дейінгі дөңгелек жүздік сандарды өсу ретімен атайды. Сабақтың тақырыбы,мақса-тымен таныстыру.








«1000 көлемінде көбейту және бөлу» видеоролигін көрсету.

Видеороликтен кейін талқыланатын сұрақтар:

- Видеоролик не туралы?

-Дөңгелек сандарды көбей-ту және бөлудің қандай тиімді жолдарын ата.

Видеоролик көру


«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.

Видеоро-лик

ОД:білу және түсіну

Топтық жұмыс.

1 тапсырма. Көбейту және бөлуді тиімді жолмен есепте.

1-топ

2*5=10 10:5=2

2*50=100 100:5=20

2*500=1000 1000:5=200

2-топ

2*4=8 8:2=4

2*40=80 80:2=40

2*400=800 800:2=400

3-топ

3*3=9 9:3=3

3*30=90 90:3=30

3*300=900 900:3=300


Дескриптор:

-амалдардың мәнін дұрыс есептейді(1-балл)

- Көбейту және бөлудің тиімді жолдарын атайды

(1-балл)

Оқушылар топта талқылап, өрнектердің мәндерін табады.











«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.



2 балл



8 минут


ОД:қолдану

Өзіндік жұмыс.

2 тапсырма. (2-мысал)

Өрнектердің мәнін тап, салыстыр.

Дескриптор:

- Өрнектердің мәнін табады

(1-балл)

- Өрнектерді дұрыс салыстырады (1-балл)



Оқушылар өз бетінше өрнектердің мәндерін табады, салыстырады.



Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


2- балл





Оқулық, жұмыс дәптерлері

7 минут

ОД: жинақтау

Өзіндік жұмыс.

3 тапсырма. (3-мысал)

Өрнектердің мәнін тап. Дескриптор:

- Өрнектердің мәнін табады

(1-балл)

Оқушылар өз бетінше өрнектердің мәндерін табады.

Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.

1 балл


Оқулық, жұмыс дәптерлері

2 минут

Сергіту сәті

«Кім жылдам?» ойыны

Оқушылар суретте берілген тапсырмаларды орындай отырып мәреге жылдам жетуі тиіс.

Тапсырманы дұрыс есептеген оқушыға 1-балл беріледі.

сурет

8 минут

ОД:талдау

Жұптық жұмыс.

4 тапсырма. (4-мысал)

а) Көбейтіндінің мәнін тап.

ә) Бөліндінің мәнін тап.

Дескриптор:

- Көбейтіндінің мәнін табады

(1-балл)

- Бөліндінің мәнін табады

(1-балл)








2-балл


Үлестірме қағаздар

2 минут

ОД:бағалау

«Ия», «жоқ» ойыны

100*4=400 500:5=10

10*40=40 70:7=10

3*100=30 900:100=9


1 балл



Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

«Ұстазға хат» әдісі



Үйге тапсырма

5,6 70 бет

Оқушы мұғалімге «Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?Саған қандай тапсырма қызықты болды?»

деген сұрақтарға жауап жазады.

Барлығы

10 балл


08 Ақпан 2023
245
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі